Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak reakcji na wciśnięcie przycisku zapłonu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Uprzejmie proszę o info. czy ktoś spotkał się z podobnym problemem:

Od jakiegoś czasu około 3 mce, po wciśnięciu przycisku zapłonu, czasami uruchamia się jedynie radio i nawiew. Brak włączenia kontrolek. Zazwyczaj po kilku – kilkunastu próbach zabawy w wyjmowanie karty z czytnika ryglowanie i odryglowywanie drzwi, dochodzi do prawidłowego objawu w postaci rozruchu silnika.

Co powoduje takie objawy, i czego mogę się spodziewać po wizycie w ASO – samochód nie jest już na gwarancji…

Czy jest jakiś sposób diagnozy i naprawy we własnym zakresie!

 

Z góry dziękuję za porady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gdzieś już to czytałem. Sprawdź czy klapy bagażnika w tym momencie nie masz otworzonej lub może czujnik otwarcia klapy nie pokazuje że jest otwarta.

 

Spróbuj przytrzymać dłużej start wówczas powinien odpalić jeżeli jest to wina tylnej klapy ewentualnie jakiejś masy w klapie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jedź na kompa. Może być wiele przyczyn. Kolejna co wpadła mi do głowy to czujnik wciśnięcia sprzęgła. Spróbuj też na luzie zapalać. Bo jak wciśniesz bieg i nie nacisniesz sprzęgła to właśnie włącza się wszystko oprócz silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dziękuję,

co do wciskania pedału sprzędła przy/przed uruchamianiu/wciśnięciem "start", to oczywiście wciskam, więc może faktycznie przyczyna leży w czujniku wciśnięcia sprzęgła, bo jak napisałeś, nawet jak wcisnę sprzędło, włącza się wszystko (radio, światła, nawiew), oprócz silnika!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Megane II 1.5 dci 60kW 2004. Tak jak w temacie po naciśnięciu przycisku start rozrusznik nie startuje. Wkładam kartę, wciskam sprzęgło, naciskam start, pojawia się odgłos odblokowania kierownicy, zaświecają się kontrolki, wskaźnik paliwa wędruje tak daleko na ile jest paliwa a rozrusznik nic. Kontroli gasną, ale nie wszystkie. Świeci się serwis i kontrolka airbag. Na wyświetlaczu pojawia się najpierw komunikat o poziomie oleju, później o automatycznych światłach a na koniec gwóźdź programu DEFAILLANCE ELECTRONIQUE czyli usterka elektroniczna.

Sprawdzałem rozrusznik na krótko – kręci. Auto użytkuje od nowości, ma 101.000 km nie zaliczyłem żadnego dzwona, tak więc tym bardziej dziwi mnie fakt że świeci się poduszka. Z wykazu jaki znalazłem na forum wynika, że wraz z tym napisem powinna się świecić kontrolka stop a świeci się service. No i śmigam teraz autkiem żonki. Jakieś rady? Na kompa jestem już umówiony.

post-2933-1196803317_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda to tak jak zablokowany komputer po dzwonie... jedz na kompa i mam nadzieje ze skasują błąd... może się poprawi... tylko nie ASO bo to co dzisiaj tam przeżyłem przeszło moje wszelkie oczekiwania.... mają szczęście ze się umówiłem na 7.00 i byłem tak zaspany ze nie miałem siły się odzywać........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sie masa od wtryskow odpiela i tez sie taki blad pokazywal... Musisz jechac na kompa - nie ma innej opcji. Tylko nie wiem, czy koniecznie w ASO?

 

A bezpieczniki mozesz sprawdzic swoja droga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest diagnoza. Padł moduł UHC. Może uda go się naprawić, ale pewności nie mam. Problem polega na tym, że UHC padło bo dostała się do niego woda. Tylko skąd tam wzięła się woda? Auto bezwypadkowe, użytkowane od nowości. Bo nawet jak uda się naprawić, lub gdy wymienię na nowy ( a to droga impreza ) to za chwilę może go znów zalać. I znów laweta?

 

[ Dodano: 2007-12-29, 23:29 ]

Zapomniałem napisać. Ostatecznie okazało się, że padł moduł UPS. Puszka w której się znajduje rozszczelniła się i dostała się do niego wilgoć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

mam taki sam przypadek z tym ze u mnie byl myty silnik wiec to pewnie dlatego..

prosze o informacje gdzie taki modul UPS sie znajduje w samochodzie? gdzies kolo komputera? jaka jest jego cena? ile czasu musiales czekac na wymiane i zdiagnozowanie?

 

dzieki!

antek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Scenic 1,5 dci nie odpalił zapaliły się wszystkie kontrolki komunikat awaria elektroniki

jdnocześnie włączyła się dmuchawa silnika, światła, wycieraczki, klimatyzacja, nie reaguje na przycisk start/stop musiałem odłaczyc akumulator. Po ponownym podłączeniu akumulatora silik odpalił ale wszystkie kontrolki świecą STOP/ SERWIS/ABS SYGNALIZUJE WSZYSTKIE OTWARTE DRZWI wycieraczki pracują

dmuchawa silnika ,światła brak reakcji na włączniki jedynie reaguje hamulec automatyczny mił ktos może taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!