Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wiam, miałem problem z wyświetlaczem (licznikiem) który zaczął migać (gasł a na dołkach się zaświecał i tak w kółko). Oddałem auto do mechanika - elektryka który zażyczył sobie za naprawę 500zl!!! czy jest możliwe że naprawa tego kosztuje aż tak dużo? czy dałem się "nabić w butelkę"? Na allegro znalazłem za 300 zł ale nie wiem czy pasuje. Jezeli tak jest to chętnie podziele się informacją o tym elektryku na pm. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeniesiony scalony

Witam, dzisiaj miałem taki przypadek że podczas postoju zaczeło coś piszczeć pod maską tak gdzieś za kierownicą, i po jakimś czasie zgasł mi wyświetlacz kompletnie cały. nawet dioda nie świeci, przy okazji przestało działać radio, tz włącza się ale nie słychać muzyki. Co mam teraz robić? czy to może być bezpiecznik? jeśli tak to który, sprawdzałem bezpiecznik od konsoli, i jest sprawny,a le mam tam kilka bezpieczników które nie są opisane,i ciężko jest je wyciągnąć. Proszę o jakąś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Póki wyświetlacz miga, to wystarczy przelutować płytę licznika HOT AIREM. Jak zgaśnie na amen, to już przetwornica do naprawy. Najlepiej wziąć się za to natychmiast po pierwszych objawach-wyjdzie taniej i szybciej.

Ja jestm właśnie po przelutowaniu płyty licznika. Kilka dni temu po odpaleniu silnika miałem ciemność na desce, po dojechaniu do domu natychmiast wyciągnąłem licznik i przelutowałem co sie dało lutownicą, ale to pomogło tylko na kilka godzin. Za drugim razem wylutowałem z płyty większy wyświetlacz i przelutowałem HOTEM wszystko aż do mniejszego wyświetlacza. Już od kilku dni jest OK.

Jak ktoś ma pojęcie o lutowaniu i dostęp do HOTA, to może to zrobić samemu, w innym przypadku polecam wyspecjalizowane firmy. Ale zawsze warto się pospieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem co Piotr. Slyszalem jednak, ze, tak jak wspomnial ghost2255, moze to naprawic kazdy kto potrafi lutowac. Problem polega na tym a by wiedziec, co wyjac i gzie przylutowac. Czy ktos z Was moze sie podzielic ta informacja? Jesli nie na forum to na priv? Mieszkam za granica wiec nie mam za bardzo mozliwosci skorzystania ani z allegro ani z ewentualnej bezposredniej naprawie ktoregos forumowicza

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.1.5, 5.6, 5.7, 5.8 Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam to samo ale przy naładowaniu aku. i przeczyszczeniu klem, problem się zmienił tylko przy uruchamianiu samochodu zegar się resetuję i trzeba nawet kod wpisać. Czyli mam iść w kierunku przetwornicy ??? I jeszcze jedno co to za bezpieczniki przy klemach, bo widzę że mam na krótko zrobione ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skiera trzeba wyjąc daszek oraz pwkładkę poniżej wyświetlacza (są na zaczepach). Licznik jest na 2 śrubkach. Co do demonatażu/montażu to temat był wielokrotnie poruszany - poszukaj. Polecam też lekturę elektroda.pl znajdziesz tam też fotki miejsc do lutowania. Do przelutowania wystarczy z powodzeniem lutownica grzałkowa ze stabilizacją temp. grota. HOT-AIR trzeba uważać bo podgrzanie za bardzo może spowodować iż nadmuch zdmuchnie element z płytki. Poza tym zbyt szeroka dysza podgrzeje zbyt wiele elementów które za długo też nie można grzać - tak więc lepiej grzałeczką. Każdy element zwłaszcza wokół generatora.

 

Ze zdemontowanym licznikiem możesz spokojnie jeździć. Nie będziesz tylko wiedział kiedy kończy ci się paliwo :)

Poza tym uszkodzony licznik nabija ci dodatkowy przebieg dość szybko więc spiesz się.

Edytowane przez kipi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kolega wszystko polutował i resetuję się dalej dodatkowo pojawił się napis REIFENVNIILE DEFEKT wysyłam do el-cars.pl, czytałem ze chwalicie. Pytanko wysyłaliście poleconym paczkę ?

Edytowane przez skiera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!