Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak mocy - nie słychać turbo


bartek_brad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Temat poruszany czesto i gesto a oto opis :

 

Megane kombi 2004 - 1.9 Dci

 

Brak komunikatow o bledach na wyswietlaczu kompa pokladowego

 

Opis: Brak mocy , zamulony ,nie slychac turbiny samochod przyspiesza powyzej 2100 obr. ( czyli jak by byl zwyklym dieslem ) zdarza mi sie slyszec przy 1500 ciho turbine ( cichutki gwizd )

 

Sprawdzono : Wyczyscislem EGR - chwile bylo lepiej(przyspieszal juz ok 1900 obr) ale wrocilo do "zamulenia", filtry nowiutkie ,

 

Czy po odlaczeniu Przeplywomierza (wtyczki) - powinien pojawic sie jakis komunikat i co oznacza ze :"jak odlacze to zobacze ze jest roznica - przy braku mocy moze byc gorzej ??

 

Prosze o porady - Ja mam 3 stanadrdowe typy - Nesprawny EGR , PRzeplywka albo czujnik doladowania - jak rozpoznac co dokladnie - czy tylko podpiecie pod Clipa da jasne rezultaty i diagnoze usterki .

 

Prosze o rady !!pozdrawiam !!

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6; 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clip na pewno bardzo pomoże, a jeśli odepniesz przepływkę i nie będzie różnicy w pracy silnika to raczej świadczy to o końcu jej.Możesz jeszcze sprawdzić styki i wiązki do czujników ciśnienia i przepływki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze iż : podczas pracy silnika i odpieciu przeplywki - silnik dalej pracowal tak samo ( po dodaniu gazu dalej nei slychac turbo )

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cllip wykazał 2 błedy , mechanik powiedział iż nie sa one związane z brakiem mocy

Powiedział iż skłaniał by się bardziej iż któryś z czujników podaje fałszywe info.

I szukał przyczyn mechanicznych .

Przejechał się samochodem i powiedział iż : samochód się wkręca na obroty , turbo pracuje ale pojazdowi brakuje tego "kopa"

Jeżeli chodzi i odpięcie przepływki to po odpięciu - samochód stał się nieco bardziej dynamiczny , co to oznacza , czy to normalne ??

 

Proszę o porady .

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.9 - Enter

Tomik

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

miałem podobny problem, osłabiony samochód powyżej 2 k. U mnie występowało jeszcze takie dziwne szarpanie na pewnych obrotach, i słychać było wyraźny świst ( myślałem że turbiny, ale jak się okazało potem to uciekającego powietrza). W każdym bądź razie przyczyną okazało się pęknięcie węza łączącego intecooler z silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobił ci ten mechanik tego typu pomiar clipem?

Masz zalecane ciśnienie doladowania oraz z pomiaru

 

nie mogę załaczyć pliku z wykresem daj namairy wysle ci

 

Dodano: 15 sie 2012 - 08:45

wykres z megane II 1.9 dci

post-49096-0-89570300-1345013117_thumb.jpg

Edytowane przez Izydorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

PO wymianie przepływomierza - brak efektów , z intercoolera natomiast wylano "szklankę" oleju - jak to mechanik powiedział .

/\/\/\/\/\/\

W piątek jadę na kompa( we Wrocławiu) zobaczymy co powiedzą

 

Dodano: 27 paź 2012 - 13:06

Chłopaki od kompa - stwierdzili ze już ktoś tam grzebał ale nie naprawił i że na pewno mam odpięty systemowo przepływomierz wiec w ogóle go odłączyli bo wtedy fura lepiej jeździ

/\/\/\/\/\/\

Kazali przyjechać w poniedziałek i dać pojazd na cały dzień to znajdą przyczynę " trochę serca należy włożyć"

/\/\/\/\/\/\

JA sądzę że już wiedzą o co biega bo już skasowali raz a kazali przyjechać i powiedzieli że na pewno zrobią tylko więcej czasu im trza

/\/\/\/\/\/\

Zobaczymy co przyniesie poniedziałek . . .

/\/\/\/\/\/\

W W-ch napadało śniegu ,że maskara

/\/\/\/\/\

Pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!