Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przyspieszam - radio trzeszczy


Rekomendowane odpowiedzi

witam forumowiczow bo to moj pierwszy post tutaj

od 2 miesiecy jestem szczesliwym (oby tak pozostalo) posiadaczem meganki kombi z 2000 r. - wlasciwie konca grudnia 2000 ;-)

wersja rn z gazem

posiadam na wyposazeniu radio marki jvc model kd-s777r oraz zestaw glosnomowiacy do nokii 6210

w momencie gdy naciskam pedal gazu odbior w radiu jest zaklocany trzeszczeniem, niezbyt glosnym i nie "pokrywa" on calkowicie muzyki ale jednak przeszkadza...

przy sluchaniu muzyki z cd ten problem nie wystepuje

jesli jade jednostajnie to nie ma zaklocen

zastanawiam sie skad te trzaski/szum i jak je wyeliminowac...

zastanawiam sie rowniez nad demontazem ww zestawu glosnomowiacego i ciekaw jestem czy moge na chama wyciac kabelki bez demontazu ich pod deska rozdzielcza - nie uzywam go i nie bede uzywal... czy moze to miec jakiej negatywne skutki na inst el. w aucie?

gdyby ktos chcial ten zestaw to zapraszam do demontarzu hehe

przy okazji zapytac chcialbym, choc to nie ten dzial o nakladke gumowa na pedal sprzegla

raczej nie kupie oryginalnej a zamiennik ktory pokazano mi w sklepie troche sie roznil od tego co mam - gumowy element mocujacy byl nizej, czy ktos wie jaki model powinienem szukac?

gdy sprzedawca szukal kodu zamiennika w jakiejs swoje madrej ksiazce to nie mial wyszczegolnionej meganki wcale - przyniosl chyba od clio - stad ta roznica w budowie

przepraszam za off-topic

pozdrawiam pawel

 

Regulamin forum się kłania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urwanie kabli na hama nie powinno przyniesc negatywnych skutkow, o ile konce zaizolujesz. Mam dwa takie zestawy w szufladzie w domu ;) Wszystko masz na wierzchu, czyli uchwyt na telefon, glosnik i antene, jedyne co bedzie ukryte gdzies pod deska to centralka wielkosci 2 paczek po papierosach. Ja bym na Twoim miejscu jednak to wyciagnal i sprzedal na allegro, zawsze to jakis grosz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie swietny pomysl z tym allegro, problemem moze byc demontaz tego "po omacku" niestety nie udalo mi sie nigdzie znalezc jak to jest montowane w megankach, gdzie dokladnie szukac tej centralnki, jak zdjac panel srodkowy itp

 

a moze ktoryc z forumowiczow jest zainteresowany zestawem? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw poszukaj "w nogach", moze tam gdzies pod plastikami jest i obejdzie sie bez sciagania. A jak nie to sciagasz maskownice glosnikow wysokotonowych na podszybiu, tam masz 2 srubki torx, po jednej na strone, odkrecasz, caly blat ciagniesz do siebie i jest Twoj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odpale auto a takze gdy silnik dziala na jednostajnych obrotach - tzn np. jak jade ze stala predkoscia to radio odbiera prawidlowo, natomiast zaklocenia powstaja gdy przyciskam pedal gazu...

 

nie jestem pewien czy wzmaczniacz cokolwiek da, bo radio poza sytuacja opisana powyzej odbiera bez problemow

 

pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w magane, ale w innych (starszych) autach za efekt trzeszczenia radia związany ze zmianą obrotów silnika odpowiadał kondensator wpięty w układ zapłonowy. Jak go nie było lub był uszkodzony to radio trzeszczało. Wtedy jednak były przerywacze mechaniczne więc może w tym przypadku ten kierunek myślenia nie ma zastosowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Kiedy odpalę samochód zaczyna mi trzeszczeć radio w trybie radio, na cd jest ok, podobnie na zgaszonym silniku. Co może być przyczyną? Podobno powinien być jakiś kondensator podłączony. Gdzie on się powinien znajdować i jaki ma być? Kompletnie nie mam pojęcia gdzie go szukać. Może być jeszcze jakaś inna przyczyna?

 

Połączyłem z istniejącym tematem - lepper_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

u mnie nie pogarsza się odbiór tylko po odpaleniu pojawia się cykliczny trzask i nie zmienia natężenia w zależności od odległości od nadajnika, po prostu cały czas jest na wszystkich stacjach, zgaszę to znika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!