Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zmiana Oswietlenia


beniamins

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Otóż moje pytanko :)

Chciałbym uzyskać efekt oświetlenia taki jak na zdjęciu:

 

48892d1207448937-renault-scenic-2-0-16-v-brazil-night-front.jpg

 

Oczywiście chodzi mi o halogeny, nie o te niebieskie pierdoły :) Trzeba zmienić żarówkę, czy całe halogeny jak to jest?

 

A i przy okazji zapytam. Mam pęknięty halogen, pisałem do zaprzyjaźnionego sklepu internetowego z zapytaniem ile by kosztował halogen do Scenic I ph II i dostałem odpowiedź

 

"Halogen lewy na H3 43zł natomiast Halogen lewy na H1 68zł."

 

Jeżeli moja renatka jest z 2000r to jaki rodziaj ma halogenów na H1 czy H3?

Czy jeżeli w prawym mam H3 to lewy mogę kupić H1?

Co lepsze H1 czy H3? Czym się różnią?

No i jak uzyskać taki efekt jak na zdjęciu wyżej?

Jeżeli tylko trzeba zmienić żarówki to na jakie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tej stronce znajdziesz jaką żarówkę trzeba wstawić :

http://www.lighting.philips.com/pl_pl/cons...ing%E2%8C%A9=pl

jesli kupisz dobre markowe żarówki ,Osram ,philips to taki efekt uzyskasz :) patrząc na silnik i rok to pewnie jest tam H1 ,taka jak u mnie 8-) zresztą z tego co pamiętam to w żarówce H3 jest już kabelek wyprowadzony .

f29cba24cf6960bfm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo zdjęcie ma zły balans bieli... :)

Ja mam wsadzone u Siebie Farenheity - dają bardziej białe światło niż te zwykłe żarówki, tutaj zdjęcie Przed wymianą i Po wymianie:

animation2.gif

 

Ja bym najchętniej wsadził LEDowe żarówki H7 i H1, ale one jeszcze nie są dopracowane i za nie można stracić dowód rejstracyjny... Ale napewno za jakiś czas takie żarówki będą wykorzystywane w reflektorach - już są do kupienia na internecie... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!