Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

188 tys i olej 15w40


paskol

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że auto nie było katowane, kupiłem z pewnej ręki od starszego faceta, który prowadził zeszyt wszystkich napraw i wymian, wraz z rachunkami

Jeśli jesteś w posiadaniu tego zeszytu, to spróbuj wydedukować kiedy i co było powodem takiej zmiany na mineralny. Jeśli to były wycieki lub wcześniej były częste dolewki bo olej zjadał oznacza to, że przejście na bardziej gesty było spowodowane stanem silnika. Jeśli natomiast zmienił ot tak sobie, bo ktoś mu poradził, że przy pewnym przebiegu tak trzeba, to spróbowałbym do półsyntetyka, czy nawet syntetyka powrócić. Wypłukać to może złogi szlamu po mineralnym oleju ale nie uszczelki, bo przecież na syntetyk są przygotowane. Taki olej był fabrycznie. Mogą jednak wystąpić gdzieś przecieki, bo uszczelki i uszczelniacze już leciwe, a olej rzadszy. Z tym należy się liczyć i bacznie po takiej zmianie obserwować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!