Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

renault megane caupe cabrio


Joanna25

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Bardzo proszę o opinię posiadaczy Renault Megane CC w kwestii kosztów ponoszonych w czasie używania:) i usterek... Czy rzeczywiście dachy szybko się psują (elektronika) i naprawa dużo kosztuje...? Bo jeśli chodzi o koszty drobnych napraw to widzę (na allegro), że sytuacja nie jest tragiczna. części są znacznie tańsze w porównaniu do bmw, audi czy mercedesów...

 

Szukam Megane CC rocznik 2003 -2005 z silniekiem 2.O by dużo nie paliła... druga sprawa: diesel czy benzyna?? co lepsze?? bo ceny sie wyrównują;P

 

Aha i na co uważać przy zakupie tego auta???

 

Obecnie przebywam w Niemczech, na stronie mobile.de te auta są znacznie droższe (7.000euro) od tych w Polsce... (5.000euro) dlaczego? samo sprowadzenie jeszcze kosztuje ok 500euro... więc to się nie opłaca!;/

 

z góry dziękuję:mrgreen:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem diesel ...miałem ten sam problem co TY akurat u mnie diesel był w lepszym stanie .co do kosztów to w moim przypadku był tylko rozrząd .Uwagę zwróć na to czy dach płynnie chodzi nie może się przycinać oraz czy nie cieknie najlepiej pojechać na myjnie resztę tak jak przy kupnie normalnego autka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo szukałem w PL meganki cc i moim zdaniem, jeżeli teraz jesteś w Niemczech, to wróć z takim autem na żółtych blachach - to się opłaca. Oczywiście jeżeli jest to pewna sztuka. W PL 90% jest po przejściach - stąd też ta różnica w cenach (w opisach oczywiście bez wypadkowy z małym przebiegiem). Ja wybrałem 2.0 i taki szukałem, bo diesel jak w miarę nowy to ok, używany, to na pewno już swoje km zrobił, a im starszy tym więcej kosztuje. Ale to też zależy, bo znam ludzi którzy długo użytkują diesle i nic, a jednemu na dzień dobry przyszło wydać 6 kółek na turbo i sprzęgło. Spalanie przy 2.0 benzyna realnie pomiędzy 9-11 litrów. Jeżeli chodzi o dach, to tak jak kolega Wydma napisał. Ogólnie polecam, a psuje się jak każde reno. Aha, co do awarii dachu, ostatnio jednemu użytkownikowi forum pękł przewód hydrauliki dachu (dodatkowo zalało mu tylną kanapę) serwis chciał to naprawić za grube pieniądze, ale wiem że coś tak kombinował - sztukował, aby wyszło taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie j/w koledze z nickiem Grymlu padł wężyk od hydrauliki rozebraliśmy na spocie i zał do ponownego zakucia ... koszta były w porównaniu do nowego wężyka minimalne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie chłopaki... czekam na dalsze opinie... Wszystko jest dla mnie ważne;P

Mówią mi znajomi, że to auto jest drogie w utrzymaniu... nie jest dobre na polskie drogi (zawieszenie siada) że awarie są częste, często komputer siada... że te karty-kluczyki (jak to sie tam nazywa...;/) potrafią przestać działać i musimy dzwonić po lawete... dlatego pytam Was, posiadaczy Megane CC....

Ponoć niedawno gościu kupił taką megankę tu w Niemczech (polak), przebieg tylko 90 000 ale długo się nie cieszył... po kilku tygodniach nie odpaliła... laweta... nie wiem co sie dokładnie stało, ale to przeraża...

W sumie każde auto się psuje... Nie ma na to rady...

No ale wygląd ma boski:) ważne by czuć się dobrze w aucie... a ja bym się czuła w nim bardzo dobrze...ach...:mrgreen:)) robi wrażenie:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zawieszenia czy siada ...Poruszam się w lato na 19 calowych felgach i jeszcze nic nie robiłem z zawieszeniem a uwierz mi jest bardzo twardo teraz wymieniłem tylko końcówki drążków tak asekuracyjnie ponieważ posadziłem auto na gwincie (jedzie się teraz jak wozem drabiniastym .

 

Części blacharskie są drogie (brak zamienników)reszta w normalnych cenach .

PS w tych autach lubią siadać tylne podnośniki szyb na alledrogo do dostania bez problemu .

Edytowane przez Wydma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem auto z Niemiec, diesel 2005, z przebiegiem 124.000. Obecnie mam na liczniku 139.000. Wymianiałem jedynie 2 tarcze hamulcowe oraz klocki. Ostatnio jesienią padło na filtry oraz jedną świecę zarową.Tyle wkładu poprzez okres 21 miesięcy. Auto hula jak trzeba, spalanie średnie nigdy nie przekroczyło 6.5l/100km, polecam jak najbardziej diesla, ze względu na oszczędność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne auto, awaryjność renault to mit, psują się jak każde auta, wystarczy wejsc na forum VW i innych żeby sie przkonać. Ludzie się naczytają na sieci i jak już się okaże że coś padło to sie płaczą na każdym możliwym forum i kółko się kręci.

Ja kupiłem mIIcc trochę taniej, z rzeczywistym przebiegiem 105kkm, również 1.9 dci 120km, również 2005r. Mam ciężką nogę - w mieście 7,1l/100 w trasie ~6l/100 a w trasie sobie nie żałuję. Co do diesli, serwisować jak podręcznik przykazał, regularnie, żeby nie płakać już w momencie kiedy "padnie" ale zapobiegać i wszystko powinno być ok. Polecam przed kupnem zabrać do zaprzyjaźnionego mechanika/elektronika żeby podpiął pod komputer i zobaczył czy błędów nie ma. Kultura pracy znakomita, na zimnym lekko wesoło klekocze :lol: po rozgrzaniu osobiście wogóle nie czuję że to diesel, również elastyczność silnika fajna, ładnie się zbiera to auto. Osobiście polecam. Ten twój ma ładny kolor :o. Pozdrawiam, sezon nadchodzi i mam nadzieje że przyjdzie Ci go przejeździć bez dachu :o!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!