Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Co może być przyczyną ciężko działającego wspomagania ? wymieniałem pompę wspomagania ( fakt faktem że używa ale w bardzo dobrym stanie) i dalej jest to samo, oczywiście wymieniony płyn.

Są momenty kiedy to wspomaganie chodzi lżej , lecz i tak nie tak jak powinno.

Tylko proszę o darowanie sobie takich tekstów " Meganki tak mają " albo " u mnie też tak jest i nie narzekam " , bo wsiadłem do meganki kumpla, przed liftem i starszą o kilka lat i można było jednym paluszkiem kręcić kierownicą.

 

Megane 1.9 DTI 1999r

Edytowane przez frugo88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę, czy może w jedną stronę kręci się lżej, lub kierownica chodzi skokowo.

Jeżeli coś z tych objawów się zgadza, to możliwe, że pada przekładnia.

Sprawdź czy nie ubywa płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie np. jest tak, że jak auto postoi czyli na zimnym silniku to wspomaganie działa prawidłowo, jak trochę pojeżdżę to już w ogóle go nie ma - sprawdź czy u Ciebie jest podobnie

 

ja swojego przypadku jeszcze nie zdiagnozowałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

u mnie już od samego początku ciężko chodzi. Czasem ma takie przebłyski, że działa ciutkę lżej ale to trwa 1 dzień. Zero pomysłu. Mechanicy oczywiście " co ty chcesz od tego wspomagania, przecież dobrze chodzi ".. a nastękał się przy kręceniu jak nie wiem.

Także jestem w bladej du..pie..

 

Dodano: 01 wrz 2011 - 15:20

najdziwniejsze jest to ,że wraz ze spadkiem temperatury kierownica chodzi lżej. i o co tu chodzi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze spadkiem temperatury kierownica chodzi lżej

Podejrzewał bym uszczelniacze w pompie wspomagania. Może się dziać tak, że jak wzrasta temperatura, rozrzedza się olej i taki rozrzedzony olej przedostaje się przez uszczelniacze, czego efektem jest brak (lub niedostateczne) ciśnienia na pompie. Aby to wykluczyć, najlepiej jest podpiąć manometr i sprawdzić ciśnienie na zimnym i ciepłym.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!