Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z montażem radia


rafalhtp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich..

Niedawno zostałem właścicielem radyjka samochodowego marki LG.Radyjko jest naprawdę spoko więc postanowiłem zamienić je z radiem fabrycznym,zakupiłem nawet tą ramkę by zakryć otwór pozostawiony po oryginale lecz niestety radio w tej ramce jest nadal luźne i jak jadę po dziurach to wypada,może ktoś miał podobny problem i wie jak temu zaradzić? A może to te LG nie pasuje do tych standardowych ramek i jest za luźne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście musisz mieć ramkę ozdobną i kieszeń blaszaną, jak to masz i radio wyskakuje to trochę dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no po wyjęciu oryginalnego radia jest goła dziura,następnie wkładam tą plastikową ramkę która zakryje ten duży otwór no i w ten otwór wkładam radio ale jest trochę za małe te zatrzaski nie chcą pasować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre radia muszą mieć przeznaczoną do niego półkieszeń.

Ze zwykłej kieszeni radio wypada, bo nie wchodzi w zatrzaski i jest luźne.

Tak jest np. z radiami Alpine i Sony, które w oryginalnych kieszeniach mają miejsce na zatrzaski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro są zazwyczaj uniwersalne kieszenie i nie każde radio się z nimi lubi.

Przy wymianie radia z Sony na Alpine musiałem też wymienić kieszeń.

Alpine nie pasuje do kieszeni Sony i odwrotnie, uniwersalne tez w tym przypadku odpadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Moje radyjko Panasonica siedzi w półkieszeni od Sonego (musiałem przełożyć, bo pourywałem metalowe zaczepy przy próbie wyjęcia siłą). Nic nie lata, siedzi pewnie i na pewno bez pomocy płaskich narzędzi nie da się radia wraz z kieszenią wyrwać ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można kupić ramki(półkieszenie) dedykowane,ale różnie bywa z ich jakością. Do swojego radia kupiłem i mimo wyglądania identycznie jak ta w aucie (wymęczona trochę i dlatego chciałem zmienić) radio się nie blokowało.

Najlepiej chyba znaleźć stacjonarny sklep i udać się tam z radiem na testy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fred czasami nawet oryginalne, nie blokują radia bez podgięcia ich :) Także, najpierw lepiej sprawdzić i podgiąć lekko te zapadki, które mają je blokować przed zakupem innej :)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się podczepić pod temat jeśli można.

 

Ja mam inny problem z montażem. Miałem firmowe radyjko, które z powodu upływu czasu zgubiło parę przycisków, więc postanowiłem je zmienić na inne (nie fabryczne).

Problem polega na tym, że po zamontowaniu owego "nowego" radia w miejsce starego (oczywiście mam zarówno tą plastikową kieszeń maskującą oraz półkieszeń metalową) nie chce ono się zmieścić i wystaje około 3 cm. Tym samym przy gwałtownej jeździe radyjko może wypaść z kieszeni. Dodam, że "nowe" radio to Pioneer i chyba problem polega na tym, że ma ono dodatkowy "zestaw" kabli pomiędzy radiem a fabryczną kostką ISO.

Proszę o podpowiedź co zrobić alby to radio nie wypadało?? Gdzie upchnąć te kable od Pioneera, żeby się radio zmieściło w fabryczny otwór?? :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem i zabawa z kablami zajęła mi ponad pół godziny nim radio weszło do końca.

Udało mi się je wepchnąć za radio, a dokładniej za te belkę co jest za radiem.

Dużo zabawy z tym, ale jest to do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!