Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem po myjni


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Na forum jestem nowy. Od pół roku mam Scenica I phII. Wczoraj całkowicie sprawnym samochodem pojechałem na myjnie automatyczną. Z myjni wyjechałem bez problemu. Samochód stanął pod blokiem na godzinę i zaczęły się problemy. Przy przekręceniu kluczyka rozkodowało się radio. Samochód z trudem odpalił (choć rozrusznik kręci bez zarzutu). Najciekawsze jest to że po włączeniu świateł postojowych samochód od razu gaśnie i przez jakiś czas nie chce odpalić. Bez świateł przejechałem kilka km. Samochód wstawiłem na noc do garażu (nieogrzewanego). Próbowałem go znowu odpalić - nic. Wyświetlacz radia nie działa a wskazówka poziomu paliwa poszybowała pionowo do góry (poza skalę). Światła postojowe się nie świecą w ogóle, mijania OK. Co to może być? Co mogła myjnia zalać? Co z tym samochodem teraz zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki sprawdzałeś ? (w kabinie i koło akumulatora)

Próbowałem go znowu odpalić - nic.

a kontrolka od imo jak się zachowuje ?

Sprawdż jeszcze UCH może tam się dostała woda i dlatego tak fiksuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w pierwszej kolejności bym sprawdził bezpieczniki pod maską, może zostały zalane. Szybę przednią miałeś wymienianą? Może jest nieszczelna i zalało bezpieczniki w kabinie.

Jak będziesz miał szczęście, to auto wyschnie i będzie jeździć - najlepiej postawić na słońcu - akurat za oknem pięknie świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o bezpieczniki pod maską (te przy lewym nadkolu) to sprawdzałem je - wszystko suche. Bezpieczniki w kabinie (te przy rączce otwierania maski) też są całe. Szyba nie była wymieniana więc powinno być OK. Poza tym samochód od nowości jeździł u znajomych i problemu takiego nie mieli. Co do kontrolki od imobilizera. Jeśli to ta "czerwona kropka" wśród innych kontrolek to cały czas miga. UCH? Poproszę o rozwinięcie. :P

Co do wystawiania na słońce to z garażu będę musiał samochód wyciągać (garaż podziemny) Ale chyba na razie go tam zostawię. W garażu są 4 stopnie a na zewnątrz 2 a w nocy będzie znowu na minusie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to ta "czerwona kropka" wśród innych kontrolek to cały czas miga
tak jak włożysz kluczyk do stacyjki co się dzieje gaśnie ?
UCH? Poproszę o rozwinięcie.
szukajka ani Google nie boli wystarczy trochę chęci

bezpieczniki sprawdziłeś dokładnie czy tylko po łepkach ? nieraz nie widać, że jest przepalony bez kontrolki lub miernika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim włożę kluczyk do stacyjki to miga. Jak włożę i przekręcę to gaśnie. Później przekręcam na "START" i wszystko dzieje się normalnie - rozrusznik kręci ale zapłonu brak. To co się zmieniło to zgasł wyświetlacz od radia. Wcześniej było OK.

UCH już sprawdziłem. Jakie są konsekwencje zalania UCH? Jakie mogą być koszty naprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak włożę i przekręcę to gaśnie
czyli tu jest OK

a pompka paliwowa chodzi po przekręceniu kluczyka powinno ją być przez chwilę słychać

sprawdż także czy jest iskra skoro IMO jest Ok rozrusznik kręci to nie ma iskry lub nie dostaje paliwa.Bezpieczniki pod maska sprawdzałeś te w skrzynce?

UCH już sprawdziłem
sprawdziłeś co to jest ? czy wymontowałeś i sprawdziłeś czy jest w nim sucho?
Jakie mogą być koszty naprawy?
w serwisie samo UCH jakieś 1500zł. ale są już magicy którzy to robią kupuje UCh z takim samym numerem programuje kluczyki i gitara :->
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krembul napisał/a:

UCH już sprawdziłem

 

sprawdziłeś co to jest ? czy wymontowałeś i sprawdziłeś czy jest w nim sucho?

 

Sprawdziłem co to jest. Samochód wczoraj odholowałem do poleconego mechanika zajmującego się Renówkami. Niestety zajmie się nim dopiero w przyszłym tygodniu. Na razie czekam na wstępne info. Dziś ma sprawdzić czy to nie jest jakaś pierdoła.

Pompę wydaje mi się ze słychać po przekręceniu kluczyka przez pierwsze 2s. Moim zdaniem brak iskry ale tego już nie sprawdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!