Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z przełączaniem na gaz


marcindj

Rekomendowane odpowiedzi

chodzi mi o to że jak przekroczę 2000 obr. to się przełączy ale od razu gaśnie na zimnym silniku, jak przycisnę gaz to ok ale jak puszczę to nie trzyma biegu jałowego (od razu gaśnie)

I to jest prawidłowe, bo i silnik i reduktor nie są rozgrzane.

Kierunek gazownik i on sprawdzi w jakim stanie jest reduktor (ale jak ma już xx tyś km to spora szansa, że jest do wymiany/regeneracji) i wyreguluje instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunek gazownik

byłem u gazownika to mi kazał jakiś zaworek(niebieski elektrozawór na parowniku)

reduktor_1376.jpg

wyjąć z parownika i przeczyści co uczyniłem ale to nic nie pomogło chyba będzie trzeba nowy parownik kupić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak kupie zestaw naprawczy to sam będę mógł to wymienić, czy lepiej dać do gazownika (gazownik chce 250zł za regeneracje i 350zł za nowy reduktor)

Patrzyłem na serwisie aukcyjnym to zestawy są po 70zł, a reduktory po 220zł (ceny z przesyłkami) czy aż tyle gazownicy zarabiają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u gazownika to mi kazał jakiś zaworek(niebieski elektrozawór na parowniku)

Poszukać innego gazownika, bo temu jak widać na robocie nie zależy.

 

gazownik chce 250zł za regeneracje i 350zł za nowy reduktor

Wszystko kosztuje, ale w tym masz też (a przynajmniej powinno być) ustawienie instalacji po regeneracji/wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbyś to jakoś opisać czy to zadanie dla gazownika ?

instalacja to elpigas z 1 silniczkiem krokowym

 

Dodano: 06 lut 2012 - 19:17

odbiegnę nieco od tematu choć to też jest o uruchamianiu :)

Wczoraj auto(megane1.6e 90KM 96r z LPG) nie chciało mi odpalić na PB więc ustawiłem żeby odpalił na LPG(na przełączniku mam 3 pozycje 1pb, 2 awaryjne odpalenie na lpg-czego użyłem, 3 lpg po przekroczeniu 2000obr) i odpalił trochę go przegazowałem (i tu zrobiłem błąd) po zgaszeniu silnika usłyszałem ze coś cieknie spojrzałem pod maskę na grodzi (za silnikiem na środku) był ślad jak by woda wytrysnęła i czuć było gazem, wszedłem pod auto i zobaczyłem stróżkę cieczy (to był gaz) Zakręciłem zawór na butli i przestało ciec. Odkręciłem i nie ciekło (przed wczoraj zatankowałem gazu do pełna).

Teraz pytania

1. Co mogło się stać (czy wtryski się uszkodziły), i czy mogę jechać na lpg dalej czy lepiej na pb do gazownika?

2. Czy możliwe jest żeby cały gaz uciekł w przeciągu paru chwil(w kanale była spora pluta tej cieczy-gazu)?

3. Czy wymiana membrany w parowniku emmagas mogę się zając sam czy lepiej dać do gazownika?

4. Jak zmienić moment przełączenia pb/lpg tak żeby się przełaczał po 30*C a nie jak teraz po przekroczeniu 2000obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też myślałem tylko teraz krucho z kasą bo czeka mnie wymiana kompletu rozrządu z pompą wody, simeringami, paskami, płynu chłodniczego i termostatu a kto wie czy nie nagrzewnicy :)

Chyba w tym miesiącu nie dam rady tego ogarnąć bo mam jeszcze do wymiany w instalacji LPG butle i parownik (tu może regeneracja by pomogła choć mówi gazownik ze rzadko kiedy to pomaga na dłużej niż 2-3m-ce)a to chciałbym za jednym zamachem zrobić

Gorzej jak gazownik powie ze taniej wyjdzie nową instalację założyć to już się załamię

Ehh :) moj megi :)

Edytowane przez pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowiec to wszystko jedno jaki, ja mam KME i też działa :)

Jeżeli obecnie masz ML94, to przy nim zostań, bo to dobry reduktor.

Ten reduktor ma dość prostą budowę i naprawdę wystarcza wymiana membran, żeby odżył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!