Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[Scenic III phI] Zabezpieczenie antykradzieżowe felg


klarabuch

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze się nie spotkałem z przypadkiem, by ktoś nosił nasadkę do odkręcenia śrub zabezpieczających, jako breloczek podpięty do kluczyków czy karty.
nikt nie jest w stanie nosić nasadki zamiast breloczka

Ja noszę, może nie jako breloczek ale nie zostawiam w aucie i parę razy już wracałem się do warsztatu bo zapomniałem zostawić <ok>

Na pewno warto założyć, bo większość złodziejstwa to gnojostwo i to przed nimi śruby mają chronić. Na PRAWDZIWEGO fachowca nie ma żadnej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli potwierdzasz że nie warto zabezpieczać

Uważam, że warto zabezpieczać, SZCZEGÓLNIE tymi LEPSZYMI, produkowanymi przez firmy, które w tym się specjalizują. (niekoniecznie droższymi, za badziew też można wszystkich pieniędzy i portfela żądać, a nie będzie to wyznacznikiem jakości czy też skuteczności)

Warto jednak zadbać, by swoim wygodnictwem lub głupotą nie niweczyć skuteczności zabezpieczeń.

W opisywanym wcześniej przypadku, nasadka była "schowana" w innym ale dostępnym schowku w aucie. Znając dany model szybko można fabryczne schowki przetrzepać.

Można jednak znaleźć na nią takie miejsce, które nawet nie będzie wskazywało na możliwość ukrycia czegokolwiek. A takich miejsc we wnętrzu pojazdu jest bardzo wiele.

Zresztą przy dzisiejszych możliwościach nie jest to nawet trudne. (rzepy, silikonowe taśmy dwustronnie klejące, magnesy neodymowe...... Co będę podpowiadał? Każdy może się własną inwencją wykazać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno masz rację (podobnie jak z wszelkimi zabezpieczeniami - najlepsze są te niestandardowe), zastanawiam się tylko czy schowanie nasadki razem z kluczem do kół bądź w standardowym schowku jest aż tak niebezpieczne. Włamanie do samochodu w celu znalezienia nasadki (której równie dobrze może tam nie być) to duże ryzyko - złodziej nie wie czy nie włączy alarmu i w jakim czasie nasadkę znajdzie. Robienie "rentgena" moim zdaniem nie jest takie proste, miłe i przyjemne bo pacjent może mieć najnormalniej śmietnik w schowkach, kupe dziwnych rzeczy w bagażniku itp. No i najgorsze, że tej nasadki może w aucie nie być. Podsumowując, popieram wykazanie się inicjatywą w chowaniu, ale nie demonizowałbym aż tak bardzo schowków standardowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie demonizowałbym aż tak bardzo schowków standardowych.

Zrobisz jak uważasz. Ja tylko nie zgadzam się z twierdzeniem, że "nie warto przepłacać jeśli coś można kupić za kilka złotych", nie porównując wykonania i systemów użytych do zabezpieczenia i z tym polemizuję. Reszta wywodów to już tylko pokłosie, które wypłynęło w trakcie tej polemiki. Reasumując, zabezpieczenia stosuję i to właśnie te bardziej skomplikowane, nie mam zamiaru ułatwiać komukolwiek ich unieszkodliwienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kupiłem jakies za 69 w norauto ale okazało się właśnie że za cienkie więc wymieniłem na mcGuardy

Rozumiem, że McGardy kosztowały Cię 69zł, podaj namiary bo to wyjątkowa cena. Chyba, że znów napiszesz, że to nie McGardy ale mcGuardy i wymieniłeś to wcale nie znaczy, że w norauto? O dopłacaniu przy wymianie nic nie wspominałeś. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użyłem skrótu myślowego - sądzę że łatwo się tego domyśleć bo napisałem "kupiłem jakies ... wymieniłem na mcGuardy". O dopłaceniu nie wspominałem, podobnie jak nie pisałem o tym czy brałem fakturę czy paragon - nie wydawało mi się to istotne. Wobec powyższego można postawić tezę że robisz OT wyłącznie łapiąc za słówka. <ok>

 

Skoro jesteśmy przy cenach to może faktycznie warto zauważyć ze w norauto jest taniej niż na wspomnianej w tym wątku stronie (dla przypomnienia -> http://www.felgi-opony.com/Zabezpieczenia_...00795,211.html). Ten link podaje cenę 148 zł, ja kupiłem w sklepie za 139.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieźle, na allegro koszt waha się między 35-70 zł. 148 z Twojego linka to chyba lekka przesada.

Nie musiałbyś nic wspominać o cenach, fakturach itp. gdyby nie ten pierwszy Twój post. Kupiłeś 9zł taniej a pisałeś, że ta cena to lekka przesada? To Ty pierwszy poruszyłeś temat cen i dalej podawałeś cenę zakupu 69zł.

Forum ma pomagać a nie wprowadzać w błąd. Jeśli ktoś zna tańszy sposób zakupu to jak najbardziej powinien się podzielić taką wiedzą - po co przepłacać. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskaz mi miejsce gdzie napisalem ze MCGard jest za 35 zl. Pisałem o "jakichś" zabezpieczeniach bo MCGard wydawały mi się bardzo drogie. Było to już wyjasnione w dyskusji i wywlekanie po raz kolejny robi OT <ok> . Jeśli forum ma pomagać to proponuję nie pisać po raz kolejny tych samych zaczepek.

 

Proszę zakończyć te prywatne wycieczki :( jeśli chcecie konfrontacji pomiędzy sobą to przez pw a nie w temacie.Kolejne posty w tym stylu będą wysyłane w niebyt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liso, Tak się składa, że McGardy kupowałem kilka lat wstecz razem z kompletem pozostałych śrub na klucz 19mm. Był to zestaw, który jeździł 1 sezon w CLIO, ceny niestety nie pamiętam. Wiem jedynie, że było opłacalne, a cena nowych była wówczas zbliżona do obecnej.

Co do Renaultowskich, kupowałem w Allegro na początku tego roku, też z odzysku. Nieużywane, lub mało używane (bo śladów wkręcania nie było widać) ale w uszkodzonym pudełku plastikowym. Te wyhaczyłem za 60zł + przesyłka.

Akurat jest dostępny komplet w przystępnej cenie:

http://moto.allegro.pl/sruby-do-kol-zabezp...1525983291.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!