Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Proszę o ocene autka. Megane 1.5 dci


kryters

Rekomendowane odpowiedzi

Nic nie pisze czy jest przygotowany do rejestracji i czy jest opłacony. Ze zdjęć nic nie wynika, bo są pod kątem robione. Brak zdjęcia komory silnika. Auto ma założony hak a to znaczy, że było wykorzystywane do ciągnięcia przyczepy (możliwe że trzeba będzie wymienić w niedalekiej przyszłości sprzęgło). Przebieg też wydaje się trochę podejrzany (za niski jak na diesla).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie:

w opisie ma

-halogeny, czujnik zmierzchu, deszczu, el. lusterka... halogenów to ja tam nie widze..... czujnika na szybie tez nie za bardzo... i tych el. lusterek

 

 

A co powiecie o tym megane?

http://moto.allegro.pl/renault-megane-ii-2...1314855528.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aston76, nie koniecznie musieli ciągnąć tą przyczepę ciągle prawda?

Według mnie jeśli jest hak to należy mieć to w uwadze że trzeba będzie sprzęgło zrobić ale nie koniecznie zawsze tak jest ;-)

baciuś, w 7 lat 140 tysięcy? po 20 na rok to się wydaje możliwe. Ja w Lagunie taty (1998) mam 155 tysięcy a przebieg oryginalny. Autko kupiliśmy w 2005-06 roku z przebiegiem prawie 100 tysięcy , przy czym przebieg był prawdziwy bo od znajomego który kupił to auto w salonie. A więc tata zrobił 60 tysięcy w 5 lat.

Więc da się? da się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem 6-cio letniedo Diesla z przebiegiem 119 tys. km - czyli ok. 20 tys. rocznie. Teraz mija rok, a ja mam jakieś 133 tys km. Czyli ja jeżdżę 15 tys rocznie. Tyle mi też wychodziło poprzednim autem.

 

Czyli po 10 latach auto będzie miało 180 tys. km. Widzicie, jak się chce to można :) Tylko, że cena auta, które kupiłem była dużo wyższa, a i pozbywać się za grosze też pewnie nie będę.

 

Sprzedawać komfortowe, wygodne auto, z dobrym wyposażeniem i niewielkim przebiegiem w dobrym stanie wizualnym i technicznym za 1/2 ceny najtańszego możliwego auta... no i jeszcze możliwy dojazd pod dom kliJenta :)

 

Zadzwoń i popytaj o wszystko dokładnie, historię auta, książkę serwisową, poprzedniego właściciela, zapytaj o VIN i historię serwisową auta... Pojedź, pooglądaj, weź na serwis. Po tym, co gościu napisał widać, że nie ma pojęcia co sprzedaje. Pytanie, czy bardziej obchodziło go, co kupuje, czy tylko za ile kupi i za ile sprzeda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aston76, nie koniecznie musieli ciągnąć tą przyczepę ciągle prawda?

Według mnie jeśli jest hak to należy mieć to w uwadze że trzeba będzie sprzęgło zrobić ale nie koniecznie zawsze tak jest ;-)

Pamel kupisz megankę to sam się przekonasz co do sprzęgła. Osobiście nie mam haka ale jadąc pod górkę na wstecznym już mi sprzęgło śmierdziało. Poczytaj forum pod tym kątem a zobaczysz w jak szybko można wykończyć sprzęgło w megance podczas jazdy z przyczepą. Osobiście w tym roku widziałem dwa auta (służbowe dostawczaki VW transporter i Ford Transit) i w tylko były w nich przyczepki doczepione i przejechały do tyłu jakieś 100m z przyczepą. I efekt Ford sprzęgło spalone doszczętnie (wymiana na nowe), VW udało się je uratować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że założyłem ten temat to odpowiem że kupiłem tą drugą meganke. Tą pierwszą sobie darowałem bo cos kręci koleś (opis nie zgadza się ze stanem na zdjęciach).

I muszę powiedzieć że jestem zadowolony z zakupu :)

Autko zostało kupione w polskim salonie. Jestem jego 3 właścicielem. Do końca 2008 roku autko serwisowane. Także stos papierów mam. Przebieg 140tyś. w 100% oryginalny. Autko sprzedawała kobieta i naprawde nie miała pojęcia co sprzedaje. W sumie oprócz tempomatu i navi to jest wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulujemy zakupu i zamykamy temat. Autem można się pochwalić w innym dziale :)

Bezawaryjnej jazdy życzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!