Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Alternator - 1.9dti


Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem od benzyny 2.0 , kółko pasowe ale bez sprzęgiełka , wymiary takie same, uchwyty alternatora identyczne, ma 110A mniej o 10A od diesla, i z tyłu nie ma kostki i zastanawiam się ewentualnie jak go podłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykombinowałem tak, że zdjąłem koło pasowe z alternatora z benzynki i zamontowałem do alternatora z diesla. Tylko , że koło pasowe z diesla było ze sprzęgłem a te od benzyny jest bez, ale wymiary ilość rowków jest identyczna i pasuje bez problemu. Czy to nie robi różnicy ze sprzęgłem czy bez?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak łatwo znaleźć alternator o 120A, z wtyczką z tyłu i ze sprzęgiełkiem! Polak potrafi?! Nie rozumiem tego sarkazmu?! Mam alternator ale o mocy 110A, bez wtyczki- orginalne gniazdo, który ma koło pasowe pasujące do mojego alternatora (orginalneg) to co za problem je wymienić? Skoro dla Was to magia zamienić koła??? No Fakt , że to koło pasowe nie posiada sprzęgła, ale wcześniej stosowano koła pasowe bez sprzęgła i było dobrze, pozatym większość alternatorów od renówek co oglądałem nie miało sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie alternator od diesla i od benzyny mają inną charakterystykę ładowania akumulatora. Silnik diesla kręci się na niższych obrotach niż silnik benzynowy i przez to alternator pracuje na innych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aston76, czy ty przeczytałeś ze zrozumieniem mój ostatni post?! Nie chodzi mi o zamianę alternatora (diesel-benzyna), tylko o zamianę koła pasowego! Chyba, że odnosisz się do postów o wiele wcześniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem koło pasowe bez spręgła (wcześniej było z ) i nie zauważyłem żadnej różnicy przy gwałtownym przyspieszeniu i hamowaniu oraz przy wyłączaniu silnika. Z tego co słyszałem te sprzęgiełka potrafią nieraz narobić sporo bałaganu. Rozleciało się sprzęgło jednokierunkowe na kole pasowym od alternatora i spadł pasek wieloklinowy, który w następnie wkręcił się w pasek rozrządu i ...... wiadomo diesel - koszty spore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!