Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co myślicie o tej meganie...?


pcz_07

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda dobrze, chociaż z profilu wygląda jakby podbita była maska może nie domknął do zdjęcia. Co oczywiście nie zmienia faktu, że najważniejsze są podłużnice i to trzeba zobaczyć osobiście. Stan licznika jak na diesla dziwnie niski ale to też bym się tym nie przejmował.Podsumowując jakbym szukał takiej maganki to pojechałbym ją zobaczyć. Jako minus to w tej cenie można zaliczyć brak klimy :mrgreen: ale to juz kwestia gustu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaaa, przebieg 160k, a kierownica błyszczy się jak psu jajca.

Poduszka kierowcy powinna być w tym samym odcieniu co reszta kierownicy. Tutaj albo jest wymieniona, albo wracamy do pkt.1 czyli wyszlifowanej kierownicy.

Poza tym nic za specjalnie się w oczy nie rzuca, chociaż fotki nie powalają (robione jak już zaczęło się robić ciemno).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oglądałem na żywo.

Wszystkie szyby oryginał, sprzedający zarzeka się że auto bezwypadkowe, daje miernik lakieru elektroniczny na potwierdzenie, lampy przednie valeo, teoretycznie powinny chyba mieć naklejki takie białe, ma tylko z lewej, ale on też tak sobie trzyma, może z prawej odkleiła się, a może nie, ważne że vale.

 

Spasowanie elementów karoserii nie budzi moich zastrzeżeń. Jedynie do czego mam zastrzeżenia to lewa tylna lampa ma większą szparę w przyleganiu do błotnika.Z prawej strony lekkie otarcie przed drzwiami. W bagażniku niby też nie kombinowane, ale tutaj to są fachowcy że nie będzie widać. Z przodu pas przedni ma wszystkie (chyba bo nie wiem jakie jeszcze powinny być) naklejki.

 

Motor wydaje się być suchy. Może i myty, chodź widziałem czystsze po myciu. Żadnych wycieków okiem nie stwierdziłem. Maglownicę próbowałem ujrzeć, ale w tym silniku tyle tego wszystkiego że przysłowiowe... widać. Co mnie napawa optymizmem, silnik przy odpaleniu w ogóle nie puścił dymka. Oglądałem już kilka diesli, i ten miło bezdymkowo :lol: I właśnie tutaj pada moje pytanie: Czy tak ma być?? było około 5-6 stopni.

 

Przebieg to 180 tysi, podobno jest książka prowadzona prawie do ostatniego kilometra, tak twierdzi sprzedający. Na potwierdzenie tego chętnie da numer VIN do salonu renault.

 

Sprzęt wydaje się warty zastanowienia, mówię wydaje się bo mało się znam, tyle co każdy. Miałem meganke ph1, i dla mnie widzę duży uskok.

 

Tylko czy warto pchać się w tego DCI??? Co mi podpowiecie, na co mam spojrzeć jeśli chodzi właśnie o motor, bo serwis takiego to już tani nie będzie.

 

Proszę o jakieś rady, z góry już dziękuję.

 

PS.

I co o tym wszystkim myślicie???

Edytowane przez pcz_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym dymieniem przy odpalaniu to rożnie bywa widziałem jak nowe auta dymiły przy odpalaniu a sąsiad ma stare candy na sdi silniku ponad 500tyś nakręcone i nic nie zadymi. Weź auto podjedź na salon renaulta niech ci go sprawdzą jak ok to decyzja należy do ciebie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zakupiłem powyższe auto :-)

Teraz wyjdzie w praniu co i jak :-)

Byłem na stacji, zawieszenie dobre, hamulce też, tylko turbo się poci. Czyli może być różnie. Ale wysępiłem z ceny na możliwą regenerację. Obaczym. Dzięki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!