Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Modyfikacje wydechu i filra powietrza


aras189

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pragnąc modyfikacji w swojej Megi 1.4 myślałem co zrobić aż jednego razu kolega mi doradził że mógłbym wyciąć katalizator, a zamiast niego wstawić strumienice, i zamiast standardowego filtra powietrza wstawić turbine dolotu i stożek. Mówił że to nie jest drogie i może polepszyć moment obrotowy i dodać lepszego brzmienia wydechu, a że ja się nie znam zbytnio na tym chciałem się poradzić was drodzy forumowicze :lol: Dokładnie chodzi o to czy wgl. się opłaca taka modyfikacja i jakie firmy były by najlepsze do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepiej zrobisz, zalewając porządny olej do silnika. Te modyfikacje o których piszesz nie mają sensu i na pewno nie polepszają czegokolwiek.

O strumienicy było już tu na forum pisane. Poczytaj, wyciągnij wnioski i albo się zdecyduj, albo nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz polepszyć osiągi auta, to masz 3 wyjścia:

1. Turbo.

2. Kompresor.

3. Swap.

Wszystkie wyjścia przewyższą finansowo obecną wartość auta. Stożek bez zrobienia kompletnego dolotu nie ma sensu. Tak samo wydech.

Tak czy siak, "kucyki" kosztują.

Jak chcesz, żeby coś tam "mruczało", zainwestuj w sportowy tłumik końcowy. Stożek da tyle, że silnik będzie miał inny dźwięk przy wyższych obrotach. Nie będę tu przy tym dywagował, czy "kucyki" przy tym uciekną czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak. Trzy wyjścia Kreciq'a są na moją kieszeń za drogie (może kiedyś ale narazie nie :o ), co do tłumika sportowego to właśnie takowy kupuje bo z mojego sporta tylko szkielet został ;], co do nowego auta to niebardzo bo za bardzo lubie moją Megi :lol:, a LPG już mam :o także też odpada heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień sobie przepustnice na taka z F4R :o lepiej ciągnie na niskich obrotach :lol: http://megane.com.pl/topic/23618-arczi92-renault-megane-i-ph-ii-classic-14-16v-01/page__st__64 tu masz w ostatnim poście porównanie tych przepustnic jest to P&P.

Edytowane przez Arczi92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie, ale jak juz tak stuninkowales swoja fure tj zamontowales wtrysk cieklego potlenku propanu z swojej 34 litrowej butli umieszczonej w bagazniku montujac stozek + przepustnice az sie prosisz o problemy - i topiki w stylu reno to gowno sie psuje, przerywa , nie jedzie, nie pali, nigdy wiecej reno. takze ..... nie chce nikogo obrazac ale masz proste rownanie

LPG + STOZEK + WIEKSZA PRZEPUSTNICA = ????? - bo na bank twoj super hiper stand alone komputer podtlenku nie ogarnie takich hiper modow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wooo Ojinau to pojechałeś aż moja Megi na parkingu zaszlochała :lol: Ale czy twoje sugestie mają sens możesz to czymś poprzeć, bo serio nie chciał bym spiepszyć furki, ale też nie chce się opierać tylko na twoich założeniach. Jest jeszcze taka sprawa że nie mam 16v tylko 8v także czy to coś robi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zostaw jak jest. To auto, z tym silnikiem demonem nigdy nie będzie. Auto z tym silnikiem zostało zaprojektowane tylko w celu wożenia 4 liter z punktu A do punktu B i tą rolę pełni.

Jak chciałeś demona, trzeba było kupić Coupe 2.0 16V...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to akurat nie odemnie niestety zależało bo samochód kupował mój ojciec i służy całej rodzinie, a że rodzina już go tak nie potrzebuje to chciałbym coś w nim zmienić :lol:

Edytowane przez aras189
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!