Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

injection fault + stop


Rekomendowane odpowiedzi

jeśli chodzi o reset km to siada Ci licznik. proponuję Pana z Morzewa.Można jeździć bez licznika a naprawiają w ciagu jednego dnia. W silnikach 1.5 bład

injection fault + stop to w 99% padający któryś wtrysk. Zrób próbę przelewową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogla wymiana f. paliwa (musialem pierw wymontowac stary i na jego podstawie szukać nowgo - chodzilo o to czy jest z czujnikiem czy bez tzn mala kosc podczepiana od dolu. W ASO nawet po podaniu nr. VIN nie potrafili mi odpowiedzieć jaki tam jest)

Jeżeli chodzi o resetujace sie ustawienia licznika to proponuje najpierw sprawdzić bezbieczniki - w poprzednim aucie czyli Seacie mialem to samo, wystarczylo wymienić przepalony bezpiecznik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario_g, przed kazdym uruchomieniem spróbuj podpompować paliwo gruszką, którą masz w komorze silnika (aż zrobi się twarda). Po pompowaniu zrób jazdę próbną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Trochę to trwało, ale chciałbym podpowiedzieć, co u mnie było przyczyną "injection fault + stop". Okazało się, że to przez padnięty zawór ciśnienia paliwa na pompie CR. Przy okazji sprawdzone wszystkie wtryski i listwa CR - z nimi wszystko ok. Natomiast jeżeli chodzi o resetujący się stan licznika, to winowajcą okazał się akumulator. Po wymianie na nowy, jak ręką odjął. Wychodzi na to, że zegary są jednak w porządku.

Mam nadzieję, że dołożyłem małą cegiełkę do rozwiązywania problemów z "iniection fault + stop" i komuś przyda się informacja co może być tego przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Witam, mój problem polega na tym że w Megane 2 z silnikiem 1,5 82 km gdy rano odpalam samochód to pojawia mi się Injection Fault+stop, lecz po drugim razie odpala i jest dobrze. Zazwyczaj póki się nie rozgrzeje to również jest to samo przy przyspieszaniu. Sytuacja powtarza się za każdym razem gdy auto stoi pod chmurką, gdy parkuje w garażu i wyjeżdzam jest wszystko dobrze. Co to może być? Wiem że jest całe mnóstwo podobnych tematów lecz nie znalazłem takiego z dokładnie takim problemem. Jeżeli się mylę to przepraszam

Edytowane przez Kici1334
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam,

Od kilku dni mam problem z Megi mojej mamy. Ostatnio zostały wymienione dwie cewki + komplet świec. Od tego czasu (podobno, nie wiem dokładnie, byłem na urlopie) samochód zaczął świrować. Jechałem nim dwa razy, co jakiś czas samochód przestaje normalnie pracować. Pokazuje się Injection Fault i samochód nie reaguje na pedał gazu ale silnik nadal pracuje. Musiałem się zatrzymać, zgasić silnik i odczekać. Po kilku minutach odpaliłem i pojechałem dalej. Po jakims czasie znów to samo... Raz samochód przejedzie 500m, a raz 20km ale prędzej czy później odmówi współpracy... Co to może być? :(

Edytowane przez Signe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Mam podobny problem w Megii II, 2003 r. 1,5 dci, 105/6 koników, 128.000 km. W czasie jazdy, przyspieszania na IV/V bieg, pojawia się injection fault + STOP. Po za tym nic się nie dzieje, autko nadal przyspiesza i po chwili komunikat znika!?

Miał już ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas podłączyć do CLIPa i sprawdzić błędy.

Jak kto jest przy przyśpieszaniu, to może się coś dziać z układem sterowania sprężarki.

Możliwe, że chwilowo przeładowuje, albo jest zbyt niskie ciśnienie doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Przyznam się, że naprawiłem dopiero jak zaczęło doskwierać bardziej, czyli w minione wakacje.

Regeneracja dwóch wtrysków pomogła, ale na chwilę.

Jak zaczął dobrze chodzić to zaciągnął syf z baku i czyszczenie układu paliwowego doprowadziło ją do super osiągów. Nie wspomnę o małej modyfikacji mapy ;-)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!