Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Alufelgi do Scenica III


m@riobros

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy parametry alufelg do Scenica III i Megane III są takie same (chodzi głównie o śrendicę otworu centralnego oraz o ET)? Czy felgi o ET47 do mojego Scenica III 1.4TCE podejdą? Potrzebna szybka odpowiedź <szukaj> Konkretnie parametry felg to: 5x114.3 16" szerokość 6.5" ET 47, chcę założyć do opon 205/55/16. Felgi wyglądają tak:

http://photos04.otomoto.pl/photos/original.../C9285843_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m@riobros, Felgi MIII i SIII (16" i 17") to te same felgi. Jeżeli chodzi o ścisłość to już opony do SIII 205/60/16 - różnica nie jest jednak taka duża w porównaniu z 205/55/16 (3,2%), więc nie ma się czym przejmować.

 

p.s. za ile takie felgi kupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi :P Ostatecznie jednak zdecydowałem, że nie kupię tych felg. Są bardzo ładne, ale optycznie się nieco "gubią" na Scenicu (jest wysoki i ma "budę" dość dużą). Dobrze to widać na tym zdjeciu: http://image1.trefle.com/images/voiture-oc...57-81139731.jpg . Na Megance powinny wyglądać OK, bo jest znacznie niższa. Będę myślał nad 17" jednak...

 

@Liso - są na allegro do kupienia za 1800PLN (aukcję można znaleźć w wyszukiwarce). Wyglądają na rzeczywiście w idealnym stanie i wydawały mi się warte grzechu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, lepiej pasuja do MIII aczkolwiek poszukaj wzoru Spirale - one powinny wyglądac już dużo lepej (wg. mnie). Co do 17" to na 100% Twoj Scenic będzie na nich lepiej wyglądał - różnice w cenie felg nie będzie zbyt duża za to gumy będą juz niestety zdecydowanie drozsze - z oryginału najfajniejsze będą Sari. Co do ceny to ja nówki nieużywane (16" Sport) wyhaczyłem na allegro za 1400PLN razem z kosztami przesyłki i kompletem śrub (inne są do alu inne do stalowych) - tyle że polowałem na nie 2 miesiące :P

 

Mnie również podobają sie felgi (17") które ma kubal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m@riobros, Ja myślałem, że może chcesz je na zimę. Na lato to te 16 kiszkowate. Na allegro są oferty 17 Sari z oponami za rozsądne pieniądze. Ja pytałem właśnie z myślą o zimie, mam teraz stalowe ale to była pomyłka. Mam ochotę właśnie na Spirale bo takie są też oryginalnie w SIII Privilege. Na zdjęciu mój SIII z 17 Sari. Nie mam lepszych fotek bo nawet na nich nie zdążyłem wyjechać.

Według mnie ładniejsze są 17 wzór Schuss a już całkiem super te z limitowanej wersji Bose na 2011 - też Schuss ale z czarnymi elementami, do mojego czarnego super by pasowały. Z chęcią bym się zamienił za takie.

sari.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, ja mam opony, na których przejechałem raptem 4kkm. I to są 16". Tak na zdrowy chłopski rozum powinienem szukać 16" felg. Znalazłem takie na alledrogo http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1491166588 . Właśnie 16" i już się skontaktowałem ze sprzedającym. Tylko w opisie napisane jest, że to są oryginalne felgi renault. Ale ja nie kojarzę, abym takie ostatnio gdziekolwiek widział. I jeszcze jedno - co ze śrubami? W fordzie pamiętam, że śruby do stalówek i alu były zupełnie inne. Jak jest w Reni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m@riobros, Tak to są oryginalne od SIII - Privilege ma takie w standardzie. Właśnie chyba też sobie takie kupię na zimę. Co do śrub to w sumie są inne. Jeżeli masz fabrycznie stalówki to masz śruby bez takiego jakby pierścienia obracającego się i w alufelgach może być problem potem z odkręceniem. W drugą stronę (z alufelg na stalowe) już nie ma aż takiego problemu - ja tak jeżdżę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Rozważałem zakup felg od tego gościa (innych niż te, którymi jesteś zainteresowany), ale skontaktowałem się z kupującym, który wystawił mu negatywa. Kupił od niego felgi, które okazały się felerne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m@riobros, tak jak pisali przedmówcy to są oryginały od wersji privilage (zarówno SIII jak i MIII) - cena uważam jest bardzo dobra - troche pojechal z tymi znaczkami - w ASO są po 16PLN :P; śruby musisz sobie niestety dokupic - cena od 4 do 7PLN za szt (w ASO 16) - jakbys chcial mam oryginalny komplet na zbyciu - szczegóły na PW. Poproś może kogoś z Wrocka żeby podjechał, obejrzał i może sfinalizował transakcje za Ciebie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybkie odpowiedzi. Zacznę od WSK (Wielce Szanownego Kolegi) bowie - jeśli można, to na czym owa felerność polegała? Te fele z allegro są niby nowe. Z drugiej strony zastanawiam się, skąd tak niska cena za nowe alusy :P

Jeśli chodzi o kwestie poruszone przez WSK athlona - w sobotę jadę do Wrocka do IKEI, więc w sumie będę bezproblemowo w stanie załatwić wszystko samodzielnie :P Obejrzę też te felgi dokładnie, bo post bowie-go dał mi niezłą pauzę :P . Cena znaczków pewnie taka, bo chce sobie zrekompensować nieco niską cenę felg. Jeśli chodzi o śruby - to bardzo chętnie. Szczegóły (adres) podaję na priv :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Publicznie nie będę publikował. Sprawdź PW. Generalnie, on te fele sprzedaje już z pół roku i nikt specjalnie nie chce ich kupić.

 

Ja wyznaję zasadę, że takich rzeczy NIE KUPUJĘ U HANDLARZY "ZŁOMEM" chyba, że mam pewność iż będzie to nowe, na przykład opony. Nigdy nie wiesz, czy nie ma jakichś wad ukrytych, a na spawanych felach strach jezdzić. Najlepiej kupić od osoby prywatnej, która zmienia alusy z jakiegoś powodu, na przykład zmiana na większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bowie :P Wysłałem do niego bardzo grzeczne, acz konkretne zapytanie, czy aby, że się wyrażę, nie robi mnie w wała. Zobaczymy, co odpowie...

 

[ Dodano: 2011-03-09, 10:03 ]

OK. Uzyskałem odpowiedź, że felgi nie mają żadnych wad. Niemniej, choć jeszcze swoich planów nie wyjawiłem sprzedającemu, we Wrocławiu spotkamy się w zakładzie oponiarskim i to tam dopiero, po sprawdzeniu felg, dojdzie do transakcji. Tak chyba będzie najbezpieczniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche pojechal z tymi znaczkami - w ASO są po 16PLN :P

Poważnie? Wyglądają tak jak do moich kół z mII a mi zaśpiewali 50zł za sztukę :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!