Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stukanie z prawej strony na tylnej osi 1.4 1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Licze, ze moze ktorys z forumowiczow mi pomoze. a mianowicie, problemem sa stuki dochodzace z prawej strony tylnej osi meganki. Moja os, jest czterodrazkowa. Kiedy auto stoi na asfalcie i nacisne z lewej strony na bude to wlasnie slychac ten stuk. Wchodze do kanalu ale nie moge dokladnie zlokalizowac miejsca tego stukania. Bylem na dwoch innych stacjach diagnostycznych, szarpaki i te sprawy. Obydwaj panowie mowia, ze nie maja pojecia. Mowia, ze "mechanicznie" wszystko jest wporzadku. Sprawdzone oslony tlumika, te gumowe silentblocki wygladaja dobrze, guma cala nie popękana. jesli ktorys z was mial podobne problemy prosze o kontakt.

Pozdrawiam

 

Polecam ponowne przeczytanie Regulaminu forum. Zdaje się że nie zrobiłeś tego przy rejestracji. Piszemy stosując pl-literki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego bylem na stacji diagnostycznej, na test amortyzatorow, wykazal ze maja 73 i 75 % przyczepnosci.

 

Polecam ponowne przeczytanie Regulaminu forum. Zdaje się że nie zrobiłeś tego przy rejestracji. Piszemy stosując pl-literki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądnij dolne mocowanie amortyzatora bo możliwe, że wyrobiła się w nim tuleja metalowo gumowa i taka duża, metalowa podkładka stuka o amortyzator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oberwany amortyzator. Stukanie jakby ktoś prętem w błotnik naparzał. Sprawność na stacji pokaże w porządku. Żeby mieć pewność, wykręć go całkowicie (2 śruby) i zrób krótką jazdę próbną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

odświeżę nieco temat ponieważ jestem świeżo po wymianie amorów na tylnej osi (w tym wypadku KYB gazowe 170 zł sztuka). Jakieś 2 tygodnie wcześniej pojawiły się stuki w tylnym zawieszeniu i jedynym podejrzeniem były właśnie amortyzatory (wylał jeden z nich). Niestety po wymianie zauważyłem, że problem nie minął. Wciąż stuka podczas wolnej jazdy po nierównościach a zwłaszcza gdy auto przechyla się z boku na bok.

Stuka niczym przy ruszaniu na zaciągniętym ręczny.

 

Wolałbym żeby nie okazało się, że to tuleje metalowo gumowe w belce bo wtedy 500-700zł pójdzie na naprawę.

Jak w tych warsztatach sprawdzają czy belka jest już do regeneracji?

 

Mam zawieszenie dwu drążkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niedawno byłem na sprawdzeniu tylnej belki. Ponieważ od dłuższego czasu mam problem ze ścieraniem bieżnika tylnych opon (wewnętrzna część) i ślizganiem się tyłu (zimą po lodzie) postanowiłem sprawdzić belkę. Co dziwne nic mi nie stuka niepokojąco. Sprawdzenie polegało na obejrzeniu tulei metalowo-gumowych i sprawdzeniu czy stuka przy zjeżdżaniu z wysokiego krawężnika. Sprawdzenie łożysk w belce polegało na szarpaniu za rurę i patrzeniu czy jedna jej część wykazuje luz względem drugiej. Ponieważ na razie brak funduszy belki nie ruszam. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie z kolei nie ściera opon, ani też koła nie zmieniły płaszczyzny /

 

Powiem, ci abyś lepiej za długo nie czekał z tą belką bo koszta rosną i może nie skończyć się na wymianie tych tulei i łożyska.

 

[ Dodano: 2011-04-29, 20:42 ]

co miałeś na myśli pisząc: sprawdzenie tulei gumowo-metalowych? Wprawdzie widać je bez wyjmowania belki, ale czy to samym wyglądzie można coś stwierdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!