Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Czy też macie słabej jakości wykonane uchwyty od zamykania drzwi od wewnątrz? Chodzi tutaj o przednią parę drzwi. Ja z tą sytuacją mam styczność od samego początku :) Pewnie gdybym się bardziej przyjrzał to już podczas odbioru auta w salonie zauważyłbym tą niedoróbkę ze strony Renault. Z początku było to drażniące bo podczas każdego zamykania tych 2 metrowych drzwi ten uchwyt wydaje niemiłosierne dźwięki jakby ktoś chciał przełamać kawałek beznadziejnego plastiku na pół... ;/ Czasem się zastanawiam czy gdybym pojechał do Renault z taką reklamacją poradziliby coś? Bo raczej nie widzę w tej sytuacji rozwiązania przecież nie ma innych uchwytów z lepszego materiału ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi tutaj o rączkę do zamykania drzwi od wewnątrz. Występuję jeszcze dziura obok przełącznika od zamykania szyb ale nie chodzi tutaj o to. Andrewtls otwórz szeroko drzwi a potem łapiąc za rączkę zamknij, wtedy sprawdzisz czy u Ciebie też występuję ten irytujący szkopuł :) Ja na szczęście jestem z tych klientów którzy są zakochani w Megane III Coupe dlatego na takie coś przymykam oko bo szczerze to chyba jedna wada która mnie drażni. Żeby poszukać więcej bym musiał dłużej usiąść nad autem ale i tak pewnie bym wiele nie znalazł :) Co do tej rączki to niedługo będę musiał jechać na przegląd i to będzie ostatni przegląd podczas okresu gwarancyjnego dlatego będą musieli ze mną troszkę pochodzić wokoło auta i posłuchać co bym chciał żeby mi poprawili. Wtedy właśnie wspomnę im żeby mi coś zrobili z tymi uchwytami od zamykania drzwi :) Aaaa pisząc tego posta jeszcze jedno mi się przypomniało :) Po odebraniu auta podczas któregoś mycia gdy przejeżdżałem gąbką przez szyby odeszła uszczelka i teraz lekko odstaje ale jest to pewnie spowodowane tym, że w tym miejscu nie ma kleju więc drobnostka, ktoś kto nie wie nawet się nie dopatrzy :)

Edytowane przez ignas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi zapewne o ten rodzaj rączki jak w modelu privilege. Problem jest w tym, że rączka jest zrobiona z dwóch plastikowych części. Gdyby była odlana w całości, to nie byłoby problemu, a tak, rączka na łączeniu niemiłosiernie trzeszczy. Zgłaszałem to jak pojechałem montować chlapacze. Zdjęli, zasilikonowali, ale problem po niedługim czasie się objawił ponownie. Nie wiem, może rozebranie rączki i sklejenie jesj mocnym klejem coś da. Generalnie, taka pierdoła, plastik za trzy złote, a wkurza maksymalnie. Jak kupilem samochód, to oglądajacy kumple wsiadł, zamknął drzwi i zamiast zachwycać sie autkiem zaczął przyglądać sie rączce. Pisałem już o tym wcześniej. Jak pojadę na pierwszy przegląd, to im tej rączki nie daruję. Teraz nie chce mi się z tym specjalnie jeżdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrewtls otwórz szeroko drzwi a potem łapiąc za rączkę zamknij, wtedy sprawdzisz czy u Ciebie też występuję ten irytujący szkopuł

Więc sprawdziłem i nic w sensie dużej irytacji nie słyszę. Coś tam może słychać ale to już jak specjalnie pastwię się nad tą rączkę.

Byc może jak napisał Bowie Twoja rączka jest złożona z dwóch części i dlatego taki odgłos. U mnie jest cała pełna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz powody do zadowolenia ;P Skoro masz całą pełną to jak pojadę na przegląd będę ich męczył żeby mi taką samą zamontowali tylko, że ja mam tą rączkę srebrną a Ty pewnie czarną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w moim samochodzie ściągnąłem przednią część uchwytu i całość (miejsca styku) posmarowałem bezbarwnym smarem na bazie teflonu.

Mój samochód ma ok 12000 przebiegu - rączki nie trzeszczą od momentu posmarowania (miał wtedy jakiś 1000km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dla zainteresowanych. Byłem na wymianie maski i zderzaka w moim Megane Coupe III więc przy okazji zgłosiłem na gwarancję moje uchwyty od zamykania drzwi. Czymś podsmarowali i bardzo mocno przykręcili do siebie co dało bardzo pozytywny efekt. Uchwyty wydają się teraz bardzo solidne i nie dochodzi przy zamykaniu drzwi żaden odgłos drażniący. Może specjalnie jechać i zgłaszać takiej drobnostki nie warto ale gdyby ktoś miał taki przypadek jak ja miałem i zostawiał auto w serwisie to przy okazji naprawdę warto to zgłosić :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Byłem dzisiaj w ASO na Jerozolimskich przy okazji wiosennych akcji i oczywiście zgłosiłem problem skrzypiących rączek wewnętrznych po stronie kierowcy i pasażera. Wspomniałem, że jeśli problem ma być zlikwidowany poprzez przesmarowanie silikonem, to niech się nie trudzą, bo już mi to kiedyś zafundowali i skrzypienie szybko wróciło. Liczyłem na to, że może ta niedoróbka jest zlikwidowana w wersji gamma 2012 i że mi po prostu te rączki wymienią. Odpowiedź człowieka z ASO mnie zabiła"

"Nasz rzeczoznawca stwierdził, że rączki spełniają swoje zadanie i że trzeszczą rączki wszystkich aut, które sprawdzał, a zatem jest to cecha charakterystyczna produktu"

No to mu powiedziałem, że rączka auta na wystawie przygotowanego do sprzedaży nie trzeszczy. Koleś mi odpowiedział, że "auto kosztowało tyle, ile kosztowało" w domyśle, że za takie pieniądze nie ma się czego spodziewać. Usłyszał ode mnie, że to wstyd by renault nie potrafiło zrobić porządnie kawałka plastiku, którego koszt stanowi promil promila ceny samochodu tym bardziej, że to auto w najbogatszej wersji. Dzisiaj odpuściłem, ale na przeglądzie nie odpuszczę. Natomiast DEFINITYWNIE POŻEGNAŁEM SIĘ Z ASO NA JEROZOLIMSKICH

Edytowane przez bowie
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!