Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

ż nie miga w ogóle czerwona kontrolka, która migała przy zamknietych drzwiach przez pilot

Jedyna kontrolka jaka mi przychodzi do głowy to od immo (na środku licznika) w wersji z pilotami na podczerwień, bo one rozbrajają/uzbrajają immo (dlatego miga dopiero po zamknięciu), także bardzo prawdopodobne, że i Ciebie dorwała klątwa padniętego immo/uch :l:

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, tylko że jeśli tak to coś tu nie halo. Mianowicie, pilota nie mam na podczerwień tylko radiowego.

Jeśli nawet mam immo to chyba jest odłączony, ponieważ auto odpalało nawet gdy było zamknięte pilotem a otwierałem kluczem.

Nie zauważyłem nigdy jako by immo miał działać.

Sam już nie wiem co się dzieję, jedyne co mnie najbardziej drażni, to fakt, że muszę zamykać każde drzwi z osobna, a to naprawdę drażni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot radiowy ma immo w kluczyku, jak wkładasz w stacyjkę to wykrywa sygnał i dezaktywuje.

Tylko immo z zamkiem nie ma nic wspólnego, immo tylko odcina zapłon. Także jak auto odpala to trzeba szukać w UCH, kablach lub samej mechanice zamków (np. siłowniki po tych mrozach mogą gorzej działać i nie mają siły tyle ile trzeba).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(np. siłowniki po tych mrozach mogą gorzej działać i nie mają siły tyle ile trzeba).

 

Czyli najpierw lepiej poczekać na ocieplenie, bo jak czytałem tutaj, to wiara mówiła, że gdy się ocieplilo problem minął.

Jeśli przy dodatniej temp problem nie minie to wtedy będzie konieczna wizyta u elektryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W mojej Megi nie blokują się zamki jak auto ruszy. Przy próbie zablokowania nic się nie dzieje, nie słychać sygnału dzwiękowego. Z pilota zamyka się normalnie, również przyciskiem da się zamknąć i otworzyć. Na włączonym zapłonie naciskam nawet z 30 sekund i brak reakcji. Jaki może być problem, że nie zamykają się przy ruszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na włączonym zapłonie naciskam......

Tylko na przekręconym kluczyku w poz II, czy przy uruchomionym silniku???

Instrukcja tego nie precyzuje, a właściwie zrównuje te opcje do lakonicznego polecenia "włącz zapłon"

Jest to jednak różnica i niekiedy właśnie pracujący silnik jest wyjściowym kryterium do włączenia niektórych funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem już i na przekręconym kluczyku w poz II i na włączonym silniku i nie działa. W instrukcji jest napisane, że trzeba przytrzymać przycis o koło 5 sekund aż rozlegnie się sygnał dzwiękowy. Problem w tym, że u mnie nic nie słychać. Na marginesie dodam, że u ojca w Thali jest też taki problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mnie jeszcze coś naszło: Kolega to naciska cały czas na jedną strone tego przycisku od zamykania? On jest wahliwy i ma dwie pozycje (lewo otwieranie, prawo zamykanie).

 

 

Ja mam jedną opcję otwieranie/zamykanie, w tylko w jedną stronę można nacisnąć guzik-powiedziałbym w lewo. W prawo się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie...kurde nooo

Nie chodzi ten przełącznik w dwie strony bo nie może. Jego zasada działania polega na zamykaniu/wyłączaniu jednym przyciskiem w jedną stronę.

Poniżej prezentuje fotkę takiego przełącznika.

Nie jest możliwe by działał on w obie strony.

 

 

 

Nie zmienia to faktu, że akurat ten przełącznik nie jest najważniejszy. Temperatura dzisiaj u mnie 1,5 *C

myślałem, że może zamek podziała a tu lipa. Nadal zero reakcji na pilota, synchronizacja także bez efektu. Nawet nie reaguje.

post-38177-0-59340800-1329240772_thumb.jpg

Edytowane przez Wydra_Scenic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!