Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rejstracja na Włoskim renault.it


kili1981

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio (od gdy kupiłem auto) zastanawiam się jaką ma wersje wypos. i co w nim wszystko siedzi. Na renault.pl założyłem konto(dzięki mrarek) że się coś dowiem o aucie po numerku VIN, ale tam chyba niemają mojego numeru. Czekam już 2 dni żeby znalazło auto ale nic z tego. Napisałem mail do czeskiego dilera renault i odpowiedzieli mi tylko tyle że: moje auto to Renault Mégane, gwarancja była od roku 2001 do roku 2003, typowe oznaczenie silnika to F4P, kraj dla którego auto było wyprodukowane to Włochy oraz homolohowane koła/opony do tego auto to:

- 185/65 R15 (88)T, 6.00 J 15 - 43

- 205/50 R 16 (87)H, 6.50 J 16 - 43

- 205/55 R 15 (88)V, 6.00 J 15 - 43

Napisali też info że mogę obrócić się na sprzedawce auta, który bedzie miał książkę serwisową i manuale itd albo spróbować skontaktować sie z Renault we Włoszech (hahaha)

Chciałem się zarejestrować na stronie renault.it ale nie wiem co im tam niepasuje jak wszystko wypełniam tak jak na polskiej stronce reno.

Na czerwono mi wyskakuje błąd że niepoprawnie wpisałem "Codice Fiscale (maiuscolo)". Na renault.pl jest w tym miejscu VIN ale VINu mi to nie przyjmuje. Jak ktoś z Was wie o co chodzi to proszę o info. Nie jest to przypadkiem numer faktury?

Pozdrawiam

Edytowane przez kili1981
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem posiadaczem samochodu sprowadzonego z Włoch. W tłumaczeniu (uwierzytelnionym z języka włoskiego) do rejestracji pojazdu Codice Fiscale oznacza numer NIP podatnika. Samochód zarejestrowany był w wypożyczalni samochodów.

Edytowane przez urbanek666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm...czyli mało się dowiedziałeś. Nie rejestrowałem się na renault.pl bo nie wiem czy to ma jakiś sens. Coś tam wiem o swoim aucie, ale nie wiem czy rejestracja da mi więcej wiadomości.Jak dostaniesz jakies info to daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Codice Fiscale oznacza numer NIP podatnika. Samochód zarejestrowany był w wypożyczalni samochodów.

Mój raczej w wypożyczalni nie był. Do rejstracji na włoskiej stornie reno jest potrzebny właśnie taki Codice Fiscale. Na renault.pl w tym miejscu jest VIN.

Ja mam od sprzedającego wszystkie papiery które przyjechały z autem z Włoch. Brakuje tylko faktury zakupu auta przez 1-go właściciela. Mam wszystkie faktury z przeglądów do 2006roku na nazwisko kupującego Włocha. Aha wszystko w ASO. Ostatni przegląd i wymiana oleju (olejów?) był robiony właśnie w 03.2006 roku i auto miało przejechane 97tys.km. 08.2006 były wymieniane amorki. Fakture mam na 2szt. tak że raczej z przodu. Do tego na fakturze jest "tampon motore" albo coś takiego (nie mam przy sobie papierów). Chyba chodzi o uszczelnienie silnika. Nawet podziękowania i gratulacjie za zakupienie nawigacji carminat gość zostawił w aucie. Raczej to była opcja na życzenie (dodatkowa) którą mu wcisneli przy sprzedaży. Od 2007 roku auto jest w Czechach i pierwszą rejestracje miało w marcu i właścicielką się stała jakaś pani z 1961roku. Następna zmiana w dowodzie rejestracyjnym jest w 2011roku i wpisali tam mnie. Przebieg raczej ma orginalny. Chiałem się dowiedzieć co w tym aucie wszystko jest(o czym jeszcze nie wiem) Na listwie bocznej, na przednich drzwach ma napisane srebrne Carminat na niebieskim tle, ale to chyba tylko dlatego że ma navi.

Na Renault.pl sie zarejstrowałem ale nie znajduje auta.

Pozdrowionka

 

Zarejestrowałem sie jeszcze w renault.fr i tam wszystko poszło ok.

Niestety jak chce dodać auto to dostaje odpowiedz po paru sekundach>

"Ajout véhicule impossible" tzn nie da sie zitentyfikować, nie mogą mi nic o tym znaleść i mam się kontaktować z adminem. ehhhhh

Edytowane przez kili1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!