Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fabryczne światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Wyczytałem, iż w tym modelu można było zamówić fabryczne światła do jazdy dziennej, zapytałem w serwisie czy w przypadku zmówienia takowych świateł stosowano inne reflektory czy była to funkcja dostępna przez komputer ? Odpowiedzieli mi, że reflektory są standardowe a funkcję można aktywować/deatywować komputerem, oświećcie mnie na czy te światła polegają ? Czy jest to tylko opcja włączania świateł mijania+pozycyjne po odpaleniu auta (na pełną moc żarówek)czy zapalają się tylko żarówki od świateł mijania z ograniczoną mocą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w tym modelu świateł dziennych, a jedyne co można zrobić na fabrycznych reflektorach to właśnie włączyć funkcję automatycznego zapalania świateł mijania + pozycyjne po uruchomieniu silnika, co i tak jest niepotrzebną bzdurą, bo nawet jak ktoś chce non-stop oświetlać asfalt to wystarczy, że pozostawi manetkę w położeniu włączonych świateł, a te zgasną po wyłączeniu samochodu i otwarciu drzwi oraz zapalą się po ponownym włączeniu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

W różnych ogłoszeniach widziałem takie reflektory z wkomponowanymi światłami dziennymi led. Przyznam że bardzo ładnie to wygląda i produkowane fabrycznie a nie ręczna robota w garażu to i posiadają homologację. Jedyna wada to cena no i że nie są od renault tylko od zewnętrznej firmy. Megi3 Posiada takie rozwiązanie fab rycznie to i w megi 2 fajnie to by wyglądało a przynajmniej to lepsze rozwiązanie niż doczepianie ledów do zderzaka czy zamiana przeciwmgielnych na dzienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że bardzo ładnie to wygląda i produkowane fabrycznie a nie ręczna robota w garażu to i posiadają homologację

Znajdź najpierw na tym nazwę producenta potem się dowiesz co to za fabryka i w której części CHRL się znajduje. Homologacje taką jak tam sam sobie możesz stworzyć. Poza tym wydaje mi się że spotkałem się z opisem że te ledy to pozycyjne a nie dzienne, przyznam jednak, że za bardzo w opisy się nie zagłębiałem, bo mnie temat chińszczyzny w tym miejscu nie interesi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Widziałem na aukcjach reflektory wzbogacone o ledy mające soczewki (ksenony?) ale wychodze z założenia że oryginał to coś co jest solidne i mniej kłopotliwe a poza tym po kupnie takich reflektorów co zrobić z starymi ? opchnąć szkoda, a mają leżeć i się kurzyć? a nie wspomne o odchudzonym portfelu. chyba Dodatkowe światła dzienne w zderzaku bardziej się opłacają ale ich jakość jest nie do końca zgodna z specyfikacją opisaną na pudełku mianowicie piszę nie parują bo mają membrany itp a jednak parują. Lecz ledy to jakieś lekarstwo na te przepalające się żarówki o których głośno w internecie. Mnie nie przepaliły się od prawie pięciu lat ale chyba pora wymienić bo są nieźle przysmolone. Nie będę robił reklamy jakie to tylko napiszę że jedne z wyższej półki około 149zl

 

Dodano: 25 wrz 2013 - 16:08

Mam zamontowane światła do jazdy dziennej led magnati mareli którę Prawidłowo podłączone (a filozofi w tym nie ma bo są 3 kable: + z akumulatora, - z akumulatora, + z świateł postojowych) i ustawienie manetki na tryb auto ( czyli na zero i podczas postoju na włączonym silniku przytrzymać guzik tej manetki 5 sek) daje taki efekt że samochód automatycznie jeśli odczyta z czujnika że jest dzień gasi światła do jazdy a co za tym idzie również postojowe i z koleji + z świateł postojowych nie jest podany do centralki świateł LED więc światła dzienne się zapalają jak tylko wykryją PODWYŻSZONE napięcie powstałe w skutek uruchomięnia silnika a co za tym idzie uruchomiony jest proces ładowania z alternatora a napięcie ładowania jest wyższe od panującego na akumulatorze. Jeśli z czujnika napłynie informacja że panuję aktualnie zmrok następuję włączenie świateł postojowych i mijania a co zaz tym idzie podany zostaje + z świateł postojowych do centralki światel led a one gasną. proces przejścia z Led na mijania następuję natychmiast zaś przeście z mijania na led trwa około 5 sekund ze względu na fakt aby wyeliminować zjawisko uruchomienia danego oświetlenia nie nadającego się na dany w tej chwili warunek oświetleniowy a prościej mówiąc przejeżdżając pod latarnia - jej światło może być uznany za dzień, system odczekuję pare sekund wtedy wykrywa zanik czynnika oświetlenia przypominające dzień - przykład może naciągnięty ale wiadomo o co mi chodzi. Pozdrawiam i dziękuje za uwagę.

Edytowane przez arczi184
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!