Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II 2005 czy to już lifting?


Preacher

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem tutaj nowy więc na wstępie witam wszystkich. Dzisiaj zakupiłem Scenica 2005, mam pytanie do szanownych kolegó czy ta wersja którą kupiłem jest już po liftingu czyli chyba PHII czy przez PI , jestem nowicjuszem i prosiłbym o pomoc jakie auto posiadam <ok>

 

Tutaj link do aukcji gdzie kupiłem dzisiaj autko linklifting?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Preacher, niestety ph I a świadczą o tym: brak chromów na poduszce kierowcy, tylne lampy z wielkimi białymi wstawkami kierunkowskazów i cofania, jednocześnie postojowe tylne i stop jeszcze na żarówkach, skrzynia 5 biegowa, listwy na drzwiach ze srebrzystymi końcówkami z widocznym na nich rodzajem silnika, przedni zderzak z węższym profilem wlotu powietrza na chłodnice, i czego za bardzo na fotach nie widać ale zapewne jest, to przednie reflektory ze światłami mijania od wewnętrznej strony. Rozkładany stolik za oparciem fotela kierowcy identyczny jak na prawym, w Ph II były różne, tzn. ten lewy nie posiadał plastikowej ramki.

A tak przy okazji, była naprawa blacharska prawej strony ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, co do blacharki to z tego co mi wiadomo, to auto bezwypadkowe, więc teoretycznie nie było nic robione, drobne przetarcia są po prawej stronie. Pytałem o wersje pojazdu z racji tego, że chce zmienić język z niemieckiego chociaż na angielski a najlepiej polski, ale w PHI nie ma możliwości chyba wgrania języka polskiego ? bo na angielski chyba się da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach