Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kompatybilność lamp tylnich w Megane II phas


Rekomendowane odpowiedzi

Chojna,dzięki za szybką odpowiedż, z elektryką sobie poradzę ,ze zdjęciem jest jednak problem bo dzisiaj prawie wszystko sprowadzają na zamówienie w/g katalogu, a sprzedawca nie ma o niczym bladego pojęcia. Jak widać nawet panienka z ASO nie ma za wiele do powiedzenia.[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

 

Przymierzam się do wymiany lamp tylnich w mojej Megi. Nurtuje mnie jednak pytanie czy będą pasowały lampy po liftingu z 2005 r. do auta sprzed liftingu.

 

To powinno Ci pomóc --> Montaż lamp

Co prawda po francusku ale są fotki...

Zawsze można skorzystać z WebTranslatora, który przetłumaczy stronkę na język angielski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Cienislaw za pomoc. Te nowe lampy są nie tylko sporo ładniejsze ale i bezpieczniejsze. Chodzi mi głównie o rozmiar i rozmieszczenie swiateł stopu w nowym modelu zdecydowanie poprawiła się ich widoczność dla innych kierowców. Co zwłaszcza na ciemne jesienne wieczory przyda się bardzo

 

hmmm w takim razie nie bardzo kapuje czyli jednak trzeba przerabiać kostkę ? tak wynika z tego francuskiego forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm w takim razie nie bardzo kapuje czyli jednak trzeba przerabiać kostkę ? tak wynika z tego francuskiego forum

 

Jedną z różnic pomiędzy MII ph I a MII ph II jest inna instalacja elektryczna dla tylnych świateł. W ph I są dwa konektory czteroprzewodowe na stronę (w jednej z kostek obszadzone są tylko 2 przewody) a w ph II pięcioprzewodowe oraz dwuprzewodowe na stronę...

Bez delikatnej przeróbki się nie obejdzie...

Zdjęcia poniżej. Foto 1 -> ph I, Foto 2 -> ph II po modyfikacji instalacji.

Mocowania lamp pozostały bez zmian...

 

dc0452297cc1265bm.jpg2e22adba65725a9em.jpg

Zdjęcia pochodzą z www.megane2.fr (max3202)

 

[ Dodano: 2007-08-11, 08:53 ]

bylem dzisiaj w jaszpolu (łódź) i przy okazji przydybałem jednego z serwisu - twierdzi ze roznic nie ma, kostki sa te same rozklad pinow takze. zatem jak bede mial jakies zaskorniaki pomysle o zmianie, bo nowe mi sie bardziej podobaja;-)

 

:shock: Są róznice. Lamp od ph II nie podłączysz bez lekkiej modyfikacji instalacji elektrycznej do ph I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, czyli trza pociac i najlepiej zrobic kazdy przewod na osobnym konektorku jak pokazali francuzi.

 

jak juz jestesmy przy lampkach z ph2 - frontowe soczewki pasuja do ph1? poci mi sie jeden na przodzie i tak mysle czy by nie wymienic od razu na soczewki... a mialem w auto nie pakowac ehhh.

 

EDIT:

 

taaa, wystarczylo popatrzec na zdjecia i juz wiem ze frontowe nie pojda na swapa. trzeba przynajmniej zderzak zmienic, pytanie czy tylko zderzak. co nie zmienia faktu, ze moge na razie o taki swapie zapomniec. jak pomysle sobie ze trzeba upolowac zderzak (nowka pewnie chore pieniadze stoi) i dac lakiernikowi zarobic to koszt swapa podwaja sie jesli nie potraja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
:shock: Są róznice. Lamp od ph II nie podłączysz bez lekkiej modyfikacji instalacji elektrycznej do ph I.

 

Czyli jak dobrze obserwuje fotki kostki się różnią bo w PhI sa 2x4pinowe kostki a w PhII 5pin i 2pin. Czy takie kostki dostane w ASO? <wow>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam wszystkich serdecznie!

Postanowiłem zmienić lampy te po liftingu, kupiłem zały komplet i do dzieła. No ale mam problem. Z elektryki jestem noga i nie mogę sobie poradzić z podłączeniem tych lamp. Mam oryginalne wtyczki ale n ie wiem które klble i gdzie mam podłączyć aby wszystko działało. :) U mnie w starych lampach jest 6 kabli a w nowych lampach ma być ich 7 z kąd mam wziąć ten 7 kabelek. Może ktoś ma jakieś zdjęcia jakie kable i gdziw wpiąćw kostkę aby to działało. :roll: Bardzo bedę wdzięczny za pomoc i wskazówki. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!