Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przednie reflektory czym wyczyscic


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam megan z 2006r, reflektor z soczewka na światła krótkie - dołoźyłem do nich xenon o barwie 4300. Brak tylnich kapsli spowodował, że soczewki są brudne. Z tego co wiem reflektory są nie rozbieralne. Czym najlepiej je wypłukać jak zdemontuje?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny82, też tak mam, od środka papruchy (bez dekielków były). Też się zastanawiam jak i czym to wyczyścić. Sądzę iż najlepsza będzie jednak woda z mydłem lub nie agresywnym środkiem. Najlepiej byłoby je wyczyścić bez demontażu (czyścik na druciku wkadany do wnętrza klosza.

 

Jak się uwiniesz z problemem daj znać jak poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Podepnę się pod temat.

Wie ktoś jak rozebrać reflektor w Megane II phI? Bo chciałem go od środka dobrze wyczyścić, ponieważ są tam zdechłe malutkie muszki i fafroszki, a dekielki mam.

Planuję po ich wyczyszczeniu wypolerować klosze, ponieważ są już troszkę zmatowiałe, ale zastanawiam się jak to zrobić - ma ktoś jakiś pomysł?

 

Dodano: 28 sie 2011 - 20:32

Wie ktoś jak rozebrać te lampy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Większość reflektorów, w tym pewnie też lampy z megane II, są klejone spoiwem, które robi się plastyczne w wysokiej temperaturze. Trzeba podgrzać w miejscu łączenia klosza z obudową. Najlepsza będzie opalarka, ewentualnie dobra suszarka do włosów. Niektórzy cały reflektor wkładają do piekarnika lub garnka z gorącą wodą.

Delikatne zabrudzenia wewnątrz można wypłukać wodą destylowaną. Taka woda nie zastawia plam i zacieków gdy wyschnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj zostawia :) szczególnie jak wypłucze te wszystkie śmieci jakie się nagromadziły wewnątrz. Dorze było by po takiej operacji wypłukać alkoholem, raz że szybciej wyschnie, dwa dodatkowo wypłucze wszystkie pozostałe śmieci.

Z tą opalarką też bym uważał, reflektory są plastikowe i przy nieumiejętnym "operowaniu temperaturą" reflektor można zniszczyć a nie naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam ponownie

Ale to soczewki w megance 2006r są wkręcane? Ale i tak muszę wyjąć cały reflektor aby ją wykręcić.

Wydaje mi się, że są brudne bo jak zapale światła to na soczewce widać brud, są aż tłuste.

 

Dodano: 21 gru 2011 - 23:41

Witam ponownie wszystkich.

Ze względu na to, że moje reflektory na krótkich światłach świecą coraz słabiej postanowiłem się uporać z tym problemem.

Zdjęcie zderzaka zajęło mi chwile gdyż po małym zderzeniu z dzikami trzyma się na 4 górnych napach, osłony co jest miedzy zderzakiem a osłoną silnika też nie mam wiec chwila i reflektory rozkręcone.

Wiec odkręciłem 3 śruby które trzymały podstawę soczewki, jednak pojawił się problem gdyż odkręcenie nic nie dało bo podstawa soczewki była większa niż otwór.

Najprawdopodobniej została przykręcona w fazie produkcji a na nią ten cały tylni plastik reflektora.

Ale zauważyłem ze ta podstawa soczewki jest spięta na dole i gorze metalową spinką udało mi się jedną i drugą zwolnić i się rozpołowiło.

Wyjąłem dwie połowy podstawy odblask i soczewkę. Wyjęcie sprawiało trochę problemu gdyż wszystko musiałem zrobić wew. reflektora.

Ale udało się.

I tak jak kolega napisałam w poście wypalone odblaski czarne.

Włożenie tych soczewek z podstawą myślałem, że nie da ie tego zrobić.

Był naprawdę ciężko ale zrobiłem

I mam pytanie orientuje się ktoś czy są jakieś zamienniki tych odblasków albo oryginał to bym wymienił sobie po co kupować nowy reflektor.

megan II po liftingu 2006

 

Dziękuje za pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!