Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Metalowa uszczelka pod głowicę? Co wybrać?


Sitar88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Moje pytanie jest następujące czy spotkaliście się z metalową uszczelką pod głowicę do Megane I ph II rok 1999 poj 1.4 8V 75km , 55kw oznaczenie silnika E7J ?

Wiem że do 1.4 16V są metalowe uszczelki m.in z firmy elring.

 

Jeśli nie ma to jaką uszczelkę proponujecie? Najtańsze "papierowe" mnie nie interesują bo bardzo szybko kończą swój żywot.

 

Dziękuję za informacje.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mylisz aby uszczelki pod głowicę z uszczelką pod klawiaturę zaworów ?

Jeżeli chodzi o uszczelkę pod pokrywę zaworów, to metalowa jest o wiele lepsza.

Ja nie mogłem takiej znaleźć i mam pokrywę uszczelnioną na Loctite (5910, albo 5920).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mylę tych uszczelek.

Wiem że co innego to uszczelka pod pokrywę zaworów a co innego pod głowicę.

Wiem że pod klawiaturę są metalowe bo taką teraz mam. Zastanawiam się tylko czy pod głowicę też są takie metalowe?

Tak jak pisałem w pierwszym poście. Na allegro znalazłem metalową elringa ale do silnika 1.4 16V całkiem możliwe że do 1.4 8V takiej uszczelki nie ma.

Ale pytam bo może ktoś z taką się spotkał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Uszczelka pod głowicą wymieniona. Przed wymianą głowica oddana do planowania.

Niestety nie jest metalowa/stalowa ale może to co zostało wstawione trochę czasu wytrzyma.

 

Tak więc cała robocizna obejmowała wymiany takie jak:

-uszczelka kolektora wydechowego

-uszczelka kolektora ssącego

-uszczelka pokrywy zaworów (Corteco)

-uszczelka pod głowicą (Corteco)

-simering

-pompa wody

-pasek rozrządu

-napinacz paska

-napinacz paska klinowego

-zaślepka rozrządu

 

Koszt był spory, ale jak się dowiadywałem w 2 innych warsztatach to koszty mieli takie same lub bardzo zbliżone (robocizne wyceniali na 400 do 450zł) a za części to już kwestia kto i gdzie ma dojścia. Łącznie zapłaciłem 1200zł

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Podłączę się pod temat. Czy może ktoś polecić dobrą uszczelkę pod pokrywę zaworów? Megane IphII 1.4 16v. Zauważyłem, że w okolicach śrub po jednej i drugiej stronie pokrywy zaczynają się delikatne wycieki, dlatego chciałbym przy okazji wymiany oleju by wymieniono tą uszczelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!