Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem, tzn to nic poważnego, ale jest to trochę denerwujące. Rzecz ma się następująco. Pokrętło od regulacji miejsca normalnie się kręci, ale gdy kratki nawiewu są otwarte to wszystko cały czas leci na przez kratki na desce rozdzielczej, nie ważne, czy nawiew ustawiony jest na szybę czy na nogi czy na ciało. Gdy kratki zamknę wtedy normalnie powietrze leci na szybę, bądź nogi.

 

Dałoby radę coś na to samemu zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że masz słaby nawiew na szybę przednią?

To chyba jest normalne jeśli otwarta jest kratka na panelu środkowym.

Zamknij ją.

Z własnych obserwacji mogę Ci napisać, że ogrzewanie jest bardzo dobre, ale kierunki nawiewów liche. tzn mam nastawione na szyba + nogi (kratka środkowa zamknięta), szyba grzeje ale nogi słabo bo ucieka wszystko przez lewą i prawą kratkę.

Dopiero po zamknięciu lewej i prawej kratki mocno wieje na nogi.

Ewentualnie zdemontuj tą pokrywę konsoli przy szybie (dwie śrubki) i popatrz na nawiewy na szybę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest bardzo przyjemnie, silnik szybko się grzeje, więc i w środku ciepło, tylko przy otwartych kratkach zawsze "wieje" przez nie obojętnie jak ustawi się pokrętło.

 

Na szybę idzie ładnie gdy są zamknięte kratki i pokrętło ustawione jest na szybę, podobnie z nogami, tylko przy otwartych kratkach słabo idzie gdzieś indziej, bo większość leci przez kratki.

 

Ja i tak praktycznie zawsze mam ustawiony nawiew na szybę albo na nogi, a kratki cały czas zamknięte, więc specjalnie mi to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Los_Dawidos, moim zdaniem masz coś nie tak z przysłoną, która reguluje kierunek nawiewu. To, że pokrętło się kręci nie oznacza, że klapka się przestawia. Pomiędzy pokrętłem, a dźwignią klapki jest cięgno w pancerzu. Cięgno Bowdena. Z każdej strony ten pancerz musi być unieruchomiony w zatrzaskach. Jeśli tak nie jest to cały pancerz się przesuwa zamiast cięgna i klapka może pozostawać nieruchoma w pośrednim położeniu. Zdejmij "parapet" i panel z przełącznikami nawiewu i posprawdzaj czy wszystko w sterowaniu jest tak jak być powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dokładnie tak jak napisał filo i chyba TTTM :-) Przy przekręcaniu słychać, jak pracuje klapka (głuche pukanie), więc raczej jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!