Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z uniwersalnym centralnym zamkiem


Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo prosze wszystkich o pomoc kilka dni temu zakupiłem Renault Megane cabrio z 98r.

Samochód posiadał kiedys seryjny centralny zamek, który został odcięty z immo.

Zakupiłem centralke z pilotami i przystąpiłem do montażu. Czytałem różne posty jak to zrobić podpiołem centralke do guzika na konsoli (guzik centralnego zamka) i tu pojawił się problem gdyz moge zamykać samochód z pilota lecz żeby go otworzyć musze przekręcić stacyjke i wtedy centralny działa bezbłędnie. Tak jakby nie dochodził jakiś impuls.

 

Jeśli ktos wie jak to ominąć byłbym dozgonnie wdzięczny bo powiem szczerze powoli załamuje ręce. Podpinałem nie raz centralki w innych moich samochodach ale nigdy nie było takich cyrków zeby stacyjke przekręcach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odepniesz tą centralkę to przycisk powraca do dawnego działania ? Skąd wziąłeś zasilanie centralki ? Jakiś schemat podpięcia ? Na downloadzie masz schemat jak podpinałem alarm ,porównaj ze swoim schematem .

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Całość centralki podpinałem zgodnie z schematem z forum z montażu alarmu i centralki.

Sterownik sterowany minusem plus sterownika do akumulatora na plus minus na minus

biały i bało czarny kabel do guzika

zółty i zółto czarny do minus

 

Miałem cały czas tak ze centralka na guziku sie zamykała a zeby otworzyć drzwi trzeba było przekręcić kluczyk i drzwi działaly

teraz po podpięciu centralki mamm tak samo pilot zamyka a jak chce otworzyć to tylko słychać pykanie w centralce i nie otworzy drzwi a jak przekręce kluczyk otwiera i zameka wszystko świetnie .

 

Gdzie mógłbym sie podpiąć by ominąć stacyjke. Jak to zrobić by działało wszystko bez uzycia stacyjki

 

Dodano: 02 mar 2012 - 16:51

Posiadam sterownik centralnego zamka BX70

 

Funkcje sterownika:

 

- Zmienny kod

- Wysokoprądowe, w pełni konfigurowalne wyjścia przekaźnikowe (sterujące) 0.5s / 3.5s

- Sterowanie masą, plusem lub pneumatyką z możliwością podłączenia bezpośrednio siłowników

- Wyjścia na kierunkowskazy

- Sterownie klapą bagażnika - sterowanie masą lub plusem

- Lokalizowanie pojazdu

- Domykanie szyb

 

Dodano: 02 kwi 2012 - 16:41

W dalszym ciągu nie poradziłem sobie z problemem. Po podaniu napięcia stałego na stacyjke centralny działa prawidłowo i otwiera drzwi. Więc teraz moge tylko zamknąć drzwi z zewnątrz. Czy problem moze tkwić w przekażniku centralnego zamka. Nie wiem juz sam. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kreciq nie wprowadzaj w błąd przycisk wewnętrzny steruje minusem. Jeżeli masz problem z przyciskiem wewnętrznym to i będziesz miał problem z centralnym z pilota.Wina musi być w UCH .Sprawdź schemat.W UCH są dwa przekaźniki jeden przełącza się po sygnale otwórz a drugi po sygnale zamknij.Sprawdź które jest od otwierania i szukaj przyczyny

post-3001-0-10770000-1333384097_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpośrednie zasilanie z akumulatora nic nie daje po odkręceniu plastiku pod kierownicą i podaniu plusa na jeden z zółtych kabeli zaświecają się same kontrolki na liczniku i podaje zasilanie na centralny zamek wtedy wszystko działa. Otwiera drzwi normalnie.

 

Dodano: 02 kwi 2012 - 19:52

Wydaje mi sie że przekażnik odpowiedzialny za otwieranie drzwi będzie uszkodzony i podaje pewno prąd tylko po przekręceniu stacyjki ale moge sie mylić. Centralka jest napewno sterowana minusem bo zamykanie drzwi z pilota mi bardzo dobrze działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz dobrze na schemat minus nie jest wspólny dla siłowników .Przewody są wspólne dla wszystkich siłowników i idą do UCH a UCH zmienia na nich polaryzacje.

Jeżeli chcesz wykorzystać UCH do sterowania zamkami to podłączasz tylko przewody impulsowe (masa)pod włącznik na konsoli.Przy zastąpieniu UCH - dodanym centralnym zamkiem podłączenie robi się do przewodów które idą do siłowników w miejscu jak wychodzą z UCH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalowałem podobny zestaw.

Najłatwiej i moim zdaniem najlepiej, jest umieścić centralkę za panelem regulacji powietrza. Masę podłączasz pod przewód zapalniczki, zasilanie pod przewód podtrzymywania pamięci radia, sterowanie wyjściami pod przełącznik centralnego w kabinie. Jak będziesz chciał podłączyć sygnalizację kierunkowskazami, ciągniesz przewody pod kolumnę kierowniczą i tam łączysz pod odpowiednie przewody.

Nic nie piszą o wbudowanych diodach do kierunkowskazów, tak więc jak będziesz podłączał, to przez diody (prostownicze 3-5 A lub Schottky'ego). Jeżeli ich nie będzie, manetka będzie równocześnie włączać obydwie strony kierunkowskazów (jak awaryjne).

 

Zapomniałem dodać.

Koniecznie łączenia przewodów trzeba zalutować. Dobrze również umieścić łączenia w koszulkach termokurczliwych, nie w izolacji.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej i moim zdaniem najlepiej, jest umieścić centralkę za panelem regulacji powietrza.

Też tak myślę ponieważ stamtąd jest najkrócej podpinać przewody

diody (prostownicze 3-5 A lub Schottky'ego

chodzi o takie diody https://www.elfaelektronika.pl/elfa3~pl_pl/elfa/init.do?item=70-234-01 ? Spytam jeszcze sprzedawcę o te diody. Szukając innych zestawów nie spotkałem w opisie wyróżnionych tych diód

Masę podłączasz pod przewód zapalniczki

a można pod masę radia?

sterowanie wyjściami pod przełącznik centralnego w kabinie

A mógłbyś napisać kolory przewodów pod jakie podpiąć ?

 

Dodano: 06 kwi 2012 - 18:24

Koniecznie łączenia przewodów trzeba zalutować

wiem że trzeba lutować a nie skręcać, koszulki są lepsze niż taśma ale nie zawsze są pod ręką (nie chodzi o fakt zakupu) Edytowane przez pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego Klik lub mocniejsza Klik

Tu prostownicza : Klik

Ta co wymieniłeś, jest typu SMD (do wlutowania na płytkę drukowaną).

a można pod masę radia?

Oczywiście. W sumie nie ma znaczenia skąd ją pociągniesz. Byle by była.

A mógłbyś napisać kolory przewodów pod jakie podpiąć ?

W centralce tą będą prawie takie same kolory przewodów. Np. biały i biały z czarnym paskiem, to będzie dla jednego kanału, żółty i żółty z czarnym paskiem dla drugiego kanału, itd.

Poszukam instrukcji od centralki, którą montowałem. Jak znajdę, to wrzucę...

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 25 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!