Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Odrazu napiszę ,że jestem nowym forumowiczem i w razie czego to jeszcze wszystkiego tutaj nie ogarnąłem :) Problem polega na tym ,że mam wyciek z przekładni kierowniczej. Nowa przekładnia w sklepie kosztuje w granicach 1700zł , na allegro znalazłem nowe przekładnie w cenach ok. 400zł (http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-renault-megane-ii-scenic-2-i2344245840.html ) Mój Scenic to 2001r 1.6 16V ze wspomaganiem. Moje pytanie polega na tym czy ta przekładnia podana przezemnie w tym temacie pasowała by do mojego autka ,a jeżeli nie to jakiej przekładni mam szuka. Z góry dziekuję za odpowiedz i pozdrawiam !

 

Polecam Instrukcja korzystania z Forum

Popraw opis auta w profilu.

Wątek przenoszę w odpowiednie miejsce.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja wersja Scenic to I ph II

Odpuść sobie tą maglownicę, bo niewierze w cuda że nowa część u jednych kosztuje 400 a w sklepie 1500. Pomijając fakt że to nie ten model.

Zalecałbym Ci rozeznanie się w okolicy za specjalistą od regeneracji. Zregeneruj sobie swoją (zakładam oryginalną). Koszt regeneracji to ok 500 plus montaż. Poleciłbym Ci jakiś serwis co to kompleksowo czynią. Czyli: demontaż - regeneracja - montaż. W sytuacji jak coś spaprają to poprawiają wszystko w gwarancji.

Jeśli rozchodzi się o jakiś solidny zakład to może inni Koledzy się wypowiedzą, bo to nie moje strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to koszt regeneracji wynosi ok. 800zł i raczej nigdzie blisko mnie nie ma takiej firmy co by tym się zajmowała... :)

Dziwi mnie fakt co do tak bardzo zróznicowanych cen

Ps. Przepraszam za błedy z tym jaki to model ,ale od tego latania po szrotach warsztatach itp. wszystko juz mi sie miesza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli policzysz koszt 400 za byle jaką część i dodasz 200-300 za robociznę, to kwota robi się bardzo podobna do ceny regeneracji.

Załóżmy że kupiłeś za 400 otrzymałeś przesyłkę i poszedłeś do swojego speca na montaż i teraz (oczywiście Ci tego nie życzę) okazuje się nie jest lepiej, jet gorzej. Wtedy ponowny koszt demontaż i montaż oraz naciąganie się ze sprzedawcą.

Jeżeli koledzy z forum nie chcą się podzielić kontaktami z Twojej okolicy, to zasięgnij informacji u lokalnych mechaników.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z tego co wiem to koszt regeneracji wynosi ok. 800zł i raczej nigdzie blisko mnie nie ma takiej firmy co by tym się zajmowała... :D

Dziwi mnie fakt co do tak bardzo zróznicowanych cen

Ps. Przepraszam za błedy z tym jaki to model ,ale od tego latania po szrotach warsztatach itp. wszystko juz mi sie miesza :D

 

w Kobyłce koło Warszawy sprawa wygląda następująco

wstawiasz auto popsute - odbierasz naprawione z roczną gwarancją bez limitu kilometrów

czas naprawy od 1 do 2,5 dnia

- demontaż i montaż przekładni - 400PLN

- zbieżność - 100PLN

- regeneracja od 400PLN do 1000PLN

stały kontakt telefoniczny z fachowcem w celu informowania o ewentualnej zwyżce kosztów regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Nie chcę zakładać nowego tematu choć mam pytanie troche innego typu.

Moja przekładnia kierownicza jest w kiepskim stanie a samochód jest mi potrzebny prawie cały czas chciałbym więc kupić "używkę" a później oddać moją do regeneracji, ale do rzeczy. Czy ktoś z kolegów może mi odpowiedzieć czy można zmiennie stosować przekładnie SMI i TRW bo spotkałem się z opiniami, że nie a na aukcjach jest np. napisanie scenic I ph II TRW/SMI zamiennie. Jak jest naprawdę ? Stary praktyk który handluje częściami do francuzów miał na składzie TRW i powiedział, że mi nie sprzeda bo się nie nada gdyż mam SMI nowego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam jeżeli masz u siebie np: przekładnie SMI a chciałbyś założyć TRW to musisz równiez wymienić drążki i końcówki na takie jak do przekładni TRW. Tak samo ma się sprawa z wymianą przekładni TRW na SMI (trzeba wymienić drązki i końcówki na SMI).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!