Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przerywa, dusi się, problem z odpalaniem.


centurion

Rekomendowane odpowiedzi

Pod warunkiem, że woda nie dostała się do filtra paliwa, a on nie zamarzł.

Jak jeździsz na gazie to pompa pracuje czy jest wyłączana?

Zatankuj więcej paliwa dolej denaturatu i wyjeździj benzynę, potem znowu zatankuj świeżego paliwa. Najlepiej pełen bak dodaj jakiegoś ulepszacza(na stacjach benzynowych jest tego dużo) i to wszystko wyjeździj, ale najlepiej przed jakąś dłuższą trasą. Chodzi o to, żeby wypalić wszystkie ewentualne "śmieci" jakie nagromadziły się w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej pełen bak dodaj jakiegoś ulepszacza(na stacjach benzynowych jest tego dużo) i to wszystko wyjeździj, ale najlepiej przed jakąś dłuższą trasą. Chodzi o to, żeby wypalić wszystkie ewentualne "śmieci" jakie nagromadziły się w baku

 

Np Czarny STP dostępny w Realu i Castoramie, mi pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kombinujesz z dodatkami, nie ma sensu. dolej albo samego denaturatu, albo samego uszlachetniacza, poproś jedynie w sklepie, aby był to uszlachetniacz ze środkiem smarującym, wtryski. Ja osobiście przed zimą wlałem do swojego denaturat czystej jakości i nie czuję problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o mnie, to auto już pracuje normalnie. Problemem okazała cie cewka WN. Koszt 65 pln z przesyłką. Czas wymiany 3 minuty. Radość z jazdy powróciła.

 

Jeśli chodzi o dym to minimalnie pękniety, dosłownie jak by szpilką ktoś przekłuł był przewód chłodzący od przepustnicy. Co robiło mgiełkę i odparowywało na kolektorze wydechowym a śmierdzialo spalenizną.

 

Zacinające się obroty to był problem z samą przepustnicą, poluzowałem śruby płytki i ustawiłem żeby się nie przycinała na max zamknięciu.

 

Na chwilę obecną jeżdżę na wolnym wydechu bo jak niegadał na 4 garki to musiało sę cos zebrać paliwa w wydechu i jazda z pelnym rykiem. Raczej nie tłumiki i rury tylko gdzieś za silnikiem, jutro sprawdzę.

 

No i trzyma mi ciągle 1000 obrotów ale jak zrobię wydech moze minie.

 

Napewno czeka mnie sprawdzenie wtryskiwacza nr 1 bo jak docisnę go to obroty spadają ale silnik chodzi równo, więc stawiam że tam łapie lewe powietrze. Ktos to juz jakoś uszczelniał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wieczorem wspawuję złącze elastyczne, więc będzie do przodu. Niewiem czy dobre ale podobno to 55x120. 20 mm dłuższe jakby co po przyciętej rurze. Pozatym w waarsztacie z wymianą zawołali 200-300 pln, a mnie kosztował 56 pln. Więc warto samemu.

Martwi mnie tylko ten wtryskiwacz który po dociśnięciu ewidentnie zmniejsza obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!