Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przy manewrach "piszczy" wspomaganie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem. Od jakiegoś czasu przy skrętach kierwonicą strasznie autko piszczy. Kolega tweirdzi, że to najprawdopodobniej poluzowany pasek wspomagania. Wedgług niego można naprawić to samemu trzeba tylko coś dokręcić. Ja jestem zielony w tych tematach ale roboty się nie boję. Jest jakiś inny możliwy powód tej usterki? A jeżeli kolega ma rację to co trzeba zrobić żeby problem zniknął.

 

p.s. Brat twierdzi, że może to być też brak jakiegoś płynu i wystarczy uzupełnić. Jak tą opcję zweryfikować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zweryfikować jedną i drugą. Stojąc z przodu autka, po lewej stronie masz pasek wielo rowkowy i o ile pamiętam to naciąg reguluje się luzując śrubę alternatora i całością naciąga, ale jak zerkniesz to sam bez problemu zobaczysz co i jak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o tym pasku. 99,9% to luźny pasek. Teraz przy wilgotnych rankach jeszcze łatwiej mu się ślizgać - czego efektem jest głośny pisk. Naciagasz go alternatorem. Oczywiście nie próbuj go dotykać przy pracującym silniku, aby Ci paluszków nie wciągnęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolego pojechałeś po bandzie, nie ma co.

Dodawać załącznik w postaci BMP ;), tak na przyszłość poczytaj o kompresji plików graficznych.

Po drugie zdjęcia mają się wyświetlać, Wybierz plik jest funkcją wykorzystywaną do dodawania dokumentów, a nie fotek.

Zapoznaj się z Regulaminem dodawania zdjęć.

Wracając do problemu.

Na podstawie opisu w profilu oraz nieszczęsnej fotki, wnioskuję, że Kolega jest posiadaczem Scenica I z silnikiem 1,6/16V (K4M700) '99, Wersja Kaleido. Przydałoby się odpowiednio uzupełnić profil