Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny zamek a alarm


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam i czytam ale jasno i ostatecznie nie wiem , a że się na tym za bardzo nie znam , pomyślałem że się zapytam.

 

zamykam samochód zaskakuje centralny aktywuje się alarm, normalka. Ale mi chodzi co się wtedy odbywa :P

 

1. Czy sterownik centralnego jest połączany a centralką alarmu i w momencie zamykania drzwi się aktywuje ?

 

2. Czy sterownik alarmu jest połączony z centralnym a pilotem włączam alarm i z alarmu jest zamykany zamek ( czyli odwrotnie niż w pkt 1 ) ?

 

3. Czy zamek i alarm są włączane nie zależnie w tym samym czasie w momencie wciśnięcia przycisku w pilocie. ?

 

4. Czy jeszcze inaczej jeśli tak to jak :P ?

 

Mam głupią sytuację i staram się rozwiązać to najniższym kosztem. Mam jeden kluczyk , alarm nie popularny w kraju ( Serpi Star Gemel ) więc mało kto z alarmiarzy chce ze mną na jego temat rozmawiać. Pilota w Aso nie chciałbym dorabiać bo cena straszna.

 

Pomyślałem że jeśli to jest jak w punkcie 1 czyli z centrala idzie jakiś sygnał i włącza alarm i jeśli okaże się to jakoś standardowo połączone to zamiast dorabiać klucza zmieniłbym sterowanie zamka na nowe z dwoma pilotami

 

 

Kolejna sprawa immo . Z tego co czytam na forum i w sieci w systemie pilota radiowego jest niezależne od pilota i centrala ( albo ja się pogubiłem) niemniej jednak znajomy mając ten sam rocznik , i pilota radiowego twierdzi że musiał coś działać z alarmem jak wywalał immo bo ten co mu robił twierdził że to jest jakoś połączone.

 

W końcu w wersji z pilotem radiowym jest jakoś immo połączone czy nie. Czy jak wywalę alarm i włożę nowy czy same sterowanie centralnym to muszę coś z immo robić czy nie ?

 

Błagam poradźcie i rozwiejcie moje wątpliwości bo nic mi się nie dzieje ale fakt że mam jeden kluczyk mnie dobija bo cały czas myślę co zrobię jak go zgubię ... :P

 

Wiem że jest temat o kluczach , pilotach, immo , ale na ponad 20 stron nie jest w końcu powiedziane co czym steruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz tylko oryginalnego pilota z kluczykiem to alarm jest włączany przez centralny zamek .Centralny zamek jest połączony z immo i muszą działać razem.Jeżeli chodzi o alarm to jest to zawsze coś dokładanego bo oryginalnie w instalacji go nie ma obojętnie czy zrobili to w ASO przy zakupie , czy poza ASO. Więc alarm można odłączyć (alarm może mieć też swój immo). Centralnego zamka raczej bym nie ruszał .Jeżeli chcesz mieć zapasowy kluczyk to lepiej dorób sobie sam kluczyk z immo (koszt ok.150zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok , ale powiedz mi w takim razie , jeśli immo jest połączone z centralnym to jak zgubię pilota i otworzę z kluczyka drzwi to odpalę samochód czy nie ? Bo dodam że otworzenie drzwi z kluczyka otwiera tylko te które otwieram nie wszystkie. Chyba że po otwarciu drzwi wystarczy że przyciskiem na konsoli klepnę centralny ? Czy wciśnięcie przyciskiem na konsoli centralnego już wystarczy abym mógł samochód odpalić w przypadku zgubienia pilota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisu wychodzi że masz megane I po lifcie więc immo masz w główce kluczyka .Po otwarciu drzwi kluczykiem i otwarciu drzwi oraz przekręceniu stacyjki powinny otworzyć się pozostałe drzwi.Samochód odpali bo immo masz w kluczyku które działa bez baterii.Dlatego pisałem ci żebyś dorobił sobie kluczyk z immo u mnie we wrocku za takie coś zapłaciłem 150zł (jest potrzebny samochód) bo za oryginalny kluczyk z pilotem a ASO chcieli 650zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po otwarciu drzwi kluczykiem i otwarciu drzwi oraz przekręceniu stacyjki powinny otworzyć się pozostałe drzwi.

 

o widzisz to muszę sprawdzić :P

 

Sprawdzę ale ostatnie jeszcze pytanie mam Nel do Ciebie skoro masz do mnie cierpliwość:P

 

Jak otworzę drzwi kluczykiem a nie pilotem to nie dezaktywuje alarmu i jak wsiądę to zacznie wyć ?

 

u mnie we wrocku za takie coś zapłaciłem 150zł

 

Pewnie tak zrobię :P Tyle że u mnie zaśpiewali mi 280 ale to jakiś wielce markowy zakład , w markecie ( ale z kolei nie wiem czy tam są spece czy nie popierniczą czegoś ) powiedział mi gość 140 albo 250 zależnie jaki ale po roku nie powie a nie miałem klucza przy sobie :P Więc poszukam dalej :P Niemniej jednak jeszcze poczekam aż odpowiesz mi na to ostatnie pytanie :P

 

Nel , naprawdę jestem Ci ogromnie wdzięczny

 

Z tej wdzięczności zapomniałeś o kropkach przecinkach i zdaniach. Dobrze przynajmniej, że napisałeś to z pl-literkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup kluczyk używany dorób grot i go w programuj. Ja bede robił to samo

 

W innym temacie tutaj na forum czytałem, czytałem, czytałem i doczytałem, że ostatecznie jest tak, że się nie da tego zrobić :P

 

 

Z tej wdzięczności zapomniałeś o kropkach przecinkach i zdaniach. Dobrze przynajmniej, że napisałeś to z pl-literkami.

 

No tak, to jest zapewne najważniejsze na forum tego typu, swoją drogą najciekawsze jest to że na forach językoznawczych tak tego nie pilnują jak na technicznych, :P ale rozumiem, taki jest regulamin i zasady i muszę się dostosować, co oczywiście uczynię , przepraszam i obiecuję że będę się teraz pilnował, ew mogę wysłać skan zaświadczenia o dysleksji , lub wkleję w profilu, jeśli to by sprawiło, żeby ew. taką uwagę zwracać bardziej prywatnie a nie tak publicznie z lekką nutką ironii w dodatku na czerwono żeby wszyscy widzieli :P (ja na swoim piszę za pierwszym razem PW ). To tyle na marginesie bo zaraz zrobicie ze mnie trola :P zapewniam że nim nie jestem :P

 

[ Dodano: 2011-03-13, 19:37 ]

No dobrze to tak podsumowując. Zakładając że mam dorobiony klucz z immo a nie mam pilota.

Otwieram kluczem drzwi , wkładam do stacyjki przekręcam, Wyłącza się immo , otwiera centralny.

Tyle wiem z powyższych postów.

 

Teraz jedna rzecz której nie wiem. Czy zawyje alarm , czy się wyłączy w momencie otwarcia centralnego po przekręceniu kluczyka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!