Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pytanko na temat kupna Scenica II 2004 r.


slodki7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie pytanko mogę wziąć Renault Scenica II z roku 2004 z silnikiem 1.9 TDI 115 KM bodajże za jakieś 27 tys.

I dlatego pytam czy warto brać taki rocznik za tą cenę ?? Nie mam większych informacji co autko ma w wyposażeniu ale do najuboższych nie należy :) Zwracam się do was forumowicze,ponieważ wiem że będziecie potrafili mi pomóc

Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym zapytaniu o ocenę ogłoszenia z wczoraj, widziałem scenica z września 2007 roku czyli II po liftingu z silnikiem 2,0l, 150KM, a jego cena to 32 tys. zł.

Wydaje mi się, że te 27 tys za rocznik 2004 to lekka przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli uważasz ze za dużo tak ?? Mnie też się wydaje że trochę dużo ale po prostu mam okazje wziąć go od dobrego znajomego wiem co mam i po prostu pytam.A jeszcze jakbyście mogli mi poradzić czy dużo zaoszczędziłbym na benzynie jeżeli teraz jeżdżę autkiem z silnikiem 1.6 GLXI a zmieniłbym na 1.9 TDI.Generalnie poruszam się w mieście a sporadycznie jakieś dłuższe trasy (około 80-90 km )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że za drogo jak na taki rocznik, no chyba że stan nienaganny i pochodzenie i historia potwierdzona. Jednakże i tak patrzyłbym na tą kwotę jako wyjściową do negocjacji w dół.

Co do różnic w kosztach..

Koszt kilometra w mieście, pomiędzy tym co masz, a 1,9 litrowym dieslem dTi, przy obecnych cenach paliwa będzie podobny. Przeciętnie w granicach 9 litrów ON na 100km musisz liczyć. Można by o oszczędności, choć też niewielkiej coś powiedzieć jeśli by ten diesel był o mniejszej pojemności.

Mój Sceniol drugi na 1,5 dCi, przy podobnej eksploatacji, trzyma się w granicach 7, 7,5 litra ON.

Ale moja noga jest raczej ciężka.

Dodatkowa oszczędność jest na mniejszej składce za ubezpieczenie.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dzięki mniej więcej mi sprawę z różnicą w benzynie rozjaśniłeś.Moja noga niestety też do lekkich nie należy,tyle że po prostu słyszałem że właśnie z tym silnikiem 1.9 TDI można zejść w mieście do 7-8 l/100 km.Będę musiał się zastanowić nad tą sprawą ale z mniej więcej temat mam rozjaśniony.Jakbyś mi jeszcze mógł powiedzieć jak sprawuję się twój Scenic z silnikiem 1.5.Czy jakieś słabe strony lub wady Scenic II posiada.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po doświadczeniach ze Sceniolem starszym, a właściwie brakiem tych nieprzyjemnych, zakupiłem Sceniola drugiego. Wiedziałem, że będzie eksploatowany zazwyczaj w mieście i co jakiś czas na trasach średnich długości wiec zrezygnowałem z wielkiego silnika na rzecz mniejszego ale o większej mocy. Tak wiec teraz mam 1,5l dCi i 106KM.(pomijam fakt, że starszego też jeszcze posiadam ale jego użytkownik się zmienił) Większa uwagę zwróciłem na bogatsze wyposażenie. Co posiada znajdziesz w opisie w moim temacie. (link w podpisie)

Tak więc prócz skóry, otwieranego szklanego dachu i fabrycznej nawigacji, którą z naddatkiem zastępuje bardziej uniwersalna i dokładniejsza przenośna, mam wszystko co potrzebne. Za tymi trzema brakami nie tęsknie, bo nie warto przepłacać za coś co jest tylko po to by było. No i prócz filtra cząstek stałych w wydechu, dla którego miasto jest zabójstwem, a on upierdliwością w takiej eksploatacji. Tego akurat nigdy nie chciałem, a nawet nosiłem się z zamiarem wywalenia go, jakby w aucie się trafił. Na szczęście fabryka go nie wstawiła. Mam za to wstawiony jeszcze we Francji nowy silnik, który teraz ma 30 000km przy ponad 120 000km auta. Jak na razie nie ma się do czego przyczepić, a i wierny dieslowi zostałem, tak jak to sobie lata temu przyrzekłem, jak zakupiłem swojego pierwszego diesla, wtedy 1.8D 60KM Forda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!