Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

auto jest do jazdy, chcesz to kupujesz szybsze i jeździsz dynamicznie.. nie, to kupujesz zwykłe autko i jeździsz jak każdy. jak zaczynasz modzić, to ładujesz kasę(czasami dwukrotnie przewyższając wartość auta) i nie liczysz że ją kiedy kolwiek odzyskasz.. a jeśli myślisz inaczej to jesteś w dużym błędzie.

No zupełnie się nie zgadzam. Wirusa w dieselu wkłada się po to, żeby był bardziej dynamiczny, żeby można było nim bezkarnie jeździć szybciej i żeby mniej palił! W moim przypadku te punkty są w odwrotnej kolejności. Dynamiki mi nie brakowało (teraz mam wręcz za dużo - za często hamuję D: )prędkość eksploatacyjna 160-170 była do zaakceptowania (chociaż nie powiem - brakowało mi tych dodatkowych 20km/h). Jedno co mi nieodpowiadało to spalanie. Bardzo chciał, żeby zejść na trasie przy normalnej jeździe do okolic 5l. Teraz jak jadę powoli (do 130) to spalanie mi zchodzi poniżej pięciu. Tak więc jedyna rzecz na jaką liczyłem to szybki zwrot kasy za wirusa i wyjście na plus. Jak pisałem wyżej - w zasadzie jestem już blisko zwrotu - po jednym miesiącu. No ale ja piszę o dieselu.

Ty pewnie piszesz o benzynie. Tam każda przeróbka, w zasadzie powoduje wzrost spalania i generuje niedorzeczne koszty. Kiedyś przez to przeszedłem, po włożeniu w auto "bazy" za bardzo duże (jak na moje możliwości w tym czasie) pieniądze, dostałem w dupę i auto na śmieci. To była bardzo droga lekcja ale edukacja kompleksowa <czerwona> Teraz robię sobie drugą zabawkę ale tę przywracam do oryginału nie na odwrót. Tak dużo bezpieczniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie napiszcie coś wiecej o tym czujniku od VAG. Najlepiej na mojego maila [email protected], moja megi to II ph I przerobiona na RS, ale moc niestety standard więc trzeba to jak najszybciej zmienić :) a to chyba tańszy sposób niż wirus. Z góry dzięki za pomo0c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

to ja się pochwalę że zrobiłem drugie auto u JB. Spalanie z 6.1 spadło do 5.1. Oj życzył bym sobie tylko takich partnerów jak JB. Niestety - marzenie ściętej głowy... Z reguły jest na odwrót. Najpierw trzeba się prosić, późnej zapłacić niedorzeczną cenę a na koniec trzeba jeździć na poprawki... Ehhh, żywy przykład na to że się da. Po prostu tym innym najpierw się nie chce a potem są zbyt zajebiści na to, żeby im się chciało... A przecież to jest takie proste - zadowolony klient może wrócić ale nie musi. Jeśli jednak wróci to z kasą. Niezadowolony wróci na pewno tyle, że z pretensjami.

Ja szykuję dwa kolejne auta do JB. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiptuning DCI konkrety, więc poniżej moje konkrety.

Megane Grandtour III phI DCI 130KM bez DPF-u

Dynosoft Wojtek Głąbek w Katowicach pełna profeska. Nie wgrywanie gotowych wirusów tylko Wojciech tworzy, wgrywa, auto się hamuje i do optymalnego rozwiązania.

Pierwszy wirus wyszedł 185KM i cos ponad 400nm :) ale troszkę kopcił no i dla sprzęgła dosyć duże obciążenie.

 

Po wgraniu 4 softów, 5 godzinach 169,8KM, nic nie kopci, płynny przyrost mocy.

Megana zdecydowanie lepiej przyśpiesza, szczególnie powyżej 140km/h w stosunku do serii. No i ta elastyczność B)

 

Mój wykres:

thumb_hosting_zdjec_1388591579__chip.jpg

 

A i cena :) 1200zł brutto z fakturą vat to jak na ten poziom obsługi naprawdę promocja.

Edytowane przez simong
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Gdzie w mazowieckim dobrze i tanio zrobią chipa ?? megane 1,9 dci 130 kucy

 

http://allegro.pl/chip-tuning-renault-megane-1-5-1-9-2-0-2-2-dti-dci-i4022085498.html

czy ktoś korzystał z ich usług ?

Edytowane przez makin23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak szukam na aledrogo to ceny takiej usługi są między 500 a 1000 zł, a może ktoś ma jakieś sprawdzone miejsce żeby zrobic chipa właśnie w tych pieniądzach nawet poza mazowieckim to bym podjechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 21 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!