Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oceńcie proszę


MudDuck

Rekomendowane odpowiedzi

Wiram Forumowiczów.

 

Jako, że mam nadzieję dołączyć niedlugo w szeregi posiadaczy Coupe, zacząłem się rozglądać za odpowiednim egzemplarzem. Poszukiwania koncentruję głównie we Wrocławiu i okolicach. Ostatnio znalazłem taką ofertę LINK. Jutro wybieram się na oględziny, jednakże z racji tego, że jestem kompletnym laikiem w tematyce Meganek, prosiłbym szanownych forumowiczów o jakieś uwagi odnośnie w/w egzemplarza, czy też wskazówki na co swrócić uwagę przy oględzinach samochodu. Z góry wielkie dzięki za opinie i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grill od coupe, lampy dwukomorowe żadnych większych szpar nie ma, co może świadczyć o faktycznym bez wypadku. Auto wygląda na zadbane. Sprawdź nadkola i progi czy aby nie wychodzi ruda. Pobujaj tyłem czy aby nie słychać jakiś skrzypień w belce itp. Ogólnie pooglądaj czy wszystkie elementy są równo spasowane. Jedna rzecz która mnie zastanawia to, to, że w opisie pisze, że kupiony w kraju a w statusie pojazdu, że sprowadzony, może pomyłka ale zapytaj o to.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...