Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jeden raz można dodać gaz na każdym biegu


sokolik1999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.Mój problem polega na tym iż,w aucie w czasie jazdy po zagrzaniu się silnika można tylko raz dodać gaz po puszczeniu pedału gazu i chęci powtórnego wciśnięcia pedału gazu niema żadnej reakcji ze strony silnika tak jakby został odcięty dopływ paliwa.Wystarczy zmienić na inny bieg lub wcisnąć pedał sprzęgła aby silnik mógł wejść na wolne obroty i można znowu jeden raz wcisnąć gaz.Mam nadzieje ze lepiej to teraz opisałem.Z autem byłem u mechanika wymienił czujnik temperatury bo niby tak mu pokazał komputer,ale nic to nie pomogło.Powiedział że najprawdopodobniej jest zepsuty sam komputer bo niby raz działa a raz nie,proszę o pomoc lub wskazówki.Autko to meganka 1.4 z 1997r 8zaworowa z instalacja gazową.

Edytowane przez sokolik1999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie przepustnicą jest mechaniczne czy elektryczne? W pierwszym przypadku sprawdził bym potencjometr położenia przepustnicy, w drugim moduł sterujący położeniem przepustnicy, nie chodzi tu o silniczek krokowy, bo on odpowiedzialny jest za obroty biegu jałowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to raczej elektryczny jeśli mogę prosić o jakąś wskazówkę jak to sprawdzić i gdzie pozdrawiam i dziekuję

 

Dodano: 29 sie 2011 - 20:38

reakcja jest taka tak jakby wcale nie było pedału gazu wciskasz i niema reakcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz doczytałem

Autko to meganka 1.4 z 1997r 8zaworowa

Nie jest to zgodne z tagiem modelu powinno być PhI a nie PhII, zmieniam go, żeby nie wprowadzać w błąd.

Moim zdaniem jak nie podłączysz go pod CLIP-a. Upatruję tu problem w sterowaniu wtryskiem, możliwe, że przypuszczenia mechanika są słuszne, uszkodzony ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie będzie to problem z ECU bo na gazie jest to samo a gaz nie korzysta z ECU benzyny. Szukałbym problemu w sterowaniu linką gazu .Czy na postoju możesz dodawać gazu i puszczać i za każdym razem działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju mogę dodawać gazu i niema problemów nic się nie dzieje

 

Dodano: 31 sie 2011 - 21:46

mechanik się poddał został mi jeszcze ewentualnie jakiś elektryk żeby sprawdził kable czy tam gdzieś coś jest nie tak.mechanik wymienił wszystkie czujniki i niema zmian na benzynie bez zmian na gazie jeżdzi nawet w miarę ale czasami gaśnie na wolnych obrotach niemam pomyslu jak narazie co może być usterka jak narazie byłem fanem marki reni ale zaczynam się złościć pomału pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do marki się nie zrażaj, Renie to wdzięczne samochody- zmień mechanika, popytaj na forum ludzi z twojego regionu kogo polecają, zawsze jest rozwiązanie problemów- mechanik powinien sobie poradzić, ale dobry mechanik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolego, mamy ten sam problem, którego nikt nie jest wstanie rozwiązać ale na szczęście wiem jak załagodzić problem, zawsze gdy auto przestaje mi "iść" na lpg/pb to gaszę go, ustawiam na tej centralce od gazu na "2" czyli odpalanie na benz po 2tys obr przełącza się na gaz i tak zostawiam go na jakiś czas aby sobie pochodził na wolnych obrotach. Oczywiście nie dotykając pedału gazu, zapala na benz i tak ma chodzić, nie wiem co to zmienia ale po 3-5 minutach takiej pracy wszystko wraca do normy i na tydzień,dwa jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!