Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obniżenie zawieszenia


fido

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie czy ktoś już obniżał zawieszenie w megi III (5d)

jak ta kto jakiej firmy polecacie sprężyny ??? <piwko>

jak z zawieszeniem znosi taka przeróbkę???? :)

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się najpierw na Twoim miejscu rozeznał w cenach miałem ten sam dylemat co Ty tylko szukałem gwintu (zawsze można podnieść na zimę nie to co przy sprężynach ). Wiadomo po wymianie jest bardziej twardo co za tym idzie szybciej się zużywają elementy zawieszenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Poważnie myślisz o obniżeniu zawieszenia?

Ja to myślę, jak je podnieść, bo przy dojeżdżaniu do krawężników przy parkowaniu obciera auto dolną częścią zderzaka przedniego o krawężniki.

Jak by był jeszcze niższe, to bym pewno rozbił zderzak o krawężnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poważnie myślisz o obniżeniu zawieszenia?

Tak

Ja to myślę, jak je podnieść, bo przy dojeżdżaniu do krawężników przy parkowaniu obciera auto dolną częścią zderzaka przedniego o krawężniki.

No tak to jest minus z tym niskim zderzakiem z przodu :P , ale autko głównie jeździ szybko w trasach i mogło byc troszkę twardziej i stabilniej. Nie mówię, że jest źle ale mogło by być lepiej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego simong trochę nie na temat z wątku ale zapytam.

Jak sprawuje Ci się Megi z chipem na te 170KM, na ile skoczył moment obrotowy max, możesz wrzucić foto z wykresami?

Pytam bo sami tunerzy jako bezpieczny dla eksploatacji auta podają pułap 160KM.

Masz sam program czy dodatkowo jakieś modyfikacje(turbina, intercooler, sprzęgło).

Z góry dzięki za Twoją opinię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

Jak znajdziesz chwilę napisz mi czy modyfikacja wpłynęła na spalanie - jego poziom.

Pytam bo legendy krążą na ten temat. Jasne, że jak po chipie "prostuje się wydech" to spalanie raczej nie spadnie ale jak to jest przy normalnej jeździe bez kręcenia obrotów.

Niektórzy piszą, że spalanie spada ok 10-15% a przy ogólnych wydatkach związanych z autem ma to znaczenie chociażby po to by gromadzić kaskę na kolejne modyfikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie przy zachowaniu podobnej jazdy spadnie. W 2.0TDI spadło o 0,5l to co by w DCI nie spadło :)

Mimo braku odpowiedzi zamówiłem sprężyny Eibach Pro Kit dla Grandtoura

Zobacz

ciekawe czy ktoś kombiaka już obniżał?

Jak dojadą z Niemiec i założę to wrzucę kilka fotek i pochwalę się wrażeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tych sprężyn, to jeszcze powinieneś wymienić amortyzatory, bo obecne będą pracowały w innym punkcie, niżej o 3 cm.

Dużo łatwiej będzie można dobić te amortyzatory do ich końca , co może spowodować ich awarię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kacper69 własnie zobaczymy

na stronie eibacha oraz na innych forach pisze, że jeszcze ten model Eibach Pro Kit nadaje się do użycia z standardowymi amortyzatorami.zobaczymy jak bedzie w praktyce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrące trzy grosze bo sam zmieniłem na Bilstein -30 tylko że w megane II <piwko>

 

Bez zmiany amortyzatorów na akceptujące obniżenie bądź chociaż bardziej

utwardzone zabawa jest przyjemna do momentu w którym nie ma większych uskoków.

Auto jest stabilniejsze w zakretach jednak wszystkie opisy odnośnie pracy

na standardowym zawieszeniu to bujda wyssana z palca. Charakteryzuje się to

tym że przy ostrej jeździe wpadając w dużą nierówność amortyzatory dobiją

do zera i z dużym prawdopodobieństwem nastąpi silne zderzenie podwozia z glebą.

 

Jednym słowem na miękkim seryjnym zawiasie nie będzie to sportowe zawieszenie

które nie zawiedzie nas w żadnej sytuacji, jednak na pewno poprawi się

wygląd auta i buda będzie znacznie stabilniejsza na zakręcie. :unsure:

 

Regulamin pkt. 5.9 - Enter - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 21 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!