Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o szybką ocene


arturg5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zamierzam kupić takie oto autko

http://allegro.pl/renault-scenic-2-0-2000r-i1271969621.html

Myslicie że warto?Z boku było chyba uderzone(o czym informuje "prawie"informuje sprzedawca)ale w sumie jak na Wasze fachowe oko to wygląda?Widzicie jakieś inne "uchybienia od normy"?Na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie bardzo, lewy tylny błotnik wgniecenie, można odpuścić

Ale prawy tył to już coś nie tak i to dużo. Nie wiem czy to tylko zdjęcie ale tam coś poważnego było. Jeżeli miałbym oceniać na podstawie zdjęć to auto na pewno nie jest bezwypadkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne te wszystkie ogłoszenia. Każdy kto sprowadza samochód robi wymianę rozrządu, tarcz, klocków nawet olej wymienią. Super nic tylko się cieszyć. Poza tym coś przedni prawy błotnik nie za bardzo gra z linią drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę autko obejrzeć.Faktycznie że był uderzony albo cuś.Moze był uderzony w tylny prawy błotnik i tylni zderzak-dlatego zderzak jest wygięty w tą stronę(od środka).Moze coś w niego wjechało..Zobaczymy co powie sprzedający.

A na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko na pewno przeżyło, być może tylko na parkingu ale jednak: widać uszkodzenia przedniego jak i tylnego zderzaka, tylny prawy błotnik, lewy tylny także przytarty na rancie nadkola, może zdjęcie oszukuje, ale widać również wgniota progu tylnych prawych drzwi, ciekawe czy te zderzaki trzymają się na oryginalnych zaczepach czy je podlichwił. Ogólnie cena dostępna, weź ze sobą jakiegoś mechanio-blacharza, niech Ci wszystko posprawdza. Jeszcze jedno, gość nie napisał czy zapłacił recykling (500zł), jeśli nie to będziesz musiał opłacić za niego na jego dane (tak jak ja dałem się zrobić bo zaufałem i nie sprawdziłem wszystkich papierów). Silnik jeśli zdrowy powinien Cię cieszyć, to auto go nie zmęczy, ja mam taki w RX4, jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie to było "dłubane" z przodu (złe spasowanie prawego błotnika) jak i z tyłu. Z tyłu to zapewne wystarczy obejrzeć wnękę koła zapasowego i będzie wiadomo jak duża była ewentualna ingerencja lub też konserwacja wnęki od spodu auta. Nowy kompletny wydech, tarcze, klocki i nowe opony przód? Dzyń dzyń :) Jakiś Fracuz wymienił cały wydech, tarcze, klocki i zaraz potem sprzedał auto a gratis dołożył dwie nowe opony :) Albo "sprowadzacz" zrezygnował z zarobku i to zrobił? Moim zdaniem cena jest za niska jak na dobre i pewne auto (co nie znaczy że każde drogie jest dobre :-> ). Sprawdź dobrze przód (podłużnice) i jak będzie możliwość (gdybyś jednak chciał go brać) to geometrię. Być może to tylko "zdarzenia parkingowe" bo gdyby to było coś poważniejszego to zapewne ktoś bardziej by sie przyłożył do ukrycia tego faktu. Być może...

Koniecznie napisz co wyszło na "oględzinach".

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ogłoszenie wisi na necie skoro auta już nie ma...? :-(

A może powiecie coś na temat tego

http://allegro.pl/renault-scenic-2000r-i1279155467.html

17' felgi to trochę nie za duże?

Progi bierze juz chyba-to normalne...?

Lewarek biegów też taki wysłuzony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę mnie nie było bo pracuję 12/24. Ten z Myszkowa wygląda bardzo ładnie na zdjęciach. Jeśli już go oglądałeś (wnioskuję tak bo ze zdjęć bardzo nie widać tych progów i zjeżdżonego lewarka), to jest on wart zainteresowania. Faktycznie jakieś brunatne punkty są, ale ze zdjęć wnioskuję, że to bardziej brudne. Znając szwedów (mam tam znajomych), u nich kultura jazdy, przepisy szanują jak mało kto, jeśli na znaku 50km/h to nawet złotówki nie przekroczy, w miastach sami się zatrzymują aby wypuścić inny pojazd z parkingu, mimo że sam nie będzie parkować. Może być jedno ale, w Szwecji obecnie sporo Polaków, więc może nasz rodak nim jeździł, jest takie powiedzenie wśród Szwedów jak usłyszą trąbienie lub auto z dużą prędkością <polaczek>, a kary u nich niesamowite, kolega przekroczył o 40km/h i zabrali mu prawko na 2 miesiące + 2 500 mandatu w przelicz. na złotówki.

A teraz co do auta, naprawdę wygląda dobrze, szkoda, że tych zdjęć mało i z refleksem innej barwy, klima manualna, trzeba tylną wycieraczkę przestawić na frezach bo zwisa nieprawidłowo, może frezy zdarte, u Szwedów zima już od września, więc dużo pracuje taka wycieraczka. Tylny zderzak na wysokości haka jakiś porysowany, ktoś coś ciągał. Od Szweda warto samochód kupić, takie zdanie mają moi znajomi. Obejrzyj na żywo, bo jak napisałem, w Szwecji mógł jeździć nim Polak, którego nie było stać na naprawy, tam samochody, części jak i naprawy bardzo drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Jeśli chodzi o szwedzkie auta to do sprawdzenia służy strona internetowa( musisz tylko znać nr rejestracyjny szwedzki) wpisujesz i masz historie auta od A do Z. Ja tak kupiłem poprzednie auto i była cała historia. https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx

Jak chcesz sprawdzić przebieg auta to w niektórych krajach robiona jest kropka pod kierownicą ( tak jakby ktoś nawiercił małym wiertłem - otwór robiony po przebiegu 100 tyś. kilometrów) przez serwisantów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!