Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wygłuszenie drzwi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 3 maty GMS-04 (100x50cm). W drzwi będę wkładał Helixy DB 52.1. Dosyć budżetowo bo tylko po 1,5 maty na drzwi, ale jak je dobrze wykorzystać żeby uzyskać jakiś efekt? kleić na blachę za głośnikiem czy na tą za tapicerką? (mam też trochę filcu max 2 kawałki 40x40, na którym z jednej strony jest folia, także też go wykorzystam)

Edytowane przez ziomek4007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli będę kleił za głośnikiem, a resztą zaklejał otwory (czytałem i słyszałem ze głośnik ma pracować w zamkniętej komorze, dlatego też powinno się zaklejać otwory) myślałem ze będzie więcej odpowiedzi a tu cisza straszna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomek4007 masz rację aby była komora zamknięta (nigdy jej nie uzyskasz w drzwiach :) ) Nie wiem jakie otwory technologiczne są w Meggi I ale tego się nie zatyka matami tylko jakąś blachą a na to dopiero matę. Ja bym w pierwszej kolejności okleił zewnętrzną blachę drzwi matami a później bym zatykał otwory technologiczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden otwór jest duży gdzie trzeba by dać jakaś blachę lub coś w ten deseń, a na resztę sama mata wystarczy...

Zdjęcia zapożyczone od jednego z użytkowników forum:

p1050094l.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p1050096j.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez ziomek4007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

można:) tylko ja mam 3 maty 100x50 czyli po półtorej maty na drzwi, także raczej nie wykleję całej blachy za głośnikiem i za tapicerką:)

 

Dodano: 04 wrz 2011 - 12:59

ok drzwi jakoś wygłuszone :P tylko na razie nie mam dystansów i głośnik przykręciłem do tapicerki(kosza z tyłu nie wyciąłem, ale okleiłem go matą, nie wiem czy o dobry pomysł). Między głośnik a tapicerkę przykleiłem też po 2 warstwy maty (wyciąłem po 2 okręgi na stronę) Jest sens kupować dystanse 130mm, przykręcić je do tapicerki i dopiero głośnik? pomoże to w jakimś stopniu?

 

Dodano: 28 wrz 2011 - 13:15

mam jeszcze małe pytanie...przy głośniejszym słuchaniu i trochę większym basie 13 HElix-a już zaczynają trochę pierdzieć...czy to wina niewyrabiającego radia :P (Alpinee CDE-111RM) z tyłu grają trochę wyciszone oryginalne głośniki :P i nie wydają takich dźwięków(sprawdzane oczywiście jak były niewyciszone):

glosnikimeganetyl.jpg

Uploaded with ImageShack.us

(szczerze powiem ze jestem zaskoczony jak grają, a to tylko 13)

Czy wzmacniacz podłączony pod przedni zestaw pomoże? (wyeliminuje to pierdzenie) Mam też możliwość kupienia za stosunkowa małą kasę Apline KTP-445 (przeszukałem internet i zbiera to pozytywne opinie, a poza tym do głośników jakie posiadam powinno w zupełności wystarczyć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takich głośnikach jak masz to radyjko jeszcze nie wymięka (mam taki sam model).

Pobaw się ustawieniami radia i zastanów się nad zestawem odseparowanym.

Pytanie jeszcze, czy głośniki po prostu już nie mają dość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawelale ja mam zestaw odseparowany Helixa z przodu (DB 52.1), a z tyłu oryginały i przy głośniejszym słuchaniu Helixy zaczynają trochę pierdzieć a oryginały grają "czysto" dalej. I tu pytanie czy to wina niewyrabiającego radia...a miał ktoś do czynienia z tym Alpine KTP-445 :) do tych helix-ów i oryginałów z tyłu powinno chyba wystarczyć...

Edytowane przez ziomek4007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% radio nie wyrabia. Same radio daje takie zniekształcenia, że nie ma się co dziwić. Kwestia jakie masz ustawienia powłączane, loud, equalizer itd. Ustaw cięcie HPF na 50kHz i wtedy sprawdź. Alpine KTP-445 na pewno poprawi jakość dla tych dark blue, pytania w jakiej cenie możesz go mieć :) bo może znaleźć się coś bardziej fajnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym cięciem sprawdzę bo już kiedyś kombinowałem trochę, ale tak jakoś wyszło :) za 150zł mogę go już mieć, a do głośników które posiadam wydaje mi się ze w zupełności powinno wystarczyć. Przeszukałem neta wzdłuż i wszerz i zbiera to naprawdę pozytywne opinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!