Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowy temat zamkniety po godzinie.


andkos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,otworzylem wczoraj jako nowicjusz na tym forum nowy temat z szarpaniem i przerywaniem w megane 1.4 16V .Wiem , bylo juz na ten temat wiecej dyskusji .Ale na jaki jeszcze nie bylo ?

Powiem szczerze ,ze troche mi sie pali pod nogami bo auto stoi juz dwa tygodnie,zciagam mechanikow ,sam grzebie ,szukam i ogolnie troche mnie to juz grzeje.

Wiec zdecydowalem sie zapisac do forum w ktorym ludzie maja podobne problemy ,moze charakterystyczne dla tej marki lub modelu.Nie chcac tylko biernie czytac i zadawac pytania tylko sie tez dzielic swoimi doswiadczeniami.

 

Zagladalem tu w czoraj pare razy z nadzieja ze ktos ma jakies rozwiazanie,spawdzalem w sumie tylko czy jest jakas odpowiedz.Nie sprawdzalem statusu tematu.

Posrprawdzalem wczoraj i dzisiaj juz pare zeczy i sa w sumie juz jakies efekty ,moze nawet i rozwiazanie.

Chce sie z tym podzielic z innymi potrzebujacymi,chce to opisac ,a tu nie idzie.Sprawdzam wiec wszystko ,patrze na status i widze :“Temat zamkniety przez prezes“ po ok . godzinie.Szczeka mi opadla i pomyslalem sobie ,ze moglem wczoraj dlugo czekac na jakas odpowiedz.

Powiem ,ze jestem troche zawiedziony.

 

pl-literki gdzie? Regulamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze uzylem funkcji szukaj i to wiele razy nawet .Zapisalem sie do forum dopiero po paru dniach szukania i grzebania przy aucie ,zeby w miare dokladnie opisac moj problem no i liczac na jakas pomoc.

Pare zeczy z forum nawet czesniej wyprobowalem np. zakup odpowienich swiec itd. Wiec nie rozumiem czemu wychodzisz z zalorzenia ,ze nie uzylem tej funkcji ,nie czytalem regulaminu i chcesz tlumaczyc mi to po Polsku.

 

Prosilem rowniez, ze jak bedzie cos nie tak ,to zeby przesunac ten watek do odpowiedniego forum.

 

Nie zostal przesuniety tylko po godzinie zamkniety a dzisiaj wymazany.Wiec nie wiem czy to takie w pozadku.

 

Z autem sie uborykalem i juz jezdzi ,ale ze watek zostal wymazany nie mam gdzie opisac tego co bylo przyczyna.Co niektorym moglo by sie to przydac. Oto mi w sumie chodzi.

 

Polecam zapoznanie się z Regulaminem

Dotychczas tego nie zrobiłeś, czego przykładem jest Twój post.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Merkaba, <ok>

andkos, forum istnieje już jakiś czas i znajduje się na nim mnóstwo różnych informacji. Ale trzeba trochę poszukać, przeanalizować co już zostało napisane i trochę pomyśleć. Wykorzystać opcję :(

Niestety wielu "nowych" 5 min po zalogowaniu zakłada nowy wątek. To trochę nie tak.

Masz problem trudno, trzeba go rozwiązać ale nie oczekuj, że wrzucisz coś zakładając nowy wątek, nawet nie czytając co już na ten sam lub podobny temat napisali inni. To tak nie działa, przynajmniej na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że już wszystko zostało wyjaśnione. <ok>

andkos, Proszę zapoznać się wreszcie z regulaminem, którego to znajomość potwierdziłeś przy rejestracji :!:

Jak widać na powyższych przykładach to tego nie zrobiłeś. :(

Tam byś się dowiedział jakie zasady tu panują i gdzie należy takie posty pisać i jak.

Powiem ,ze jestem troche zawiedziony.

Ja też czuję się nie trochę ale bardzo zawiedziony, że nie szanujesz pacy innych koleżanek/kolegów i nie poczytasz co już napisali na forum. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!