Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Konfiguracja Tuner List


Rekomendowane odpowiedzi

W opisie "MR" na ftp pikura znalazłem opis konfiguracj wstępnej radia Tuner List w MII (wybór modelu auta).

 

Niestety, próbowałem wczoraj cisnąć te klawisze 2+5 + on/off lub bez tego ostaniego na właczonym i wyłączony radio, ale nic mi nie wyszło. Czy ktoś może mi napisać jak wymusić na tym bydlaku (radio) powrót do tej konfiguracj?

 

[ Dodano: 2007-09-09, 21:43 ]

Nikt z was nie miał z tym do czynienia?

 

Szkoda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja tak zrobilem. Na wyłączonym radyjku 2 + 5 + power radyjko odpaliło, tylko że ... wydawalo dzwięk taki jak przy programowaniu stacji srednio co 3 sek. I tyle koniec zabawy. Radio pikało i pikało. Po zdjęciu klemy z aku nic. Radio się odpalało normalnie nie pytając o kod i dalej pikało. Myślałem że cos się popsuło :/ . dopiero po różnych kombinacjach klawiszowych (nie pamietam co) radyjko poprosiło o kod nastepnie wybierało się kraj czy jezyk (bylo do wyboru america, arabia i others), potem wybierało się rear on/off i jakiś paramtr nie wiem co to "curve" 0-5. i nastepnie radio zaczęło grać normalnie.

Przy próbach klawiszowych klawisze zdaje się 3+6 + power odpala się tryb testujacy klawisze.

Chciałbym jeszcze nawiązać do trybu expert (kolo 5s klawisz src) jest funkcja speed i parametr od 0 do 5 ktos wie co to? Czytałem ze to niby opcja że sie zgłaśnia podczas jazdy ale czemu 0 - 5 ? Ile trzeba ustawić żeby byo to słyszalne? Czy to działą w ogóle na radiach tuner list?

 

Pozdrawiam,

 

PS to mój pierwszy post na tym forum za błędy przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest od 0 do 5 im więcej ustawisz to np przy 100 na godzine na 3 będzie ciszej niż na 5 jak będziesz jeździł autem to zobaczysz jakie ustawienie jest komfortowe. Wiesz jak jest w aucie głośno jak w Żuku to może być 5 aby było je słychać, ja mam 3 i czasem mam wrażenie że jest za głośno. Zależy też czy masz LOUD włączony bo jak podbije basy i będziesz szybko jechał i radio się podgłości to w aucie katruzela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Właśnie powiedzcie mi , bo myślałem że to awaria radia..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

mam radio tuner list.. i radio się samo zgłaśnia. tak do maksymalnie 2 poziomy (+). Ale na ekranie volume stoi w miejscu.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

jak to całkowicie wyłączyć ? strasznie to wkurza.. nie mało co bym nie ogłuchł przy mocnej basowej piosence.

Regulamin pkt. 5.9 - Enter - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy głośność zmienia się w zależności od prędkości auta? Jeśli tak, to masz aktywną opcję SPEED. Należy wejść w tryb expert przytrzymując chwilę klawisz SRC, następnie wybierz opcję SPEED i zmień jej wartość na 0. W ten sposób dezaktywujesz tę funkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

Właśnie nie dostrzegłem czy tak tylko mi robi podczas zmiany prędkości, a jeśli nie, to wtedy gdzie dalej szukać przyczyny ??

Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie

Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim. Odsyłam jednak do regulaminu forum! damiar

 

Sorki, pomyliło mi się. nie mam opcji pod przyciskiem SRC trybu SPEED.

 

mam jednak radio UPDATE LIST.

 

wiecie jak tu do tego dojść ??

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Tu macie na filmiku "ukryte menu radia Renault"

jednak mała poprawka, gdyż jednoczesna kombinacja przycisków 2+5 to po prostu reset radia i trzeba wtedy od początku przejść całą procedurę instalacji / konfiguracji, włącznie z ustawieniem regionu. To dość prosta operacja. Trzeba mieć naszykowany kod radia.

Ta kombinacja przyśpiesza również możliwość ponownego wpisania kodu w przypadku błędu, więc nie trzeba czekać iluś tam minut.

Jeśli nie przejdziemy całej konfiguracji, to radio będzie się wyłączało co kilka minut, ewentualnie co kilkanaście sekund będziemy mieli indyka w radiu.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!