Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie pali na 2-gi cylinder na lpg


luki2424

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zamontowali mi dziś instalacje sekwencje w moim scenicu 1,6 16V 2001 na benzynie pali normalnie lecz gdy przełanczy się na lpg nie pali na 2-gi cylinder co moze być przyczyną oni sami nie wiedzą kazali w poniedziałem przyjechać i zostawić auto moze wy coś pomożecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być wiele:

- uszkodzona wiązka elektryczna (przewody do wtryskiwacza gazowego)

- uszkodzony komputer gazowy

- uszkodzony wtryskiwacz

- zatkany wężyk gazowy (np. załamanie)

- złe zrobienie wkrętki w kolektorze (chociaż widziałem już w różnych ciekawych miejscach i mimo niezgodności z teorią działało)

- świeca albo cewka nie radzą sobie z gazem

 

i pewnie by jeszcze można coś dodać, ale nic więcej teraz nie przychodzi mi do głowy.

 

Pytanie jeszcze czy panowie dobrze określili który to cylinder, bo w renault liczymy od prawej (stojąc przed autem). Druciarz co mi zakładał miał z tym problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem lajkiem w tych sprawach cewki zmienilem na denso i raz jedzie dobrze a raz nie pali na jeden gar w poniedzialek mam im oddac auto spowrotem mowili cos ze moze byc slabe cisnienie na cylindrze i dlatego tak sie dzieje ale mi sie wydaje ze raczej to nie to,

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na złą końcówkę wtryskiwacza lub wina wkrętki. Możliwe, że zabrudzili opiłkami. Jeśli świeca, to nie wielki problem do sprawdzenia, bo jak ustalą, który cylinder, to zamienić świece i zobaczyć czy zmienił się niepracujący cylinder. W sumie to ich problem, bo oni zakładają, możliwe jest także, że w sklepie dostali coś wadliwego, tak się zdarza. Auto zostaw, ale patrz im na ręce, żeby nie było, że to wina Twojego auta. Jest jeszcze jedna możliwość, jaką miałem w Astrze, na benzynie pracował dobrze, ale jak przełączyłem na gaz, to 3 się wyłączała, okazało się, że 3 (3 cylinder) nie trzymał ciśnienia.

Edytowane przez Zygmunt Małek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele możliwości: padła uszczelka, pierścienie, lub nie daj Ci tego - pęknięty blok na danym cylindrze. Tylko, że biorąc pod uwagę powyższe możliwości, po nagrzaniu silnika to i na benzynie powinien fiksować. Niech sprawdzą dobrze połączenia jakie wykonali, szczególnie elektryczne. "Elektryk" mógł źle zaizolować połączenia przewodów, nawet na końcówkach czyli wsuwkach i gdzieś może wystawać jedna nitka plecionki, która może robić zwarcie. Trochę to dla mnie dziwne, bo zakładając, że podłączył Twoje auto pod kompa celem regulacji, powinno mu wyskoczyć, który cylinder głupieje. Zasięgałeś opinii o tych fachowcach? Może to partacze, albo dopiero się wgrywają w rynek?

ps. nie jestem fachowcem, nie znam się na mechanice, opisałem tylko znane mi przypadki, ale jak poczekasz, to zauważyłem, że na forum jest ktoś (nie pamiętam jego danych, przeszukaj tematy z gazem, może zaskoczysz który to) na pewno się odezwie, ale pewnie będziesz musiał poczekać bo weekend.

Edytowane przez Zygmunt Małek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrzyc im na rece nie moge bo mnie nie bedzie przy tym

W życiu bym w taki momencie nie zostawił auta bez nadzoru. Skąd wiesz co i czy w ogóle coś zrobią ?

Jak nie możesz Ty, to może jakiś dobry kumpel lub ktoś z rodziny, już wręcz było by idealnie gdyby miał pojęcie o autach (takiego druciarz nie przegada :applause:).

 

stawiaja na to ze brak cisnienia i co wtedy bedzie

Przerabiałem dokładnie to samo, najpierw silnik, potem cewki, a potem już sam nie wiedział co wymyślić na uzasadnienie swojej partaniny. U mnie 1 gar wyłączał się podczas pracy, co było dokładnie winne nie wie, bo wymienił komputer i wiązkę elektryczną.

 

Potem ? Potem będziesz jeździł od mechanika do mechanika, kasa będzie płynąc, a gazu jak nie było tak dalej nie będzie.

Nie uwierzę w problemy z ciśnieniem, nie w tym silniku i przy tym przebiegu, chyba że ktoś wcześniej auto katował lub przebieg kręcony.

 

Jak możesz to daj zdjęcie silnika, już obejrzenie jakości montażu pozwala dowiedzieć się sporo o gazowniku.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to jest za mechanik, który nie sprawdzi przed założeniem instalacji gazowej do auta w jakiej kondycji jest silnik. Trwa to tylko chwilę, i daje duże pojecie co do kondycji silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem właśnie ale wydaje mi się że to nie będzie wina tłoka na benzynie śmiga bez problemu jutro oddaje im auto zobaczymy co będzie ciekawe co zrobią jeśli będzie to wina cylindra rąk tak szybko nie uda im się umyć bo powinni sprawdzić kondycje silnika przed zamontowaniem instalacji

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Forum to nie GG. Proszę czasem zastosować kropkę czy też któryś z innych znaków przestankowych :applause: -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!