Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tarcie przy skręcianiu


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem objawia sie on następująco: przy skręcaniu czuje tarcie na kierownicy tak jak by coś tarło o gume. Co to moze być??

 

czy to moze byc maglownica lub pompa??? jeżeli tak to jak mozna jeszcze srawdzić samemu bez odwiedzin u mechanika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis z kumplem sie przyjrzałem bliżej mojej megi i stwierdziliśmy ze do tego wszystkiego popa dość dłośno chałasuje podczas skręcania kołami. czy to juz jest jej kres czy moze tez jest tylko układ zapowietrzony. jak uwazacie co to moze byc?? jezeli jest zapowietrzony to jak sie go odpowietrza ?? czy to mozna zrobic samemu czy lepiej do mechanika sie z tym udac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Ja mam podobny problem swojej megance (2005)-coś piszczy skrzypi, ociera przy skręcaniu. Byłem już u jednego mechanika-powiedział że to prawdopodobnie maglownica, ale pewności nie miał. To skrzypienie nazwał "skrzypienie osiołka", bo faktycznie to tak trochę brzmi-coś o gumę ociera Czy u kogoś jeszcze wystąpił taki problem? A może ktoś to już naprawiał?JKa w poniedziałek jadę do magika z serwisu renault-taki mój Ziom-może on coś ustali. Ale i tak proszę o jakieś informację o Was o tej usterce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły tak-kiedy koła są maksymalnie skręcone to skrzypi" głośniej. Tak w ogóle to czasami skrzypi, a czasami nie skrzypi.Jak pojechałem do mechanika to przestało skrzypieć-powiedział że tak nic nie zdiagnozuje jak nie skrzypi. Czasami jest tak że przez 3-4 dni nic nie słychać a później przez 2 kolejne skrzypi jak cholera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką specyficzną sytuację, że pisk zaczyna się dopiero jak skręcę maksymalnie kierownicą w lewo lub prawo. Z tego co mi powiedziano to napinacz paska alternatora się kończy. Jako że u mnie jest regulacja automatyczna, czeka mnie wymiana całego napinacza...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój problem już został rozwiązany-wymieniono przekładnię (maglownicę)-koszt z wymianą 700 zł. (używaną maglownicę załatwił mi mechanik). Do serwisu radzę nie jechać- maglownica regenerowana-koszt 2000PLN, nowa 3000-3500 PLN+wymiana 400 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!