Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

po podłączeniu cb przestał działac wyświetlac


Rekomendowane odpowiedzi

pit-men, tyle tylko, że nie masz dostępu do nóżek bezpiecznika gdy jest na swoim miejscu wciśnięty.

Zresztą, co ja tu palce będę trzaskał na klawiszach, szukajcie swoim sposobem i tak bezpieczniki w końcu wydłubiecie, by je sprawdzić tak jak się należy. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strawczun, wydaje mi sie że u ciebie odpowiedzialny będzie bezpiecznik w dolnym rzędzie , 2 od prawej strony licząc.

Tu foto w lepszej jakości:

http://megane.com.pl/scenic-i-phi-konfigur...-dti-vt3030.htm

 

P.S

Żeby sprawdzić bezpieczniki zwykłą kontrolką z żabką na końcu , trzeba żabkę przypiąć do masy pojazdu ( często jest to zawias od drzwi ) następnie włączamy zapłon w samochodzie , teraz dotykamy końcówką kontrolki ( szpikulcem) do jednego styku bezpiecznika ( świeci ) oraz do drugiego , świeci to znaczy że bezpiecznik jest cały , nie świeci znaczy że spalony ( utleniony itp ). Nie trzeba wyjmować bezpieczników ani ich mierzyć miernikiem , ten sposób jest w 100 % sprawdzony, najprostszy i najbardziej miarodajny !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strawczun, To ja Ci to wyjaśnię.

Bezpiecznik to jest zwykły drut, tyle tylko że jeżeli przez niego przepuścisz zbyt duży prąd to on się rozgrzeje i stopi. Czyli zrobi się przerwa.

Bezpieczniki zawsze, nie tylko w samochodzie. Wstawione są pomiędzy źródłem zasilania a odbiornikami. Wygląda to tak.

bezpieczni.jpg

Bezpiecznik włożony jest w gniazdo 1-2. Jeżeli będziesz sprawdzał bezpiecznik za pomocą Twojego próbnika to koniec kabla z żabką łączysz z jakąś śrubą która wkręcona jest w element metalowy karoserii. Do masy pojazdu.

Jeżeli dotkniesz drugim końcem do bezpiecznika, musisz zawsze sprawdzić oba jego końce. Bo, jeżeli dotkniesz do do złączą 1 to kontrolka będzie zawsze świecić, nawet jak tam nie będzie bezpiecznika. W przypadku dotknięcia do wtyku 2 kontrolka nie będzie świecić. Oczywiście jeżeli bezpiecznik będzie spalony.

Ponieważ nie zawsze można uzyskać dobry styk próbnikiem, najlepiej wyjąć bezpiecznik i sprawdzać go za pomocą próbnika z własnym zasilaniem, baterią lub omomierza.

Bezpiecznik też można po wyjęciu oglądnąć, ale czasami drucik potrafi się tak przepalić, że nie widać przerwy. Wiem to z własnego doświadczenia. ;-) Dlatego zawsze wyjmuję bezpiecznik i sprawdzam go miernikiem.

W załączeniu opis bezpieczników. Ciebie interesuje bezpiecznik z piktogramem papierosa F28

megane_bezpieczniki.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego zawsze wyjmuję bezpiecznik i sprawdzam go miernikiem.

I to jest najbardziej pewny sposób pomiaru. Można też tego dokonać tą kontrolką, która posiadasz jeśli nie masz miernika. Wyjęty z gniazda bezpiecznik podpinasz do krokodylka 'kontrolki", bolec kontrolki przykładasz obojętnie gdzie do "+", może być nawet zacisk akumulatora, i drugi styk bezpiecznika do zacisku "-". jak kontrolka świeci- bezpiecznik jest sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi załatwili to na telefon.

 

[ Dodano: 2011-03-12, 22:30 ]

Mi załatwili to na telefon. Ale jak masz instrukcję fabryczną do radia ,to na pierwszej stronie powinien być widoczny 4 cyfrowy kod dla radia .Ja mimo iż mam ją po Hiszpańsku to na 1 stronie tej książki odkryłem kod odbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!