Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

brak zasiania pompy paliwa


radek.pqr

Rekomendowane odpowiedzi

w nadkolu pod błotnikiem lewym (strona kierowcy) idzie od UCH do puszki plastikowej w której są bezpieczniki i przekaźniki oraz wtyczki

540x405_renault-megane-e-r-982597.jpg

to ten czarny plastik koło zbiorniczka płynu chłodzenia

Edytowane przez pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tam układ jest banalny, więc jeśli to nie wina przekaźnika to musi być gdzieś słaby styk na złączu lub przerwa na kablu.

Schematy w łapkę i lecimy i sprawdzamy gdzie napięcie ginie.

Albo kupić przekaźnik (to popularny model, więc nie powinno być problemów z dostępnością i ceną) na testy i zobaczyć czy coś da.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby sprawdzic UCH musze odkrecic i zdjac kilka atrap zeby go wyciagnac ? bo na pierwszy rzut oka widze tylko jedna czarna strone z bezpiecznikami a druga strona chyba jest dalej i nie mam do niej dojscia

 

Dodano: 27 lut 2012 - 21:46

Przecież tam układ jest banalny, więc jeśli to nie wina przekaźnika to musi być gdzieś słaby styk na złączu lub przerwa na kablu.

Schematy w łapkę i lecimy i sprawdzamy gdzie napięcie ginie.

Albo kupić przekaźnik (to popularny model, więc nie powinno być problemów z dostępnością i ceną) na testy i zobaczyć czy coś da.

 

 

napisz po kolei co Ty bys sprawdzil moze cos przoczylem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby sprawdzic UCH musze odkrecic i zdjac kilka atrap zeby go wyciagnac ?

nie chciało mi sie pisać drugi raz :mrgreen:
Musisz otworzyć klapkę od bezpieczników, odkręcić jedną śrubkę na torx t20, (trzyma UCH do obudowy deski), potem wsunąć kciuki za bezpieczniki na boki (do drzwi i w stronę kierowcy) skrzynka trzyma się na takich dwóch zaczepach wystarczy mocne pchnięcie jej w stronę silnika i usłysz głośnie "klik", wtedy wsadzasz rękę pod spód (od dołu deski nad pedałami) i łapiesz za tylną część skrzynki i ciągnąc w dół kierujesz ją w stronę pedałów. dość opornie wychodzi ale wyjdzie. Ja na początku miałem już ją wyjętą i włożyć nie umiałem, ale do włożenia trzeba obrócić skrzynkę tak żeby biały plastik był skierowany ku dołowi jak cos będzie niee jasne wal na gg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za jakaś mania z tym UCH. Najpierw sprawdzamy to do czego mamy NAJPROSTSZY dostęp, a nie zabieramy się za rozbieranie połowy auta.

Sprawdź czy jest napięcie na styku przełączającym w gnieździe przekaźnika i jeśli nie ma to dopiero zaczynasz kopać dalej.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za jakaś mania z tym UCH. Skoro przekaźnmik cyka to można załozyć, że sygnał sterujący jest dobry, a z obwodem zasilania pompki paliwa UCH nie ma NIC wspólnego.

Schematy i miernik w łapki i sprawdzamy gdzie ginie. ZOSTAWIAMY to nieszczęsne UCH póki co.

 

 

problem w tym ze przekaznik nie cyka. gdy go zewrę recznie to wtedy pompka dziala. a takto nie cyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kable do pompy w zbiorniku idą pod lewym progiem i tylną wykładziną pod siedziskiem jakbyś chciał sprawdzać bez schematów :mrgreen: (oczywiście wszystko w izolacji fabrycznej powinno być)

 

jesli zerwe przekaznik to pompka dziala wiec kable sa ok, nie daje sygnalu na przekaznik w tej czarnej puszce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedtem pisałeś, że przekaźnik dwa razy cyka, teraz nie cyka. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu masz napięcie 12V na uderzeniowym. To jest podstawa zasilania przekaźnika. Jeżeli tam masz 12V to dalej prąd płynie do złącza nr.6 komputera i przez komuter do masy. Warunek - sprawny bezpiecznik 7,5A od zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedtem pisałeś, że przekaźnik dwa razy cyka, teraz nie cyka. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu masz napięcie 12V na uderzeniowym. To jest podstawa zasilania przekaźnika. Jeżeli tam masz 12V to dalej prąd płynie do złącza nr.6 komputera i przez komuter do masy. Warunek - sprawny bezpiecznik 7,5A od zapłonu.

 

 

pisalem ze "prawdopodobnie to przekaznik cyka 2 razy" ale okazalo sie ze jednak to nie to

 

Dodano: 28 lut 2012 - 16:49

byłbym wdzięczny gdyby ktoś napisał mi co mam po kolei sprawdzać w zwiazku z brakiem zasilania na pompce paliwa bo moze cos przeoczylem albo o czyms nie wiem. z gory dziekuje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!