Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pokażę Wam co chcę kupić Megane II 1.5 dCi 2006


Satoot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników forum.

Witam się tutaj, by nie mnożyć niepotrzebnych postów

 

Chciałbym kupić samochód. Szukałem i wyszukalem i ogladalem takie auto:

 

http://otomoto.pl/show?id=C17996007

 

Przeznaczenie: do jazd 56 km dziennie prostą miedzymiastową. Jedna osoba 95%

czasu.

Czy to dobry wybór?

Czy to w miarę oszczedene auto?

Jakie sa bolączki Megane II?

Jezdzic bedzie tylko jedna osoba, ma to byc drugie auto, jako mniejsze tylko

na dojazdy do pracy.

(Rodzina ma większy samochód, RX4 r2002, ta z ogłoszenia będzie bardzo

rzadko wypłniona przez 2+2).

Jakie sa wady Megane, na co powinienem zwrócić uwagę kupując to auto?

Czego sieę obawiać?

Gdzie zajrzeć, gdzie macać, czego szukać?

 

Czy 1.5 dCi 82 KM to trwale silniki?

Nie musi byc zrywny ani szybki, dla mnie, spokojnej starszej osoby.

 

Która to faza megane, I czy II? - nie umiem tego rozpoznać.

 

Czy mozecie sie wypowiedziec o Renault Megane w ogole?

Jak i w szczególe o tym wskazanym modelu http://otomoto.pl/show?id=C17996007 ? (zakładając, że ze zdjęć czy opisu można cokolwiek więcej wywnioskować)

 

Bardzo dziękuję za każdy post, pomoc i wskazówki.

 

A może będę miał tyle szczęścia, że ktoś z forum widział/ogladał to auto w Janowcu Wielkopolskim?

 

Pozdrawiam, satoot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna klapa możliwe, że jest nie domknięta, boś za wysoko dolny rant, o ile widzę właśnie czarnego mojego kolegi, to on ma te profile równo spasowane. Drzwi prawe tylne również chyba źle spasowane (może również nie są domknięte, ale patrząc po ramkach szyb?), może się czepiam, ale i klapka paliwa odstaje, jakby była wpasowywana ale nie dokładnie. Mam nadzieję, że doczytałeś dobrze, bo to cena bez opłat, czyli dolicz.

  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna klapa możliwe, że jest nie domknięta, boś za wysoko dolny rant, o ile widzę właśnie czarnego mojego kolegi, to on ma te profile równo spasowane. Drzwi prawe tylne również chyba źle spasowane (może również nie są domknięte, ale patrząc po ramkach szyb?), może się czepiam, ale i klapka paliwa odstaje, jakby była wpasowywana ale nie dokładnie. Mam nadzieję, że doczytałeś dobrze, bo to cena bez opłat, czyli dolicz.

 

Dziękuję za uwagi i spostrzeżenia, tylna klapa na żywo nie zwróciła mojej uwagi, ale przyjżę się jeszcze.

 

O opłatach: tak, wiem, że trzeba bedzie płacić.

Auto mam nadzieję/obietnicę kupić za kwotę 13700. Co powinno dać opłaty wysokości puls minus 1500pln, jeśli mnie dobrze poinformowano. Więc razem 15-15,5 tys.

Czy to dużo czy mało? Nie wiem, wiem że jest to w moim zasięgu.

Chciałbym jeszcze się dowiedzieć, czy taki samochód z 1.5dCi mało pali w trasie, bo wczesniej poszukiwałem maleństw typu Peugeot 107/Citroen C1, które wprawdzie bardzo mało palą (1.4HDI), ale są dużo droższe niż Megane.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocno podejrzana cena. Z tego rocznika krajowe w dobrym stanie chodzą wyraźnie powyżej 20 klocków. Nawet 25 można spokojnie zapłacić.

 

Jak dla mnie totalna mina. Jeśli gość oferuje sprzedać to za 13700, to znaczy, że kupił w Niemczech za pewno 12500 max. Jaki Niemiec sprzedaje swoje auto za połowę tego, za ile sprzedałby Polak? Zwłaszcza, że to bogatszy naród i ceny normalnych używek na ich rynku wtórnym są proporcjonalnie wyższe.

 

13,7k to jest cena, którą w zasadzie można by dać za zadbaną jedynkę z końca produkcji (2002 r.), a to jest dwójka... Nie daj się złapać na okazję.

 

EDIT: co do samego modelu, IIRC w Meganach II z droższych elementów, które lubią paść, to koło zmiennych faz rozrządu. Nie wiem, jak było z wtryskami w dCi, kiedyś montowali jakieś lipne i lubiły padać, ale nie wiem czy w MII są już nowe czy dalej te. Auta łatwo znaleźć dobrze wyposażone, nawet w najtańszych wersjach miały niezłe wyposażenie. Więcej niech napiszą właściciele :)

 

Co do rozpoznawania modeli, najlepiej odwiedzić wiki i poprzyglądać się. Każda wersja ma też phase, czyli lift. Przed liftem jest I, po lifcie II. To, co zalinkowałeś, to Megana II phase I (phase II ma skośne atrapy wlotów przy lampach przednich, patrz wiki).

Edytowane przez _Big_Mac_
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz ekonomiczne mało kłopotliwe auto, to poszukaj Clio III 1,2 16V (75 KM) lub 1,4 16V + LPG.

Auto w środku na przednich fotelach jest naprawdę wygodne i spore.

Dla jednej, lub dwóch osób w sam raz.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy piszą, że starsze. Jak dobrze pamiętam pod koniec 2005 roku sprzedawano już wersję PHII (po liftingu). Sugeruję sprawdzić, czy rok pierwszej rejestracji pokrywa się z rokiem produkcji samochodu. Być może auto jest z 2005 roku, a było pierwszy raz zarejestrowane w 2006. Ale tak sobie gdybam tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spytaj może jeszcze opuści

a coby nie? :)

Możliwość sprawdzenia na Stacji Kontroli Pojazdów,

transportu do domu lub pomocy przy załatwieniu formalności związanych z rejestracją.

Cena możliwa do negocjacji !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ph1 była jeszcze na początku 2006 roku (chyba styczeń-luty), natomiast pod koniec 2005 roku montowali już silniki z ph2 w budzie ph1.

Pobuszowałem trochę i MII PHI formalnie była oferowana do 2006 włącznie, także jest możliwe, że auto jest z 2006 styczeń/luty.

Wracając do samego auta to było puknięte, bez dwóch zdań i ta cena... Ja bym odpuścił to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!