Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy warto?


dzus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Od jakiegoś czasu poszukuje małego dostawczaka żeby wozić niewielką ilość towaru do sklepiku i znalazłem wdwie Meganki Break.

Nie miałem do tej pory styczności z francuzami dlatego prosze o porade czy warto.

Oto wda moje typy:

1. http://moto.allegro.pl/renault-megane-brek-1-9-dci-jedyne-w-polsce-i2364138603.html

2. http://moto.allegro.pl/renault-megane-kangoo-1-5dci-2005-1-6-benzyna-2006-i2343512123.html

 

ten pierwszy 1.5 DCI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na dostawczaki, to mają dość niskie przebiegi.

Zastanów się nad typowym dostawczakiem np. Kangoo.

Łatwiej do niego będzie zapakować towar i będzie miał większą ładowność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak Kango.To jeśli ktoś znajdzie Kango za niespełna 8 tys z klimą ,poduszkami to dajcie znać :).A tak na marginesie to nikt nie napisał na temat tych samochodów a o to prosiłem.

Edytowane przez dzus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To miało być auto dostawcze, ale jak widzę plany są chyba ciut większe :)

 

Pierwsza nie wygląda źle, środek niby też ale fotka zrobiona tak aby za wiele nie pokazać (np. kierownicy)

To dostawczak więc koniecznie trzeba dokładnie przyjrzeć się tylnej belce. Przy wstępnych oględzinach zobacz jak zachowuje się tył podczas obciążania, ma być dość sztywny, a nie jak stara guma (siadasz w kufrze i koła wchodzą w zakola).

 

O M2 niech wypowiedzą się posiadacze tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie jest to żadna katastrofa, bo dobra (fachowa) regeneracja na dość długo przywróci ją do sprawności.

W przypadku auta używanego belka pewnie będzie do robienia (nie dziś to jutro), ale bardziej chodzi tutaj o ocenę stanu ogólnego.

Jeśli belka się zachowuje jak stara guma w gaciach to świadczy o sporym przebiegu lub dość intensywnej eksploatacji oraz może też pomóc zbić cenę (jeśli ogólnie auto jest ok) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie coś musi być na rzeczy bo człowiek nie może jej sprzedać o ponad miesąca.

Czytałem ,że regeneracja plus części to wydatek jakieś 1.5 tys plus robota.Kupując używke zawsze trzeba sie liczyć z kosztami na różne naprawy rzędu 2-3 tyś :)

Po takiej naprawie na jaki przebieg można liczyć do następnej naprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie coś musi być na rzeczy bo człowiek nie może jej sprzedać o ponad miesąca.

Miesiąc to nic dziwnego dzisiaj dla normalnego auta, a co dopiero dla takiego karawanu. Tutaj ani bryła, ani dostęp do przestrzeni ładunkowej nie zachęcają.

 

Czytałem ,że regeneracja plus części to wydatek jakieś 1.5 tys plus robota.Kupując używke zawsze trzeba sie liczyć z kosztami na różne naprawy rzędu 2-3 tyś

Wszystko zależy od warsztatu i zakresu pracy. Jeśli wymieniał byś komplet drążków na nowe to owszem, może kosztować sporo ale na ogół zwykła regeneracja zamyka się poniżej 1,5k. Oczywiście jeśli nie oddamy do warsztatu gdzie trudnią się "sztuką tajemną" (dorabiają filozofię aby uzasadnić chorą cenę).

 

Po takiej naprawie na jaki przebieg można liczyć do następnej naprawy?

Trudno powiedzieć, teoretycznie belka powinna spokojnie wytrzymać ze 100k km lub nawet więcej ale gwarancji nigdy nie ma. Ale tak masz w każdym aucie, niestety zawieszenie leci na naszych drogach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersjach po lifcie wsystępowała zazwyczaj belka 4-drązkowa i jest ona dość wytrzymała (nie posiada łożysk na czopach, które są najsłabszym ogniwem w tych konstrukcjach). Belka z 4 drążkami zamiast ułożyskowania waha się na tulejach metalowo-gumowych. U mnie 180 000 i belka jeszcze nie była robiona. Znajomy przekroczył już 200K i prócz tego, że już przysiadła to jest sprawna. Najwięszczy ból z belkami to jest w Peugeocie i Citroenie (rzadko która belka wytrzymuje 100 000). Oczywyście jak komuś nie przeszkadza łomotanie i krzywo stojące koła to przejeździ jeszcze ze 30K. Nie mniej jednak problem z belkami występuje w wersji z łożyskami, czyli głównie Peugeot, Citroen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!