Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaka sekwencja?


Easy

Rekomendowane odpowiedzi

SEQUENT DIRECT INJECTION  



Pragniemy poinformować Państwa, że pod koniec pierwszego kwartału 2007 wprowadzamy do sprzedaży system Sequent Direc Injection przeznaczony do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów (niemieckie FSI, włoskie JTS czy też japońskie GDI). Wszystkie komponenty zastosowane w systemie są już Państwu znane z linii Sequent Fast. Poważnej zmianie uległa elektronika w centrali. Zestawy będą dedykowane do określonych grup silników. Cena nowego produktu będzie zbliżona do ceny Sequent Fast.

 

CZyli to nadal IVgen. Napewno dopracowana żeby działała poprawnie, ale co sie dzieje z wtryskiwaczami PB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm nie znam się na instalacjach gazowych ale od 2 dni jestem posiadaczem właśnie instalacji IV generacji BRC....i jak narazie.....hmmmm miodzio....w zasadzie to mnie nie interesuje jaką ma ona opinie....ma działać i tyle a jak coś ....to mam 2 latka gwarancji bez limitu km :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O!, i silniczek taki jak mój. Ja też założyłem (wczoraj), tyle że staga300 + red. Zavoli do 150KM. Obroty jałowe super stabilne i ciągnie do odcięcia. Ot, po prostu działa. Ciekawe jak wypada cenow włoszczyzna vs. polszczyzna.

Ostatnie przemyślenie nt. SEQUENT DIRECT INJECTION. Sądzę, że co jakiś czas włączane są wtryskiwacze PB na kilka cykli aby się nie zapiekły. To pewnie główna innowacyjnośc tego układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm ja też jestem zadowolony po 3 dniach :?: zdziwiony jestem tylko faktem, że nic nie czuje w momencie przełączenia sie na gaz i odwrotnie....totalnie nic żadnego szarpnięcia...nic....jak miałem wcześniej opla to aż autem szarpneło jak sie przestawiał.

A cena....myślę ze to nie żadna tajemnica.....2650

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprawnie skalibrowanej IVgen. przelączenia nie bedzie czuć. W stagu jeszcze dodatkowo przełącza kolejno po jednym cylindrze a nie wszystkie na raz.

Mnie wyniosło to 2150. Mogło byc taniej, ale zazyczyłem sobie mocniejszy reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bm639,

Jeżeli uważasz, że się nie znają to napisz do nich podając im identyczne argumenty co tutaj na forum.

link nadal nie działa:(

nie zarzucam nikomu niewiedzy, ale zwykle gazownicy od razu pytali, czy mam plastikowy kolektor nie mając pojęcia o co chodzi z tym silnikiem :?: ... nawet ci lepsi gazownicy. tylko fachowcy faktycznie wiedzą i zazwyczaj odradzają montaż (wspomniana przeze mnie firma również). możesz się tu nie zgadzać, ale to jam mam taki silnik i doświadczenia innych kolegów z klubu mitsubishi, które to mitsubishi jako pierwsze wprowadziło ten typ zasilania w paliwo. przypadki z LPG można było policzyć na palcach jednej ręki i szybko jakoś koledzy zniknęli z forum, więc trudno coś więcej opisać :?:. jeśli chodzi o wtryski, to po prostu zacierają się i przestają pracować poprawnie co w efekcie prowadzi do złej pracy silnika na PB lub wręcz braku możliwości uruchomienia silnika, bo przeciez uruchamiasz na PB. no ale ty możesz mieć odmienne doświadczenia i nikt ci nie odbiera prawa do ufania jakiejś firmie, nawet "facetowi przebranemu za księdza" :?: ... pozdro i wesołych świąt - tak przy okazji :)

 

[ Dodano: 2008-03-23, 17:24 ]

Mnie wyniosło to 2150.

gdzie zakładałeś? Mam swoją megi od dwóch dni i też pójdzie "do gazu" :?:. Zastanawiam się, podobnie jak autor wątku, co i gdzie założyć ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bm639, pragnę zauważyć, że ci którzy nie mają problemów zazwyczaj się nie odzywają - bo i po co. Na taką postawę wskazuje po prostu życie. Mam pytanie, czy widziałeś ten zniszczony wtryskiwacz, czy to tylko z opowiadań. Znając firmę BRC trudno im zarzucić brak odpowiedzialności. Jeszcze raz proszę o przeczytanie informacji zawartych na stronie firmy BRC i ewentualne pytania lub też wątpliwości kierować prosto do nich. Ja nie jestem adresatem dla tych problemów i nie jestem z nimi emocjonalnie związany. Wykazałem się chęcią pomocy, wskazując na istniejące rozwiązania. To wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie...nie ma co się wadzić nad wyzszością instalacji włoskich :?: nad polskimi ani do jakich aut pasują a do jakich nie....napewno są zwolennicy jednych i drugich....i każdy z nich ma swoje doświadczeniaważne jest aby wzajemnie sobie pomóc w przypadku problemu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie zakładałeś? Mam swoją megi od dwóch dni i też pójdzie "do gazu"

 

BlueLpg

Legionowo / Warszawa

Aleja Legionów 16A

+48 601 900 800

 

Polecić mogę bo na Allegro ma same pozytywy za wykonana robotę, mozna poczytać jego wypowiedzi na https://www.ac.com.pl/autogaz/forum/ robota wykonana schludnie, działa tak jak powinno a kalibracja nie kończy sie w zakładzie tylko jazdą po oklicy z laptopem (o czym nie trzeba przypominać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie jako nowy uczestnik Forum!

Od krótkiego czasu jestem posiadaczem Scenica I z 2003 roku 1.6 16V. Kilka lat jeździłem na gazie zamontowanym w Citroenie Xantii. Zastanawiam się nad zamontowaniem instalacji również do Renault. Chciałbym jednak zdecydować się na możliwie najlepszą instalację. Słyszałem o sekwencyjnym wtrysku gazu ciekłego. Czy macie jakieś opinie na ten temat? Czy wystarczyłby sekwencyjny wtrysk IV generacji? Jaki koszt musiałbym ponieść przy wtrysku gazu ciekłego?

Bedę wdzięczny za Wasze rady i uwagi.

pozdrawiam

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Daniel!

Ja jak prawie trzy lata temu zakładałem gaz do corolli w serwisie toyoty w Katowicach.

Zakładali wtedy instalację IV generacji PRINS (holenderska) 6500 zł i V generacji Vialle (tez holenderska) wtrysk gazu ciekłego 8000zł. Założyłem Prinsa za 6000 zł (jakiś rabat) bo V generację wtedy nie za bardzo polecali ze względu na awaryjność pomp gazu ciekłego spowodowaną jakościa gazu w Polsce, przy lepszej dynamice silnika na gazie ciekłym. Na corolli mam przejechane na gazie 57000km z niewielkimi problemami po 52000km. W megance mam założoną też IV generację za 3500zł (prawie cztery lata temu) i tu chciałbym sprostować: nie BRC jak podawałem i chwaliłem w poprzednich wystapieniach, ale włoską OMVL. Że taką instalację mam dowiedziałem się jakieś dwa tygodnie temu jak byłem w warsztacie gdzie ją montowałem by wymienić filtry po prawie 70000km. Przy okazji sprawdzono ustawienie instalacji. Koszt 80zł jak na 4 lata to niewiele. Na Twoim miejscu ze względu na prawdopodnie plastikowy kolektor montowałbym sekencję PRINSa lub OMVL, przypuszczam że BRC też jest dobra. Każda instalacja dobrze będzie się spisywała jak dobrze i staranie położona, a nie wszyscy gaziarze się do tego przykładają oraz nie wszyscy mają doświadczenie w diagnozowaniu i usuwaniu ewentualnych usterek. Najczęściej dużo i przekonująco mówią - to moje obserwacje przy okazji problemów z corollą i czytaniu wypowiedzi uczestników podobnych forów.

A tak dla wyjaśnienia - o "mądrala" się znalazł, to tematem "gaz" zacząłem się interesować jak zacząłem mieć problemy z corollą. To tyle, nie będę już więcej nudził.

 

gimak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Micho, odpuść sobie tą Vgen. Koszt wysoki i nie kazdy zakład będzie chciał to montować i serwisować. Spokojnie wystarczy IVgen. Jesli cierpisz na nadmiar kasy to zakładaj BRC, OMVL, Prinsa lub Mistrala. Bedziesz mógł potem sie pochwalić nazwa :?: Jesli chcesz mieć to samo za rozsądniejszą kasę, załóż Staga 300. Teraz to chyba najpopularniejszy sterownik i co najważniejsze - dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BlueLpg

Legionowo / Warszawa

Aleja Legionów 16A

+48 601 900 800

Dzięki za odpowiedź' date=' ale juz zdecydowałem sie na Energy Gaz z Ostrobramskiej :?: Poczytałem i mają bardzo dobrą opinię !!! Zaproponowali mi BRC i co ciekawe sami powiedzieli, że silników z bezpośrednim wtryskiem (Renault) NIE "GAZUJE" SIĘ .... to tak a' propos wcześniejszych rozważań :?: W sumie to ta kwestia przestaje mnie dotyczyć, bo mitsu idzie do nowego właściciela. W megi mam zwykły 16V i nie muszę się zastanawiać.

 

kocuper ci co mają problemy i ci co ich nie maja jednakowo są obecni na forach mitsubishi :?: Wielu z nas było wielce ciekawych doświadczeń posiadaczy silników GDI z LPG przywiezionych z zachodu, bo w Polsce nikt tego nie montował. Nie ma takich doświadczonych jak była moja Vectra z 150 kkm na gazie żeby coś powiedzieć ... W sumie przez tyle lat to i sam silnik dopracowano, więc może jest lepiej. Mam na myśli głównie FSI. Nie wiem jak z Renault, ale jakoś niezbyt wiele ich jeździ... dużo więcej dieseli mamy :?:

 

[b'][/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!