Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Trudności z ponownym odpaleniem po przygaśnięciu


Pavulon

Rekomendowane odpowiedzi

To fakt i zdaję sobie z tego sprawę. Poprzednio ujeżdżałem polo '92 i tam też praktycznie cały osprzęt elektro to była mieszanka włoskich (Magneti Marelli) i francuskich (Bosch) komponentów, nawet zamki w drzwiach były Made in France. Też trzeba było trochę wkładać w tę zapalniczkę, choć awarii unieruchamiających auto doświadczyłem jedynie 2 w ciągu czterech lat. Planowałem kupić nowsze polo lub golfa i pozostać za pan brat z Niemeczkami, ale postanowiłem zaryzykować w Renault. Jest to niewątpliwie auto bardziej kapryśne w porównaniu do vw, no ale z drugiej strony za niewielkie pieniądze daje komfort i wygodę, o której w starym volkswagenie można jedynie pomarzyć. Coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O holender, Bosch jest ze Stuttgartu, faktycznie :) Koniec odbiegania od tematu, odnośnie meganki, dziś kolejne zdziwko w trasie - nagle obrotomierz zeskoczył do minimum i wskazówka przez jakiś czas wariowała... Na liczniku 90km/h a obrotomierz tańczy w najlepsze... Po chwili się opanował. Jak tu nie kochać tego samochodu? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeżdżę dalej i obrotomierz nie fisiuje. Powoli uczę się, że ten samochód bywa po prostu kapryśny. Często wygląda to tak, jakby usterki miały związek z wysoką temperaturą otoczenia, bo jak dotąd wszelkie niepokojące objawy (zarówno z obrotami, jak i fałszywymi wskazaniami na desce) występowały podczas upałów. Myślałem, że częściej będą problemy po deszczu...

 

Dodano: 13 sty 2012 - 17:03

Powracam do pierwotnego tematu przygasania auta niedługo po rozruchu. Nie jest to normą, ale zdarza się, niekiedy parokrotnie w ciągu dnia. Mianowicie zaobserwowałem, że impulsem do przygaśnięcia ni stąd ni zowąd może być np. wrzucenie wstecznego (np. celem wyjechania z miejsca postojowego) albo (!) zapięcie pasów! Nie wiem, czy to zbieg okoliczności, czy rzeczywiście istnieje taka możliwość, że np. wraz ze zgaśnięciem czerwonej lampki na desce, odpowiedzialnej za ostrzeganie o niezapiętym pasie kierowcy gaśnie silnik. Czy Wasze meganki też są takie kapryśne? Często zdarza się tak po krótkim postoju (szybkie zakupy, chwilowe oczekiwanie na kogoś...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!